קטגוריות
המלצות מלקוחות
תגים
, , ,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

"למדתי שאני יכולה!" חיילת משוחררת, שחקנית מתחילה ולסבית בארון ממליצה על תהליך אימון אישי ששינה את חייה

הפוסט נכתב בתאריך 17 בפברואר 2019, בשעה 13:08, על ידי עדי פרבר

לאחרונה מגיעים אלי לתהליכי אימון אישי לחיים חיילים משוחררים שלא מוצאים את עצמם וחווים קשיים בשלבים הראשונים של האזרחות. הגשמה והצלחה לאמנים הנה סיפורה של אחת מהם, שחקנית מתחילה ומוכשרת. הגיעה אלי אחרי ניסיון ראשון להגשים את החלום שלה, אך קושי להתמודד עם אכזבה ראשונית ותחושת כישלון ניהלו אותה. מיד זיהיתי דפוסי מחשבה והתנהגות דפקטיביים שחיבלו לה בתוצאות בכל תחומי החיים. בין היתר פרפקציוניסטיות וחיפוש אישורים, שנבעו מתוך הערכה עצמית נמוכה.

 

היא הרגישה אבודה, תקועה ותלושה לדבריה. הטוטאליות והקיצוניות המחשבתית שאימצה גרמו לה להתמודד עם אכזבה כאילו זה עניין של חיים ומוות. לכן לא היתה פתוחה לדרכים ואפשרויות חדשות ושונות להמשיך בדרך להצלחה. במפגש קואצ'ינג הראשון היא העידה שהיא רוצה להתמסר לתהליך שינוי ו"לאפשר לעצמה לצאת החוצה בלי פחד". כך היה.

 

תחילה התגברנו על הימים הקשים שעברה באמצעות אימון אישי מנטלי לחשיבה חיובית. לאחר מפגשים ספורים הצלחנו לשחרר מחשבות טורדניות והמתאמנת העידה על שיפור רגשי. לי כמאמן אישי היה ניכר שהיא התחילה לקחה אחריות רגשית. היא בישרה שהחליטה להפסיק טיפול פסיכולוגי של שנים שלא תרם לה. מכאן עשינו צעדים להגברת ביטחון עצמי עד שנעלמו תחושת חוסר שייכות ושלא במקום שרוצה להיות בו. מהמקום הזה השקענו במציאת דרכים פרקטיות נוספות לקידום קריירה כשחקנית ויוצרת. לאחר חצי שנה של תהליך אימון אישי בליווי שלי היא כבר היתה במקום אחר.

 

לחצו על התמונה להגדלת מכתב של שחקנית וזמרת – המלצה על מאמן אישי לחיים בדרך להצלחה

 
הגשמה והצלחה לאמנים
הגשמה והצלחה לאמנים
 

במפגש סיום תהליך אימון אישי ומקצועי היא כבר חוותה הצלחה בלימודי משחק אליהם התקבלה באחד מבתי ספר למשחק המובילים בארץ. היא העידה שכל החשיבה שלה הפכה לחיובית, שלמדה לתת הזדמנויות לדברים ואימצה יוזמה לחייה. הצליחה לחזק תקשורת בין אישית ולתקשר בכנות את מה שהיא מרגישה, ובכך לשפר מערכות יחסים בחייה, ובפרט עם אבא שלה. המתאמנת לא הבינה למה היתה לפני כן קשה לעצמה ולסיכום המתאמנת העידה שלמדה שהיא יכולה!

 

אותה בחורה למדה לקבל את עצמה כמו שהיא כולל נטייה מינית, וקיבלה עזרה לצאת מהארון. כמובן שהתהליך האישי הזה היה חיוני והשליך גם להצלחה המקצועית. אם לפני כן העידה שהיא "מרגישה שונה מכולם ולא מוכנה להתמודד עם האמנות, מרגישה בושה בכישרון שלי". תפיסה עצמית שבאה לידי ביטוי בחרדה לדבר מול קהל, חוסר ריכוז על במה, חסם יצירתי וחוסר אמונה עצמית. מאז היא התקבלה ללימודים באחד מבתי הספר המובילים בארץ ומאז משחקת בתיאטרון ועל המסך. בעיקר היא שלמה עם עצמה בדיוק כמו שהיא.

 

ציטוט של מתאמנת ממכתב המלצה על אימון אישי הגשמה והצלחה לאמנים:

 
אם אני מסתכלת אחורה, על תחילת התהליך לעומת עכשיו,
אני יכולה להגיד שאני בהחלט מרגישה שמדובר בשתי נשים שונות. 
אני במקום אחר לגמרי – חזק, אמיץ, בטוח יותר, ובעיקר יכול.
אני יודעת שיש בי את הכוחות להתמודד עם הכל היום. 
 

לקריאת עוד המלצות על קואצ'רים לתהליכי אימון אישי ועסקי ב-DIB Coachingלחץ כאן

המלצה לאימון ממאמן כושר גופני שהגשים חלום, לחץ כאן

המלצה לאימון אישי מקצועי, לחץ כאן

המלצה לאימון אישי, לחץ כאן

המלצה לאימון אישי ועסקי בעלת סטודיו, לחץ כאן

המלצה לאימון הגשמה והצלחה לאמנים, לחץ כאן

המלצה לתהליך אימון אישי ועסקי, לחץ כאן

 

רוצים גם אתם לתאם תהליך אימון? צרו קשר עוד היום בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

הרשמו בחינם למגזין DIB וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות

אם אהבתם לחצו על "like" ושתפו גם ברשתות החברתיות

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט