קטגוריות
הבלוג של עדי
תגים
, , ,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

אלון גל מאחוריך. בני גל הוא הסוד של הקואצ'ינג היהודי.

הפוסט נכתב בתאריך 17 בינואר 2015, בשעה 17:47, על ידי עדי פרבר

כולנו מכירים את הקואצ'ר אלון גל, אצלו התחלתי את דרכי כמאמן. עכשיו הגיע הזמן להכיר גם את הגרסה הדתית שלו, בני גל, יהודי מאמין ומאמן בשיטת "קואצ'ינג יהודי". את השיטה הייחודית פיתח בני, והיא מבוססת על תורת הקבלה, החסידות, וחכמי המוסר לדורותיהם. את כל הסודות תוכלו גם למצוא בספרו האחרון "סודות הקאוצ'ינג היהודי". שהחודש גם הושק  בדרום קוריאה, על ידי הוצאת הספרים הגדולה במדינה!

 

בתור מאמן בשיטת different is the NEW better שמבוססת על להפוך את מה ש'אחר' בנו ליתרון, שמחתי שבני מינף את הייחוד שלו כמאמן דתי המחובר עמוקות לשורשיו היהודיים. זה לא מפתיע כשנחשפים לסיפור חייו האישי והמרתק של בני גל, מרכיב מאוד מהותי למאמנים שלא ניתן לרכוש בשום בית ספר לאימון.

 

ספרו של בני גל "סודות הקואצ'ינג היהודי",

"סודות הקואצ'ינג היהודי" עכשיו גם בדרום קוריאה!

בני נולד כחילוני בארגנטינה ועלה עם הוריו ארצה לקיבוץ בגיל שלוש. הוא התגייס לצנחנים, למד קולנוע וטלוויזיה בגרמניה, ובהמשך פיתח קריירה בעולם הפרסום. עד שהגיע הרגע, כמו בכל סיפור טוב, בו התחיל בני לחפש משהו מעבר. אז הוא יצא לתהליך חזרה בתשובה אשר במהלכו למד בישיבות חרדיות. בתחילת שנות ה-80 הקים את משרד הפרסום "פרסום גל" שהמתמחה בפרסום למגזר החרדי-דתי. התהליך הבא שלו היה תהליך אימון שעבר בשנות ה-90, וכזה שהביא אותו לקריירה חדשה בתחום הקואצ'ינג.

 

עלילת ספרו של בני גל מורכבת למעשה מתהליך אימון שלם ומרתק שעבר באופן אישי. בני מעניק הזדמנות נדירה להיכנס לאחד החדרים האינטימיים ביותר, חדר האימון. כקורא נסחפתי לעלילה ולהתפתחות תהליך השינוי שעוברת דמותו של בני בדרך להגשמת מטרותיו. ובאותו זמן גם נחשפתי לכלים אימוניים יישומים ואיכותיים שמתאימים גם לאימון אישי וגם לאימון עסקי. על זה נאמר בקהלת "טובים השניים מהאחד", וכבר ניכרת ההשראה שקיבלתי מבני 😉

 

כותב הספר "סודות הקואצ'ינג היהודי"

בני גל, מייסד שיטת אימון יהודי

 

אז נכון ששנינו נביא השראה למתאמנים שלנו ממקורות שונים. ובעוד אני מצטט מדענים, בעלי עסקים מצליחים, ואמנים. בני מגובה בחכמי כל הדורות מתוך המקורות. עם זאת ההבדל בשיטת האימון שלנו לא נמצאת בציטוט של ליידי גאגא או מדרשי חז"ל. באימון קלסי נמצא המתאמן במרכז עם כל האיכויות, השאיפות, והפחדים שלו. ולהבדיל, אימון יהודי מתמקד באמונה בהשגחה הפרטית, תהליך שכרוך דווקא  בביטול של העצמי. "האימון הקלסי מתחיל מהענפים, בעוד האימון היהודי מתחיל מהשורש", מסביר בני בספרו "סודות הקאוצ'ינג היהודי". אז בעוד בחדר האימון שלי נמצא המאמן (עבדכם הנאמן) והמתאמן, בקואצ'ינג היהודי מצטרף לחדר גם הקב"ה. זה כבר מחייב קליניקה גדולה יותר!

 

האמת היא שכאדם חילוני לא התקשיתי להתחבר לעולם הדימויים של בני, להיפך. הרגשתי שבני העשיר אותי והצליח להראות לי גם את החומרים שאני מכיר מזוית אחרת ומרעננת. הוא גם הזכיר לי דבר חשוב ביותר במצב של המדינה היום, שכולנו בני אדם, עם כיפה או בלעדיה. לכולנו דפוסים ופרדיגמות שהובילו אותנו למקום בו אנחנו נמצאים היום. לכולנו יש מחסומים ועם זאת נדרשים לקחת אחריות על חיינו. השיטות שלנו אפילו דומות בעובדה שתהליך אימון מוצלח שיעשה שינוי לטווח ארוך, חייב להתחיל בהבנה וחיבור לעצמנו. אני מקווה ורוצה להאמין שגם הוא מצידו היה מקבל אותי באותה פתיחות, כמאמן גאה. כי בית יהודי אמיתי יש רק אחד והוא שייך לכולנו.

 

 אשמח מאוד לקבל ממך פידבקים ושאלות.

הרשמו לניוזלטר וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות או צרו קשר עכשיו והתחילו להתאמן יחד איתי בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

 

אם אהבתם לחצו על "like" ושתפו גם ברשתות החברתיות

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט