קטגוריות
המלצות מלקוחות
תגים

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

עד החתונה זה יעבור? אימון אישי לזוגיות

הפוסט נכתב בתאריך 6 במרץ 2016, בשעה 12:48, על ידי עדי פרבר

נכון כשהיינו קטנים וקיבלנו מכה תמיד אמרו לנו ש…"עד החתונה זה יעבור"? מהנסיון שלי כמאמן אישי זה עוד משפט בעייתי שהחברה שלנו הטמיעה אצלנו מגיל מוקדם. האם באמת דברים עוברים מעצמם? האם חתונה היא הפתרון לבעיות כמו פחד להיות לבד או קשיים בזוגיות? ולמה בכלל הנחת היסוד היא שאנחנו חייבים לשתף פעולה עם מוסכמות החברה ושחתונה חייבת להיות חלק ממכלול החיים שלנו? מאחר ואני תמיד מסתכל על דברים 'דיפרנט'…אז כתבתי לכם פוסט מתוך הניסיון שלי עם מתאמנים של אימון אישי בהקשרים השונים של חתונה.

 

אנשים מגיעים אלי לתהליך אימון אישי בנקודות זמן שונות סביב נושא ה"חתונה". יש כאלה שרוצים ללמוד מה לעשות כדי למצוא בן זוג לחיים (כי עד כה זה לא הצליח להם), אחרים מגיעים לאימון כדי לשפר מערכת יחסים קיימת, ויש כאלה שבכלל לא רוצים להתחתן ומתקשים להתמודד עם הפידבקים של הסביבה. גם זוגות לקראת חתונה מבקשים לא פעם ליווי ואימון כדי להתמודד עם לחץ ומתח שנוצר סביב ארגון החתונה וההתרגשות. מגיעים אלי גם אנשים שפירקו נישואים וצריכים עזרה כדי להתמודד עם המשבר והמצב החדש שנוצר בעקבות הגירושין, אבל כדי לא להרוס את החגיגה אני אשמור את זה לפוסט אחר 🙂

 

שירה הגיעה אלי לפני כשנה ואמרה לי במפגש הראשון שהסיבה שהגיעה היא לקבל ממני כח והעצמה שיעזרו לה להיפרד מבן הזוג הנוכחי שלה. היא תיארה לי מערכת יחסים עם בעיות בזוגיות וביניהם חוסר תקשורת, בעיית אמון, ויכוחים בגלל כסף, חוסר הלימה בתכניות לעתיד, ריבים חוזרים ונשנים ועוד. כבר במפגש הראשון אמרתי לה כמו שאני אומר לרוב, שלא כדאי לקבל החלטות חשובות בשבועות הקרובים כי התהליך יעשה את שלו. ואכן כך היה. אותה בחורה עברה תהליך שינוי שהשפיע לטובה די מהר על ההתנהלות הזוגית של השניים. מהר מאוד היא הפסיקה להאשים את בן זוגה ובמקום עברה תהליך התפתחות עם עצמה וקבלת אחריות על היחסים הזוגיים. כמו כל תהליך שינוי, הוא הדהד והשתקף על הצד השני ובמהרה מערכת היחסים השתנתה לטובה. החודש בני הזוג התחתנו וקיבלתי ממנה סמס נרגש שאומר: "עדי, אני שמחה להזמין אותך לחתונה שלנו, יש לך חלק עצום בזה. אני מאושרת כל כך".

 

אימון עסקי ואישי מעצבות אופנה

עד החתונה זה באמת יעבור? בתמונה אני עם מתאמנת עסקית, עדה חפץ – מעצבת שמלות כלה.

 

מתאמנים אחרים מגיעים לאימון אישי במטרה שאעזור להם למצוא את בן או בת הזוג המתאים לעמוד יחד תחת חופה וקידושין. הם מגיעים לרב רווים מסצנת הדייטים ואתרי ההיכרויות ונמנעים מפעולות פרואקטיביות למציאת הזוגיות. אני בטח לא יכול להבטיח להם שהם ימצאו זוגיות תוך כדי התהליך, כי תוצאות מסוג זה אינן תלויות בהכרח בנו. אבל מה שבטוח שכולם ללא יוצא מן הכלל מתחילים ליהנות ולהפיק את המיטב מהמצב הקיים מבלי שהקושי להיות לבד ינהל אותם. הם לומדים להתנהל בגישות מקדמות, לשנות אמונות מגבילות, ולדעת להתנהל באפקטיביות מול הזדמנויות וקשרים חדשים.

 

מגיעים אלי גם מתאמנים 'דיפרנט' שלא מעוניינים ללכת בתלם ולהתחתן ואפילו חושבים להביא ילד לעולם לבד. אחת מהן היתה מונעת מאכזבות עבר ותוך מס' שבועות מתחילת תהליך האימון הכירה בחור ממש שיצאה מהקליניקה שלי ומאז הם כבר שנתיים במערכת יחסים. מתאמנת אחרת קיבלה הרבה כוחות וכלים להתמודד עם הקשיים מול התגובות של הסביבה הקרובה לה על ההחלטה שלה. היום היא שלמה עם הבחירות שלה ובהתאמה גם הסביבה שלה קיבלה זאת, והיא אפילו החלה בתהליך הזרעה עם חבר גיי. אז יש הרבה סוגים של אנשים ורצונות ולא כל מה שנכון לי יהיה בהכרח נכון לאחר. מטרתי כמאמן היא לקחת את המתאמן למקום אליו הוא רוצה להגיע וכמובן תוך כדי שיקוף ובדיקת האפקטיביות בחייו.

 

בתמונה אני נמצא דווקא עם מתאמנת בליווי ואימון עסקי שלי, מעצבת האופנה המוכשרת עדה חפץ. לסטודיו שמלות כלה שלה ביפו מגיעים לקוחות (בשונה מקליניקת אימון שלי) בשיא ההתרגשות והשמחה שלהם. ולמרות ההבדל הגדול דבר אחד משותף בינינו, שנינו נותנים ליווי מלא ובאהבה גדולה. אז מי אמר שעד החתונה זה יעבור? עד שתעברו בסטודיו של עדה חפץ ביפו ונעשה 'קולולולו', זכרו ששום דבר לא יעבור מעצמו מבלי שתעשו משהו כדי לשנות אותו. כך שאם אתם לא מרוצים מהמצב הקיים, זה הזמן לקחת אחריות על החיים שלכם ולשפר את הדברים. אז שיהיה במזל 🙂

> לקריאת המלצה לאימון ממעצבת אופנה נוספת, לחץ כאן

רוצים לתאם תהליך אימון? צרו קשר עוד היום בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

הרשמו בחינם למגזין DIB וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות  

אם אהבתם לחצו על "like" ושתפו גם ברשתות החברתיות

תגובות על “עד החתונה זה יעבור? אימון אישי לזוגיות

  1. Pingback: קואצ'ינג בשיטת DIB לתהליכי אימון אישי או אימון עסקי שעושה את ה'דיפרנט'

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט