קטגוריות
תקשורת והמלצות
תגים

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

ראיון אינטימי גאה אצל אופירה אבירם על יציאה מהארון ומפורסמים להט"בים

הפוסט נכתב בתאריך 17 בינואר 2018, בשעה 10:27, על ידי עדי פרבר

השתתפתי בלייב עם אופירה אבירם נומרולוגית מובילה בישראל, היא העניקה לצופים בשידור חי מסרים אישיים ואני ציידתי אותם ב טיפים אימון אישי ועסקי. לקראת סוף השידור אופירה הוציאה לי קלף עם ילדים וכשבן הזוג שלי קובי הגיב "עדי, תעשה לי ילד" השידור החי הפך לראיון אינטימי בנושא הקהילה הגאה, יציאה מהארון ואפילו להט"בים מפורסמים בישראל.

 

אופירה שיתפה שיש לה הרבה לקוחות מתוך הקהילה הגאה בישראל והיתה סקרנית עם שאלות נפוצות כמו האם נטייה מינית היא מולדת, האם ניתן לשנות נטיה מינית, ואיך להתמודד עם יציאה מהארון. אז יצא ראיון אישי ספונטני בו שיתפתי את הסיפור האישי שלי וניצלתי את ההזדמנות לעשות סדר בנושא. גם הקבלתי את החוויה והאתגרים אל מול התמודדות עם קשיים בחיים בהקשרים אחרים. התגובות היו מחממות לב. אפילו תמיר ורדי מהאח הגדול הפתיע אותנו שעלה לשידור.

 
אז מה היה בראיון האישי עם אופירה אבירם?
 

סיפרתי על זוגיות בארון עד שעזרתי את האומץ רק בגיל 30 לצאת מהארון מול ההורים והחברים. על הפחדים בראש שעוצרים את החופש להיות מי שאנחנו וכיצד הסיפורים שאנחנו מספרים לעצמנו תפקידם להשאיר אותנו באזור הנוחות. על המחירים בלהיות בארון (כל סוג של ארון) וגם טיפים אימון אישי לצאת מהארון. הסברתי את הסיבות השונות שיכולות להסביר מדוע אנשים מהקהילה הגאה מנהלים זוגיות הטרוסקסואלית. וגם עניתי על הטענה שהיו הכל פתוח ושכל אנשי התקשורת, אמנים ומפורסמים הם מהקהילה הגאה. האם זה נכון?

 

ראיון אינטימי עם אופירה אבירם בנושא הקהילה הגאה ויציאה מהארון, צפו עכשיו

 

 

בשיטת אימון DIB תמיד נעמוד בעמדה של בחירה בין לקבל את ה'דיפרנט' שלנו או לשנות אותו. נטייה מינית זה אחד מסוגי ה'דיפרנט' שלא ניתן לשנות ולכן האופציה היחידה שלנו זה לעבור אימון קבלה עצמית. להבדיל למשל מ'דיפרנט' כמו עודף משקל בו ניתן לבחור לקבל את עצמנו כמו שאנחנו או מצד שני לייצר שינוי ולהרזות. שתי הבחירות לגיטימיות לחלוטין ובתחילת תהליך האימון נזהה מה אותנטי ואפקטיבי למתאמן. חשוב להבין שכשאני נמצא "בין לבין" בפער בין שינוי לקבלה, זה המקור לבעיות בחיים שלנו ושם נמצא התסכול, תחושת ערך עצמי נמוך ואני לא מרוצה מהחיים שלי. זכרו ש-differnet is the NEW better ושזה בידיים שלכם.

 

> לצפייה בקטעים נוספים מן התקשורת של קואצ'ר עדי פרבר, לחץ כאן

רוצים לתאם תהליך אימון? צרו קשר עכשיו בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

הרשמו בחינם למגזין DIB וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות  

אם אהבתם לחצו על "like" ושתפו גם ברשתות החברתיות

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט