קטגוריות
הבלוג של עדי
תגים
, , , , ,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

הכינו את הרשימה כי חלומות צריך לצעוק

הפוסט נכתב בתאריך 7 ביולי 2016, בשעה 16:58, על ידי עדי פרבר

כשיובל אברמוביץ' היה בן 16, עוד לפני שהספיק לחלום, הוא החליק והפך למשותק. בלי הכנה מוקדמת חייו השתנו מהקצה אל הקצה והוא מצא את עצמו כנער נכה. כשהחברים הפסיקו לבקר ובין טיפול לטיפול, לא היה לו זמן להיכנס לדיכאון כי הוא היה שקוע בתכנון העתיד שלו. הוא לקח מחברת והעניק לה את הכותרת "הרשימה", ובה כתב לעצמו תכניות להמשך השנה. תוך שבוע המחברת התמלאה ביעדים, משימות, וחלומות ללא גבולות או הגבלות.

 

הרשימה של יובל היתה כבר אז מפורטת עד לעשור הרביעי לחייו אליו יכנס בעוד כשנה!! כמאמן אישי ועסקי אני מבין את החשיבות בהתנהלות עם רשימות, של הצבת יעדים ברורים וספציפיים, ביתרון בלהעיז לחלום, ולמסגרת המחייבת שאנחנו חווים כאשר אנחנו מעלים דברים על הכתב. מה אתכם? אתם יודעים מה אתם רוצים להגשים בחייכם בעוד 40 שנים? אתם יודעים מה אתם רוצים להגשים בשנה הקרובה? בשבוע הבא?? אם התשובה שלכם היא 'לא'…אז אתם בטח גם עשויים להיות ספקטיים לגבי היכולת של 'רשימה' לשנות את חייכם…

 

גם כל מי שהציץ באותה מחברת בזמנו, התמלא ברחמים על אותו נער שנפגע בעמוד השדרה והאמין ב"פנטזיות דמיוניות". בכלל, הרבה פעמים בחיים דווקא האנשים הכי קרובים לנו ואוהבים אותנו הם אלה שלא יאמינו בחלומות שלנו. מה שחשוב זה שאתם תאמינו בהם! יובל אברמוביץ' עבר שיקום ותוך כשנה וחצי חזר ללכת, ומאז הספיק להגשים את חלומותיו. הוא עבד ככתב במקומון חולון, השתתף במחזמר סאלח שבתי לצד זאב רווח, שיחק בסדרת הקאלט 'השיר שלנו', וטיייל על החומה הסינית. כשהוא פתח בלוג אז תוך 48 שעות אלפי אנשים ברחבי העולם החלו לפרסם את רשימותיהם. ואלו רק חלק מה-V שהוא סימן בנחישות ברשימה האינסופית שלו.

 

אני תמיד אומר למתאמנים שלי שאנחנו לא חייבים לחוות רגע מכונן או טרגי בחיינו כדי להתחבר לעצמנו ולרצונות שלנו ולייצר שינויים משמעותיים. אנחנו יכולים במקום לבחור להתאמן, כבר עכשיו! במקביל אני גם יודע שהסיפור האישי שלנו יכול להיות דווקא המוטיבטור הכי גדול שלנו להצלחה בכל התחומים. בשיטת האימון שלי DIB אני עוזר לאנשים להפוך את הסיפור ה'דיפרנט' שלהם לחוזקה ויתרון! גם יובל מבין שדווקא הטרגדיה שחווה היא זאת שאיפשרה לו לתכנן את העתיד שלו במשך חודשים ארוכים. הוא זכה בפריבילגיה שלא הרבה זוכים לה, ורואה היום את אותה תקופה כ"המתנה של חייו".

 

אגב, הרופאים לא באמת ידעו להסביר את הנס הרפואי שחווה. אז יובל נתן פרשנות משלו, והוא משוכנע שהרשימה של כל החלומות שהוא רצה להגשים היא זאת שגרמה לו לחזור ללכת. זה בכלל לא מפתיע אותי! כשאנחנו שמים את הפוקוס שלנו בדברים חיוביים ומעצימים ללא ספק ניסים יכולים לקרות בחיינו. כח הרצון, האמונה, המוטיבציה, ושלל יכולות ומשאבים מתעוררים ורותמים אותנו (ואת התת מודע שלנו) לייצר פריצות דרך משמעותיות.

 

הרשימה-חלומות-צריך-לצעוק-יובל-אברמוביץ-קואצינג-אימון-אישי-אימון-עסקי

אותה 'רשימה' של יובל אברמוביץ' היא היום רב המכר – "הרשימה – חלומות צריך לצעוק". בשנה האחרונה הספר הופץ בעוד כעשרים מדינות ברחבי העולם, מסין ועד אוסטרליה, והרשימה הפכה להצלחה בינלאומית. יובל מספר שמאז ש"הרשימה" יצאה לאוויר העולם אלפי אנשים בהשראתו פתחו עסקים, התחתנו או התגרשו, הסתובבו מסביב לעולם, חיסלו חובות כלכליים. היתה אפילו אישה שאיתרה קבר נעלם בן חמישים שנים ברומניה.

 

גם אני הצלחתי להגשים בחיי כל כך הרבה מטרות בארבע שנים האחרונות באמצעות אימון ושימוש בכלים שונים כגון לוח חזון. אני עם קליניקה עמוסה של אימון אישי ואימון עסקי אליה מגיעים לקוחות סופר איכותיים מכל הארץ. הנחתי תכניות טלוויזיה‏ בערוץ המומחים אסקימו. אני מעביר סדנאות והרצאות קואצ'ינג ברחבי הארץ. קיבלתי הצעת נישואים. ואני מפיץ בכל במה אפשרית את המסר החשוב ש-different is the NEW better. אני מתרגש ורק יכול לתאר לעצמי מה עוד אני אשיג עכשיו שיש לי גם רשימות!!!

 

לצד סיפורו המעורר השראה של יובל תמצאו בספר גם שלל תובנות וכלים אימוניים פרקטיים ליישום. ואיך לא, גם עשרות רשימות שונות אותם תוכלו גם אתם למלא ובאמצעותם לייצר לעצמכם את רשימת החלומות הפרטית שלכם! אז תבטיחו לי שאם אתם לא בשלים לתהליך ליווי ואימון אישי אחד על אחד, רוצו בינתיים לחנות הספרים הקרובה ותתחילו לרשום.

רוצים לתאם תהליך אימון? צרו קשר עוד היום בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

הרשמו בחינם למגזין DIB וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות  

אם אהבתם לחצו על "like" ושתפו גם ברשתות החברתיות

תגובות על “הכינו את הרשימה כי חלומות צריך לצעוק

  1. Pingback: קואצ'ינג בשיטת DIB לתהליכי אימון אישי או אימון עסקי שעושה את ה'דיפרנט'

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט