קטגוריות
הבלוג של עדי
תגים
, , , , , , , , , ,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

לכל אחד יש מוח שונה. דיפרנט! גלו את מפת דפוסי חשיבה הייחודית שלכם. המלצה על תהליך שינוי בדה מרקר

הפוסט נכתב בתאריך 21 בפברואר 2021, בשעה 18:41, על ידי עדי פרבר

יש הרבה סוגי קואצ'ינג אבל שיטת DIB היא היחידה בישראל שמבוססת מדע. תהליכי אימון בשיטת DIB מבוססים ומותאמים באופן אישי על תוצאות אבחון התנהגותי מהפכני. מגזין דה מרקר הנחשב המליץ על מערכת אבחון ושינוי התנהגותי Accumatch שהבאתי לארץ בבלעדיות. בעקבות שאלון אונליין המערכת מפיקה מפת דפוסי חשיבה אוטומטיים או אם תרצו מבצעת MRI לתת מודע שלכם. המידע שמתקבל משקף את כל הגורמים הפנימיים שמניעים או מעכבים אותך ומתקבלים על גרפים ובאחוזים באופן אובייקטיבי ומדויק!

 

תוצאות אבחון התנהגותי שמבוססים על תוצאות מבוססות מדע מאפשרות באופן מידי להגיע לשורש הדברים, זאת אפילו לפני שנפגשנו לפגישת היכרות. זה חוסך זמן, כסף ואנרגיה על מפגשים ראשונים כפי שאתם מכירים בטיפול או אימון שמוקדשים להיכרות. כבר בפגישה הראשונה אשקף לך דפוסי חשיבה והתנהגות מקדמים לצד דפוסי חשיבה מעכבים ושליליים שעומדים בדרך ליצירת שינוי או הגשמה בחייך!

 

יצירת בהירות על המשאבים והחסמים הפנימיים של המפה המנטלית שלך היא הזדמנות חד פעמית ליצירת פריצת דרך אישית או מקצועית. נוכל לרתום את המיינדסט הייחודי שלך כמניע שינוי חיובי וחזק. או לחילופין לעשות שינוי פנימי הנוגע בנדבכי היסוד של האישיות והחיים שלכם. כל תהליכי אימון אישי ו/או אימון עסקי בשיטה שלי הם שונים. מותאמים באופן אישי לדרך שבה המוח של המתאמן מגיב. מה שמבטיח תהליך אימון של יצירת שינוי אפקטיבי שיחזיק מעמד לטווח ארוך.

 

"מפת דפוסי חשיבה מייצרת שינוי בהירות בחיים, שיפור ושינוי מדויק עבורך", ציטוט מתוך המלצה שהתפרסמה במגזין דה מרקר על אימון אישי ועסקי DIB

 

המלצה על אימון אישי ו/או עסקי בשיטת DIB, מגזין דה מרקר

המלצה על אימון אישי ו/או עסקי בשיטת DIB היחידה בישראל בעזרת מפת דפוסי חשיבה מבוססת מדע – במגזין דה מרקר

מאות אנשים כבר עשו שינוי אפקטיבי בחיים בזכות אבחון Accumatch, שפעיל במעל 15 מדינות ברחבי העולם. האבחון מתאים לכל מי שרוצה לפתח מודעות עצמית גבוהה, לייצר התפתחות וצמיחה אישית או מקצועית ו/או לעשות שינוי עצמי. ניתן להצליב מפות של בני ובנות זוג ו/או שותפים עסקיים לטובת שיפור תקשורת זוגית. מומלץ גם לשכירים המעוניינים לעשות שינוי בקריירה או להתפתח בתפקיד וארגון קיים. מנהלים שרוצים לפתח יכולות ניהוליות ולנהל צוות עובדים בהצלחה. וכמובן בעלי עסקים ועצמאיים שצריכים להתפתח ולייצר הצלחה עסקית. תועלות רבות וחדשניות יש למערכת גם בעבודה עם חברות וארגונים ובפרט מול מנהלי משאבי אנוש בחברה שלכם. החל מגיוס, הערכה, שימור ופיתוח עובדים ועד למיפוי תרבות ארגונית.

רוצה לחשוף את דפוסי החשיבה שלך באופן אובייקטיבי ומדויק?

לפתח מודעות עצמית מבוססת מדע ולקבל הכוונה מותאמת אישית?

לזהות במדויק גורמים פנימיים שעוצרים ומעכבים אותך בחיים?

לשפר התנהגויות מהמקור כדי לעשות שינוי יציב וסוף סוף להגשים את עצמך עד הסוף!

 
 

לפרטים על תהליך אימון אישי ו/או עסקי הירשמו בטופס

 

 

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט