קטגוריות
הבלוג של עדי
תגים
, , , ,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

חוסן מנטלי בימי קורונה – איך לחיות עם אי ודאות בהצלחה

הפוסט נכתב בתאריך 5 באוגוסט 2020, בשעה 19:19, על ידי עדי פרבר

"הקורונה כשיעור בהתמודדות עם אי ודאות", מאמר שלי שהתפרסם באתר מועדון הצרכנות של קופת חולים מכבי. כתבתי על אתגרים נפוצים של התמודדות עם אי ודאות, ולמה אני רואה במשבר הקורונה דווקא הזדמנות עבור כל אחד מאתנו של התפתחות אישית?

פחד מחוסר בשליטה שמתעורר במצבי אי ודאות הוא טבעי ואנושי, ואחד ההתמודדויות הנפוצות בתהליך אימון אישי. יחד עם זאת, הוא מתבטא באופן שונה מאדם לאדם כאשר כל אחד מגיב דיפרנט במצבי לחץ ובפרט מצבים של אי ודאות. מה שבטוח זה, מצבים של חוסר ודאות הם חלק בלתי נפרד מהחיים בין אם נרצה בזה או לא. ע"ע משבר הקורונה.

אם כך, כדאי שנלמד להתמודד באפקטיביות עם מצבים של אי ודאות לטובת הרווחה האישית שלנו. זיהוי דפוסי החשיבה ואימון לשינוי דפוסי חשיבה יאפשר פיתוח חוסן מנטלי פנימי להתמודדות עם אי ודאות באפקטיביות. חשוב להבין שבמצבי לחץ אנחנו פועלים באופן אוטומטי ע"פ דפוסי חשיבה שמחווטים במוח שלנו. לכן חלק מאתנו קופא, חלק מגיב בפסימיות, חלק מסתגל לשינויים במהרה וכדומה. דפוסי חשיבה שונים מייצרים באופן לא מודע תגובות והתנהגויות שונות במצבי חוסר ודאות.

התמודדות עם אי ודאות בעזרת אימון לשינוי דפוסי חשיבה – מאמר שכתבתי לאתר מכבי שפע

התמודדות עם אי ודאות בעזרת אימון לשינוי דפוסי חשיבה – מאמר שכתבתי לאתר מכבי שפע

שינוי אפקטיבי בדפוסי חשיבה אוטומטיים יעזור לנו לשפר את ההתמודדות עם דברים שאינם בשליטתנו. במאמר שכתבתי ופורסם באתר של קופת חולים מכבי הסברתי על שני דפוסי חשיבה במוח של כל אחד מאתנו, 'שליטה' ו'חיפוש הדומה'. מינונים שונים שלהם מייצרים אצל כל אחד מאתנו תגובות דיפרנט במצבי לחץ וביניהם מצבים של אי ודאות. דפוסי חשיבה הם ברי שינוי ואימון אישי – שנו את הדפוסים ותוכלו לשנות את ההתנהגויות והתוצאות שלכם בחיים.

רוצה לחשוף את דפוסי החשיבה שלך באופן אובייקטיבי ומדויק?

לגלות איך דפוסי החשיבה שלך משפיעים על התמודדות עם מצבי אי ודאות?
לזהות במדויק ובאובייקטיביות את הגורמים הפנימיים שמניעים או מעכבים אותך במצבי חוסר ודאות?
לשפר התנהגויות מהמקור כדי לחזק את החוסן המנטלי!

ניתן להזמין את עדי להרצאה בחברות, ארגונים וחוגי בית בנושא התמודדות עם מצבי אי ודאות, שינוי דפוסי חשיבה ועוד נושאים חדשניים מעולמות הקואצ'ינג.

> למאמרים נוספים שכתב עדי בנושאי קואצ'ינג

> למאמרים שהתפרסמו בערוץ רשת 13

> למאמרם שהתפרסמו במעריב אונליין

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט