קטגוריות
המלצות מלקוחות
תגים
, , , , , , , ,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

המלצה לאימון אישי

הפוסט נכתב בתאריך 29 ביוני 2014, בשעה 20:46, על ידי עדי פרבר

מכתב המלצה של בוגרת תהליך אימון אישי קלאסי ב-DIB Coaching, בו היא מעידה שהגיעה לתהליך אימון אישי סקפטית לגביי הצלחתו ולגבי עצמה. באותו זמן היא חוותה בחייה תקיעות וחוסר וודאות בתחומי חיים שונים. בתום ארבעה חודשי אימון שיפרה המתאמנת את חייה, והעידה על ההישגים הבאים: התקדמות מקצועית, מציאת זוגיות, שיפור היחסים עם ההורים, הגברת הביטחון העצמי, ועוד.

 

אני חייב להוסיף שהיה זה תהליך קואצ'ינג מעצים ומרגש במיוחד בו המתאמנת העידה במפגש הראשון "ויתרתי על מציאת זוגיות", ובמהלכו מצאה מערכת יחסים אוהבת שממשיכה להתפתח בימים אלו. זאת בנוסף לפריצות דרך נוספות בתחום הקריירה, ניהול זמן, העלאת ביטחון עצמי, ולקיחת אחריות. לסיכום, התהליך איפשר למתאמנת לקבל את עצמה כמו שהיא, ומתוך המקום הזה – היא הצליחה לייצר שינויים משמעותיים בחייה.

 

ציטוטים נבחרים מהמכתב:

"עברתי לא מעט מורים שהוליכו אותי בהרבה דרכים. אך אני שמחה סוף סוף לומר כי מעולם הדרך לא היתה מדוייקת, מרתקת, וכייפית כמו זו"
 "הרגשתי שממש הבנת איפה ואיזה חיזוקים אני צריכה, ותפרת עבורי תוכנית כמו כפפה ליד"

לחצו על התמונות כדי להגדיל את המכתבים.

המלצה-לאימון-אישי_1

 

המלצה-לאימון-אישי_2

להמלצות נוספות:

> המלצה לאימון אישי ועסקי, לחץ כאן

> המלצה לאימון אישי, לחץ כאן

> המלצה לאימון אישי ועסקי בעלת סטודיו, לחץ כאן

> המלצה לאימון אמנים, לחץ כאן

רוצים גם אתם לתאם תהליך אימון? צרו קשר עוד היום בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

הרשמו בחינם למגזין DIB וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות  

אם אהבתם לחצו על "like" ושתפו גם ברשתות החברתיות

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט