קטגוריות
המלצות מלקוחות
תגים
, , , , ,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

המלצה על מאמן אישי עסקי ממנהלת תיאטרון

הפוסט נכתב בתאריך 9 בפברואר 2018, בשעה 10:25, על ידי עדי פרבר

מכתב המלצה של מנהלת תיאטרון שסיימה תהליך אימון אישי וייעוץ עסקי בשיטת DIB בהצלחה. היא הגיעה אליי סקפטית וחוששת מאחר והתיאטרון שהיא מנהלת נקלע לחובות בעקבות תהליך ייעוץ עסקי אצל שרלטנים. עם זאת המתאמנת קיבלה המלצה על מאמן אישי מקרובת משפחה שעברה אצלי תהליך אימון אישי וידעה שאין מנוס מלהיעזר באיש מקצוע.

 

התיאטרון לא היה רווחי היה לה קושי לשלם משכורות, הוציאה תשלומים מחשבונה האישי, השותף שלה התייאש ורצה לעזוב. היא הרגישה שהיא נלחמת בשיניים וזה גם פגע ביצירתיות שלה. כמות ההצגות ירדה משמעותית והיא הרגישה שהם מיצו את כל הכלים השיווקיים עד ש…פגשו אותי 🙂

 

כמהלך ראשון בתהליך אימון אישי ועסקי נתתי מענה למיגור השיפוטיות של המתאמנת ודגש על העצמה. כאשר ביטחון העצמי של מנהלת התיאטרון עלה היא התחילה לעשות פעולות 'דיפרנט' לטובת שיווק, פרסום ופיתוח עסקי של התיאטרון. במקביל גם עשינו סדר בנהלים ובעבודה השוטפת והיא לקחה אחריות מלאה על כל מחלקות העסק כמו ניהול, ארגון והפקה. בעזרת אומץ ומוטיבציה שגדלו בהתאם גם כמות ההצגות גדלה משמעותית ומנהלת התיאטרון הפכה מעצבנית ומתנגחת לגאה בתיאטרון שלה.

 

לחצו על התמונה כדי להגדיל מכתב המלצה מאמן אישי עסקי בשיטת DIB של מנהלת תיאטרון 

 

במקביל לתהליך עסקי עברה מנהלת התיאטרון תהליך אימון אישי פרטני והצליחה לשחרר דפוסי חשיבה מעכבים שבאו לידי ביטוי בתיאטרון ובחיים האישיים שלה. במפגש האחרון שלנו היא העידה שהיא השתחררה, מלאת מוטיבציה, קיבלה מעוף, ונפתח לה הראש. היצירתיות שלה הפכה להיות דומיננטית בכתיבה ואף בתחומים חדשים. היא סיכמה ואמרה "הדרך שעשיתי מדהימה! הבנתי שאני מוכשרת ויכולה לעשות דברים ולהתמודד עם אתגרים בדרך".

 

ציטוט של המתאמנת על תהליך אימון אישי המלצות חדשות ב- DIB Coaching:

"מהרגע הראשון שנכנסתי בפתח ביתו של עדי הבנתי שצפויה לי חוויה שונה מזו שאני רגילה אליה. 

בקלילות הצלחתי להתחבר לעדי, ומהר מאוד זיהיתי בו משהו שהרגיש מוכר, נוח וללא ביקורתיות. 

היה לי קשה"לרדת מהסוס" שדהרתי עליו רכבתי שנים אבל ברגע שירדתי ממנו עדי העלה אותי על סוס שבאמת דוהר". 
 
לקריאת עוד המלצות לאימון אישי ועסקי ב-DIB Coachingלחץ כאן
 

המלצה לאימון ממאמן כושר גופני שהגשים חלום, לחץ כאן
המלצה לאימון אישי מקצועי, לחץ כאן
המלצה לאימון אישי, לחץ כאן
המלצה לאימון אישי ועסקי בעלת סטודיו, לחץ כאן
המלצה לאימון אמנים, לחץ כאן
המלצה לתהליך אימון אישי ועסקי, לחץ כאן
 

רוצים גם אתם לתאם תהליך אימון? צרו קשר עוד היום בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

הרשמו בחינם למגזין DIB וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט