קטגוריות
מאמרים
תגים

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

אימון אישי למורים ולמנהלים – על קואצ'ינג וחינוך בישראל בטור מיוחד לפתיחת שנת הלימודים

הפוסט נכתב בתאריך 9 ביוני 2013, בשעה 18:00, על ידי עדי פרבר

אימון אישי וחינוך הולכים יחד להשקפתי. עוד ב-2012 פרסמתי טור מיוחד לפתיחת שנת הלימודים החדשה עם שאלות נוקבות על מערכת החינוך: אילו ערכים מקבלים הילדים שלנו בבית הספר? האם הם מקבלים את הכלים הנכונים להתמודדות עם החיים? מה היה קורה אם היינו מחליפים את חדר המנהל בחדר האימון? ולמה פגיעה של מורה יכולה ללוות אותנו עד גיל בוגר?

 

לפני מעל עשור כתבתי טור אישי על הקשר ההדוק בין קואצ'ינג וחינוך שפורסם בפורטל תל אביב. מאז העברתי תהליכי אימון אישי למורים ולמנהלים – ומסתבר שהוא רלוונטי יותר מתמיד! כתבתי על הצורך הבוער להכניס כלים של אימון האישי למסגרת של משרד החינוך. גם כחלק מהתכנים אותם מלמדים ילדים ולא פחות חשוב בהכשרת מנהלים ומורים. קבלת החלטות, ויסות לחץ, התמודדות עם כישלון, ניהול זמן, התנהלות כלכלית ושימוש בטכנולוגיות – הם רק חלק מכלים שיעזרו לדור העתיד להצליח בחיים האמיתיים. 

 

אימון אישי וחינוך – הטור המקורי על הצורך של אימון אישי למורים ולמנהלים

 
 
אימון אישי למורים ולמנהלים - על הקשר ההדוק בין קואצ'ינג וחינוך
"טור אישי של מאמן אישי" שהתפרסם ב-30 באוגוסט, 2012 "להחליף את חדר המנהל בחדר אימון"
 

אימון אישי למורים ולמנהלים, הרצאות וסדנאות

 

בשנים האחרונות מזמינים אותי הרבה להעביר הרצאות / סדנאות למורים בבתי ספר. זאת זכות גדולה עבורי, בפרט שאני מעביר אימון אישי למורים המבוסס על כלי אבחון התנהגותי מהפכני שמשפר ביצועים של כל אחד מהמשתתפים וגם של הצוות בכללותו. בכל פעם שיש לי הזדמנות להעניק כלים אימוניים, כישורי חיים ולהעניק 'אינטליגנציה מנהיגותית' לאנשי חינוך – זאת הדרך שלי לעשות את הדיפרנט.

 

מאבק המורים לאורך השנים הוא מוצדק ותמיכת ההורים בו היא חשובה. האינטרס הוא של כולנו שהמורים יהיו מתוגמלים ויזכו ליחס ראוי – מאחר ויש להם השפעה עצומה על ילדינו. על דור העתיד. מורה הוא קודם כל בן אדם. ככזה ההלך רוח והמוטיבציות איתם הוא נכנס לכיתה ישפיע על הילדים שלכם. יחד עם זאת זה רק חלק מתוך פאזל שלם לפתרון בעיות החינוך הקשות בישראל. מערכת החינוך מסורבלת, בירוקרטית, פוליטית, ארכאית ולא מתאימה עצמה לעולם המשתנה. אם זה היה ארגון פרטי כמו אלו שאני מאמן במסגרת עבודתי – מזמן היה כאן שינוי ארגוני.

 

אימון אישי למורים ולמנהלים עם מערכת מהפכנית של אבחון ושינוי!

 

רוצים לזהות 49 דפוסי חשיבה אוטומטיים במוח באופן מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק?

רוצה לקבל 'אינטליגנציה התנהגותית' שתכווין אותך לשיפור ביצועים ?

רוצה ללמוד כיצד לבנות מיינדסט של מצליחן באופן שמותאם לך אישית ?

 
 

השאירו פרטים והיכנסו לרשימת המתנה לתהליך אימון אישי / עסקי (קואצ'ינג)

 

 
 

> לחץ לקריאת הטור הבא על הקשר בין חג סוכות לאימון אישי

>לחץ לקריאת הטור הקודם על השלבים וההתמודדויות בדרך להקמת עסק

> לאינדקס המלא של "טור אישי של מאמן אישי" כפי שפורסם בפורטל תל אביב

 

אשמח מאוד לקבל ממך פידבקים ושאלות.
הרשמו לניוזלטר וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות או צרו קשר עכשיו והתחילו להתאמן יחד איתי בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

 

 אהבת את המאמר? לחצו על "like" ושתפו אותו גם ברשתות החברתיות