קטגוריות
הבלוג של עדי
תגים
,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

אימון אושר או כושר? מגזין מנטה בריאות של בוקר 'דיפרנט'

הפוסט נכתב בתאריך 18 בספטמבר 2016, בשעה 9:42, על ידי עדי פרבר

על אף שאני מאמן אישי ועסקי שמעודד את עצמי ואת המתאמנים שלי לעשות דברים אחרת ממה שהם רגילים, דווקא הימים שלי נראים בסך הכל די אותו דבר… בכל בוקר בשעה 9:00 מגיע המתאמן הראשון וכך ממשיך מצעד המתאמנים עד השעה 17:00. כמובן שכל מה שקורה בחדר האימון הוא עולם ומלואו ואני יוצא תמיד בסופו של יום מלא אנרגיות. עם זאת, אני כל הזמן נמצא בחדר האימון שהוא גם סלון ביתי. כך שקיבלתי את ההזמנה לאירוע השקה של מגזין מנטה – החלטתי שהגיע הזמן להתאוורר ולעשות משהו 'דיפרנט'.

בזכות בלוג קואצ'ינג והטור בפורטל תל אביב "טור אישי של מאמן אישי" אותו אני כותב מזה כמה שנים, אני מקבל הרבה הזמנות להשקות ופתיחות. אני בורר אותם היטב וכאמור לא מגיע לאירועי בוקר. לאירוע wellness של מגזין הבריאות מנטה שהשיק את הספר "מדריך לחיים טובים" היה לי חשוב להגיע כי התכנים שלו היו ממש קשורים לעולם התוכן של אימון אישי. אז פיניתי לי מבעוד מועד את בוקר שלישי למרות שידעתי שאשלם על כך בימים סופר אינטסיביים בהמשך השבוע. היה אירוע נוצץ ובריא במיוחד ואין ספק שהיה שווה.

את בארקה, אולם אירועים בנמל תל אביב, פקדו מיטב הסלבס בארץ החל מאנשי תקשורת, דוגמניות, ושלל כוכבנים ובראשם כוכבי הריאליטי התורני, המירוץ למיליון ואמזונס. גם אני הגעתי עם מתאמנת מפורסמת שלי שחשפה היריון מושלם (אייטם!!). ועל אף ששנים ארוכות לא הייתי באירוע השקה בשעת בוקר, נראה שמיומנויות התקשורת לא הלכו לאיבוד. כמו כל מיומנות כל מה שהיה צריך זה לחמם אותה ובמקרה הזה עם קצת חלב סויה וסוכר דמררה 🙂

עדי פרבר, מאמן אישי ועסקי בשיטת DIB באירוע של מגזין מנטה

כאמור, היתה באירוע מתאמנת אהובה שלי הסקסולוגית שלי ורוד יוצאת בית האח הגדול ובעלת קליניקה מצליחה בתל אביב. לימור גולדשטיין ששיחקה איתי בעבר בסרט 'אינג'יל' בבימוי של ארנון צדוק. נתי רביץ שכתלמיד בבית צבי היתה לי שורה (!) בהצגה בהשתתפותו. ואפילו פגשתי שתי נשים שלא פגשתי שנים, חברה טובה ובעלת תיאטרון ילדים בו שיחקתי וביימתי הצגות. וכמובן איך לא, נכחו באירוע שלל גורוז של בריאות כמו מיכל צפיר, ענת הראל, חלי ממן, רוני דואני (שמשלבת עם המוזיקה אימוני כושר בשיטת הסרף-סט באמצעות גלשנים יבשתיים שייבאה לארץ), ועידן רול שהקים מיזם כושר שמאפשר לחיות בריא ב-5 דקות ביום!

מאמן מאמן אבל אני מתמקד באושר ופחות בכושר. אני תמיד צוחק שעם כמות האימונים שלי יכלתי להיות כבר חטוב למהדרין, רק שהאימונים שאני מעביר בתהליכי אימון אישי ועסקי הם מנטליים. אני גם בטח לא מסוג המאמנים שמטיפים לדרך חיים מסויימת אלא מעודד את הדרך הייחודית של כל אחד ואחת מאתנו, מתוך האמונה שמה ש'אחר' בכל אחד מאיתנו זה היתרון שלנו להצלחה. תפקידי המרכזי הוא לוודא שהבחירות של המתאמנים אצלי אפקטיביות לרצונות ולמטרות שלנו.

אז כן, כיאה לאירוע בריאות האוכל היה בריא במיוחד. פחות הסגנון שלי אך מודה שהופתעתי – היה טעים! במתחם היו גם שלל אטרקציות, כן…גם הם בריאותיות כמובן. איה קרמר שנשואה לזה שמחכה בנקודת הסיום (ע.ע רון שחר) פתחה את הבוקר בשיעור יוגה. מתוך אמפטיה אימצתי את אחת הפליטות המיוזעות שיצאה מההדרכה שלה. במקום היו גם שלל מתחמים חווייתים עם פינוקים של בריאות, כושר, גוף ונפש, תזונה, ובריאות. חברת Nirolin ,Paltop, חלי ממן ופריניב פינקו את המשתתפים במוצרי בריאות לצד פעילויות מפנקות כמו כורסאות עיסוי של אמריקן קומפורט.

אורלי אדלר, "אושר הוא מצב תודעתי" הרצאה באירוע מגזין מנטה

באופן טבעי גולת הכותרת מבחינתי היתה דווקא הרצאה של ד"ר אורלי אדלר על פיתוח תודעה של אושר. בזמן קצר היא הסבירה מהו אושר, איך הוא נראה ומרגיש, ואיך משיגים אותו בחזרה גם אם הוא הלך לנו לאיבוד בדרך. היא נתנה טיפים אימון אישי הלקוחים מספרה "מותר ואפשר להיות מאושר", אימון עליהם מבטיח שתחווה את האושר כבר ברגע הזה. בדומה לשיטת אימון DIB היא דיברה על כך שהמפתח לאושר נמצא בשפה ושבמאה ימים של חסד ניתן לייצר שינוי מהותי.

לפעמים היה נראה שד"ר אורלי אדלר דווקא בחוויה של סבל על הבמה. מנסיון אני יודע שלא פשוט להעביר הרצאה על אימון אישי מול אנשים שעסוקים יותר בבופה, ועל אחת כמה וכמה שהוא על בסיס סויה ועשבי חיטה. ועם זאת היא עשתה זאת בגבורה ובמקצועיות אולי באמצעות ארבעת העוגנים שהיא לימדה: טוב לי, מגיע לי, תודה, עכשיו תורך. דורית קרבצ'יק עורכת המגזין הבטיחה שהאירוע שיהפוך לאירוע דגל שנתי של המותג מנטה וכי היא מאמינה ש"העתיד בריא יותר". אני מחכה לאירוע בשנה הבאה! טוב לי, מגיע לי, ותודה. עכשיו תורכם 🙂

רוצים לתאם תהליך אימון? צרו קשר עוד היום בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

הרשמו בחינם למגזין DIB וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות  

אם אהבתם לחצו על "like" ושתפו גם ברשתות החברתיות

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט