קטגוריות
הבלוג של עדי
תגים
, , ,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

מאמן אישי מצליח לבדל עצמו בשוק רוויהמ

הפוסט נכתב בתאריך 18 באוגוסט 2020, בשעה 16:54, על ידי עדי פרבר

"עדי פרבר הוא קואצ'ר שבחר להגדיר את עצמו כ'מאמן אחר לאחרים'. הבידול של עדי הוא בתפיסה שתחושת השונות של לקוחותיו היא דווקא היתרון שיש למנף", מתוך רשת מקומונים גל -גפן

זמן קצר אחרי שיצאתי עם מותג קואצ'ינג חדש בשם DIB – שיטת אימון אישי מנטלי המבוססת על האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה! קיבלתי טלפון משי טאובס שביקש לכתוב עלי כדוגמה בטור שלו ברשת המקומונים גל-גפן שיועד לבעלי עסקים קטנים בנושא מפתח הבידול. הוא סיפר לי שנחשף אלי באינטרנט ומכל אלפי מאמנים אישיים ועסקיים הצלחתי לבדל עצמי בהצלחה.

מאז עברו שנים ארוכות בהם המיתוג והבידול שלי כקואצ'ר הוכיחו את עצמם. בנוסף לסטודיו קואצ'ינג אליו מגיעים מכל רחבי הארץ ואימונים בחברות גדולות. הפכתי להיות מרצה פופולרי ומומחה במדיות השונות בנושאי קואצ'ינג. כמי שפיתח שיטת אימון שמבוססת על הדיפרנט – מצאתי את עצמי מלווה גם מאות בעלי עסקים ועוזר להם למצוא בידול עסקי להצלחה.

"שיווק של עסקים קטנים ובינוניים – מפתח הבידול" כתבה שהתפרסמה ברשת המקומונים גל גפן

כתבו עליי ברשת מקומונים גל-גפן

מתוך רשת מקומונים גל-גפן, (לחצו על התמונה כדי לקרוא)

בכתבה תמצאו דוגמאות נוספות להצלחה באמצעות בידול עסקי. כמו עודד ברנר, שתחילה פחד לקחת את רעיון הקפה לעולם השוקולד כשייסד את מקס ברנר. מנשה קדישמן שזכה להצליח כאמן בזכות יצירותיו המתמקדות בנושא הכבשים. ודוגמאות נוספות וביניהם "עדי פרבר הוא קואצ'ר שבחר להגדיר את עצמו כ'מאמן אחר לאחרים'. הבידול של עדי הוא בתפיסה שתחושת השונות של לקוחותיו היא דווקא היתרון שיש למנף", כתב שי בטור.

לרכישת אבחון אונליין לחצו כאן 

או הירשמו בטופס לפרטים על תהליך אימון אישי ו/או עסקי

 

 

ניתן להזמין את עדי להרצאה בחברות, ארגונים וחוגי בית בנושאים דיפרנט.

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט