קטגוריות
הבלוג של עדי
תגים
, , , , ,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

מה זה יצירתיות? היכולת לחשוב 'דיפרנט'

הפוסט נכתב בתאריך 17 בפברואר 2016, בשעה 8:00, על ידי עדי פרבר

אם תשאלו אותי מהו סוד ההצלחה של כל אחד מאתנו, התשובה תהיה ללא ספק – יצירתיות. נכון שבחיים האישיים חשוב שנדע מיומנויות תקשורת, נרכוש כלים, ונרחיב את הידע שלנו. נכון שבעלי עסקים צריכים לדעת לתמחר, לשווק, אינטרנט, והרבה דברים טכניים או עסקיים. ועם זאת היצירתיות בעיניי היא התנאי שקודם להכל – ומבחינתי בה טמון הפוטנציאל הגדול שלנו לפרוץ דרך בכל תחומי החיים למקומות שאולי אפילו לא העזנו לדמיין.

 

תחשבו על זה…כשאתם מגיעים לראיון עבודה, יוצאים לדייט, מוכרים שירות או מוצר, או הולכים לאודישן. בכל סיטואציה כזאת יש עוד כל כך הרבה אנשים שגם הם מבקשים את אותו דבר שאתם רוצים. אז מה יעשה את ההבדל ויגרום למישהו להתאהב דווקא בכם? מה יגרום למראיין לרצות להעסיק דווקא אתכם? מה יגרום למישהו לבוא דווקא לאימון אישי או עסקי אצלי ולא אצל כל קואצ'ר מומלץ אחר? בסופו של יום  – זאת היכולת היצירתית שלנו!

 

אם עדיין לא השתכנעתם אז בואו נבין "מה זה בעצם יצירתיות" מתוך ויקיפדיה: "תוצר יצירתי חייב להיות מקורי ובעל ערך בהקשר נתון, ומכיל שני אלמנטים: חדשנות וראשוניות. כלומר, תוצר שמחקה תוצר קודם לא עונה להגדרה של יצירתי". באמת אם נסתכל אחורה בהיסטוריה ובפרט בעולם המודרני, תגלו שכל הצלחה משמעותית, מרגשת, וכזאת שהביאה תוצאות לאורך זמן – היתה ללא ספק חדשנית וראשונית.

אימון-אישי-לאמנים-ולפיתוח-יצירתיות

יצירתיות זה משאב שקיים בכולנו ומה שצריך לעשות זה להתחבר אליו

ומה קורה בחיינו האישיים? אנחנו דווקא רוצים להיות כמו כולם, משתיקים את הקול האותנטי שלנו, ונמנעים מלהביע את עצמנו כמו שאנחנו. כולם מתלבשים אותו דבר, מיישרים את עצמם לעדר, ומאבדים את הייחוד שלהם. ומה קורה אצל בעלי עסקים בישראל? כולם מעתיקים מכולם, ורוצים לדבר ולהידמות למתחרים שלהם. לכן האתרים נראים דומים, הם מציעים שרותים כמעט זהים, ועמודי נחיתה הם קופי פייסט…זאת ללא ספק לא הדרך להצלחה. אז תסכימו איתי שללא יצירתיות החיים היו מאוד אפורים ומשעממים, הכל היה אותו דבר ואף אחד לא היה פורץ את הגבולות.

 

הרבה אנשים חושבים שמי שיש לו יצירתיות הוא מבורך, אבל אני לא מסכים איתם. בתור מי שמאמן אמנים מכל סוגי המדיות, אני יודע שיצירתיות זה משאב שקיים בכולנו, וככזה כל מה שאנחנו צריכים לעשות זה פשוט להתחבר אליו. אתם יכולים לתאר לעצמכם שוולט דיסני הגיע בתחילת דרכו לראיון עבודה למשרת מאייר בעיתון ידוע, ועורך העיתון דחה אותו בטענה ש:"אין לך כל חוש יצירתי, קריאטיבי, ולא רעיונות מקוריים". כן, וולט דיסני שבנה אימפריה ששווה מיליארדים רק מיצירתיות.

 

כל אחד ממכם הוא 'דיפרנט' ולכן ללא יוצא מן הכלל הוא גם בן אדם יצירתי. אז אני קורא לכם היום להכניס יצירתיות ולשאוף לפרוץ את הגבולות של עצמכם! תזכרו שלהיות יצירתי זה לא לכתוב שיר או לעשות חיקוי של פולנייה. להיות יצירתי זה גמישות מחשבתית, העלאת רעיונות, מציאת דרכים ופתרונות להתמודדות עם דילמות בחיינו, השתחררות מדפוסי חשיבה, תקשורת אותנטית, והרצון המתמיד לנסות ולהתנסות על מנת לשפר את חיינו. כל אלו הם יצירתיות ולכולכם יש את זה, כמו שאמר אלברט איינשטיין שהגדיר "יצירתיות היא לראות את מה שכל אחד ראה, ולחשוב את מה שאף אחד אחר לא חשב". יצירתיות זה לחשוב 'דיפרנט'!

 

רוצים לתאם תהליך אימון? צרו קשר עוד היום בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

הרשמו בחינם למגזין DIB וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות  

אם אהבתם לחצו על "like" ושתפו גם ברשתות החברתיות

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט