עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.
שלום כיתה א"א (אימון אישי)
הפוסט נכתב בתאריך 27 באוגוסט 2012, בשעה 13:05, על ידי עדי פרבר
שנת הלימודים נפתחה היום והורים ברחבי הארץ מפקידים את ילדיהם במערכת ה"חינוך חינם". אז זהו שלנו זה עולה הרבה יותר. אני לא מדבר בהכרח על הספרים, הצהרונים, הנשנושים ומסיבות סוף השנה. אני מסתכל על זה בזווית ראייה של מאמן אישי.
מה הילדים שלנו באמת לומדים בבית הספר? היסטוריה, מתמטיקה, ספרות ותנ"ך זה חשוב. אבל בנוסף הם גם לומדים עיוותים מחשבתיים שאם לא נשים לב, עלולים לעצב אותם להיות האנשים הצעירים שיצאו להתמודד עם העולם שנים קדימה. מערכת החינוך לא השתנתה הרבה לצערנו הרב וכל אחד מאתנו יכול להיזכר באותם טעויות מחשבתיות שרכשנו בין כתלי בית הספר. הכלים של האימון עוזרים לנו לראות את המציאות בזוויות הסתכלות אחרות ולתקן את הפרספקטיבה שלנו על מנת שנהיה שלמים עם עצמנו, נממש את עצמנו באותנטיות ונפסיק להגדיר את עצמנו על ידי דברים שחיצוניים לנו או כאלה שאינם בשליטתנו.
הילדים לומדים שאם הם יקבלו 100 אז הם יהיו ילדים טובים ומוצלחים ואם יקבלו פחות מ 80 אז הם ילדים רעים או לא מוצלחים. התנייה שמי כמונו יודע עד כמה השתרשה בנו והפכה לאוטומטית והיא הגורם לכך שאנחנו חיים כל הזמן בתחושה של "כמעט" ומצב רוחנו הפכפך. האימון משנה את דרך המחשבה הזאת בה אנחנו מגדירים את עצמנו לפי דברים דברים חיצוניים, שלרוב גם אינם תלויים בנו. הוא מנתק את התלות בין החוויה שלנו לבין אם התוצאה התממשה או לא. אני מוצלח וטוב בלי שום קשר לציון שקיבלתי.
הילדים, חומר גלם אם תרצו, לומדים להיות ממושמעים ולחשוב כפי שמצפים מהם לחשוב, במקום להפגין יצירתיות וחופש מחשבתי. לומדים את הצורך של "המבוגרים" לתייג כל דבר ולהעניק לו כותרת. לצערי יש גם רבים שאחרי טעות אחת הם חווים על בשרם את תחושת הכשלון ומפחדים להעז שוב במשך שנים רבות. מי שם יושב במשרד החינוך ולא רואה את הצורך להעניק לדור העתיד את הכלים שיעזרו להם להיות קודם כל טובים יותר כלפי עצמם ובהמשך באופן טבעי גם טובים יותר כלפי הסביבה.
לא פעם בחדר האימון עולים זכרונות לא נעימים מתקופת בתי הספר של מאומנים בגילאי ה 30 וה 40. זה יכול להיות משפט לא אחראי שהמורה אמרה לנו או חוויה חברתית לא נעימה שחווינו. חלקם משחזרים שוב את חוויותיהם דרך הילדים שלהם. האם תמיד נישאר הילד שהיינו? הוא ודאי חלק מאתנו ובעל משמעות ניכרת למה שנהינו. אבל תפקידנו היום כאנשים בוגרים לאהוב ולחבק אותו ובמקביל לא לתת לו לנהל אותנו. ומה עם הילדים שלנו? אנחנו צריכים להיות אחראיים עליהם גם אם במשך שעות היום הם בחסות המורה המחליפה. יוחלף חדר המנהל לחדר האימון לאלתר !
אשמח מאוד לקבל ממך פידבקים ושאלות.
הרשמו לניוזלטר וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות או צרו קשר עכשיו והתחילו להתאמן יחד איתי בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il
איזה חמוד!!!
"אני מוצלח וטוב בלי שום קשר לציון שקיבלתי." אחד הדברים החשובים שהאימון מלמד והחיים לא