קטגוריות
הבלוג של עדי
תגים
, ,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

סלבס אומרים די לגזענות וכן ל'דיפרנט'!

הפוסט נכתב בתאריך 25 באוגוסט 2015, בשעה 11:59, על ידי עדי פרבר

פעם אמרו שיהלומים הם החברים הכי טובים של האישה. מעצבות תכשיטי היהלומים ורד קורן ומיכל דואק לקחו את זה צעד אחד קדימה, והוכיחו שלנשים היום יש אג'נדה חשובה יותר. השתיין, בעלות המותג "דוקיונאפו", יזמו תערוכה שמטרתה העלאת מודעות נגד תופעת הגזענות שמשתלטת על החברה הישראלית. הן פנו לידוענים מתחומי האמנות השונים, שמייצגים מגזרים וגוונים שונים בחברה הישראלית. ורתמו אותם להצטלם לתערוכה שמתעדת אותם בצבעים שונים, בהתאם לצבעי היהלומים המשובצים בתכשיטים שלהם.

 

לתמונות האמנותיות שצילמה תמר קרוון הצטלמו סלבס שמגיעים מקבוצות וחתכים שונים בחברה הישראלית, כמו סתיו סטרשקו, אנה אהרונוב, מאיה בוסקילה, לינה מחול, אוריאל יקותיאל, ג'קי אזולאי, ועוד. כולם מייצגים מגזרים שונים ומגוונים בחברה הישראלית, כגון ערבים, יהודים, חילונים, דתיים, מזרחים, אשכנזים, סטרייטים, והומואים. כל אחד מהמשתתפים מסמל משהו אחר, מתוך הכוונה של לא לפסוח על אף מגזר או צבע.

עדי פרבר מאמן עסקי ואישי לאמנים ומעצבים ורד קורן ומיכל דואק דוקיונאפו

קואצ'ר ומעצבות שמאמינים שמה ש'אחר' בכל אחד מאתנו זה היתרון שלנו להצלחה! (צילום: אביב חופי)

האירועים האלימים האחרונים ובפרט זה במצעד הגאווה בירושלים, היו אלה שהניעו את קורן ודואק ליזום את התערוכה. עבורן זאת פלטפורמה להראות שהעם שלנו מורכב מקשת של צבעים שאין יפה ממנו, והגיע הזמן שאנשים יראו זאת ויתחילו לפתח סבלנות וסובלנות כלפי האחר. אז איך מתחבר עולם היהלומים עם עולם האנשים וקבלת האחר? תתפלאו, מסתבר שהשילוב נוצץ במיוחד.

 

כמאמן אישי ועסקי שמעביר תהליכים שעוזרים להפוך את מה ש'אחר' בכל אחד מאתנו (או בעסק שלנו) ליתרון בדרך להצלחה, הרגשתי שותף טבעי של החזון של המעצבות. גם הן מאמינות כמוני שכל אחד מאיתנו הוא יהלום שטוב במשהו אחר, ולכן כולם ביחד מייצרים תכשיט אחד משובץ ומושלם. הן מחדדות שאנשים נוטים לחשוב שיהלום הוא לבן, אבל יהלומים באים בכל מיני צבעים. ממש כמו אנשים, נכון?

דראג קיי לונג ומאיה בוסקילה אימון אישי ועסקי לקהילה גאה ואמנים

הדראג קווין קיי לונג והדיווה מאיה בוסקילה אומרות "די לגזענות!" (צילום: אביב חופי)

בשבוע שעבר הוזמנתי לאירוע ההשקה של הקמפיין, בו הוקרן קליפ שהורכב מהצילומים בתערוכה. השיר "חד גדיא" ליווה את הצילומים והוסיף התרגשות באוויר, כאשר הובלטו בו מילות השיר – "עד מתי ימשך מעגל האימה?". באירוע נכחו אנשי עסקים רבים, אמנים, ושלל סלבס כולל אלו שהשתתפו בתערוכה. כולם הביעו תמיכה נגד גזענות ובפתרון היצירתי שהביאו המעצבות. האווירה היתה משכרת ולא רק בגלל הבועות של הקאווה, אלא בזכות האווירה הצבעונית והאופטימית שהיתה במקום.

 

כשחזרתי הביתה התפוצצה לי הבועה תוך דקות, כשראיתי תגובות הומופוביות בעמוד הגוגל+ שלי על קמפיין "שווים" שהשתתפתי בו בתחילת החודש. אחת מהתגובות היו להפתעתי דווקא מחייל אתיופי, וזה גרם לי לחשוב על משל היהלומים בתערוכה. אבל נראה שאותו בחור ושלל טוקבקיסטים היו קשים יותר מיהלום. בהמשך השבוע גם ביקרתי בירושלים שאפופה בניחוח חו"ל, עד שהתחלפה בתחושת אי נעימות כשנתקלתי בפעילי ארגון להב"ה. הקונטרסט בחוויות לימד אותי להוקיר את "הבועה" התל אביבת שאני חי בה, ועם זאת להמשיך לפעול בהעברת המסר ש- different is the NEW better.

 

צפו בוידאו המרגש של הקמפיין ובצילומים של התערוכה:

 


 

 אשמח מאוד לקבל ממך פידבקים ושאלות.

הרשמו לניוזלטר וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות או צרו קשר עכשיו והתחילו להתאמן יחד איתי בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

 אם אהבתם לחצו על "like" ושתפו גם ברשתות החברתיות

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט