קטגוריות
המלצות מלקוחות
תגים
, ,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

practice makes perfect – המלצה על אימון אישי ועסקי למורים (למרצה)

הפוסט נכתב בתאריך 7 במרץ 2018, בשעה 10:15, על ידי עדי פרבר

מכתב המלצה על אימון אישי למורים בשיטת DIB ממתאמנת מרצה באקדמיה שאמרה לי במפגש הראשון "אני לא יודעת איך להגשים את החלום שלי". מייד זיהיתי שהיא מלאה בהתנגדויות ותירוצים "אין זמן וכסף", בביקורת עצמית "אני עצלנית" או "לא טובה בשיווק" ועד פחדים ששיתקו אותה. בנוסף ההתנהלות שלה היתה של דחיינות ובלאגן וברמה האישית קנאות לפרטיות שגם היוותה מכשול בדרך להגשמה. למרות שהמתאמנת היתה מרצה באקדמיה היא הרגישה שכל מה שהגיעה אליו היה במקרה. בתחילת תהליך אימון אישי גיליתי שהשורש לפחד שלה למתג את עצמה כמרצה היתה העובדה שאין לה תעודת הוראה.

 

התחלתי את תהליך אימון אישי ועסקי בעבודה על ניקוי הביקורת העצמית של המתאמנת על מנת לאפשר אימון ל חיזוק הערכה עצמית. בזמן קצר הפכה המתאמנת ליותר חיובית ושמחה ואף הצליחה לשחרר טינה מקצועית שסחבה במשך שנים. בהמשך התחילה ללמד בפעם הראשונה במכללה ועבורה היה זה סמל לניצחון. משם הדרך כבר היתה קצרה להקמת מרכז פרטי ללימודי אנגלית. במקביל המתאמנת גם הפכה ליותר מעורבת בזוגיות שלה וחיזקה משמעותית את היכולות הבן אישיות והרגשיות שלה ביום יום.

 

לחצו על התמונה כדי להגדיל מכתב המלצה על אימון אישי למורים (מרצה) בשיטת DIB.


 

בתהליך זה התהליך העסקי היה חלק מתוך התהליך האישי מאחר והמתאמנת הקימה את העסק שלה במקביל להצלחת התהליך האישי והעצמה שלה. בפן העסקי היא קיבלה כלים פרקטיים לשיווק, פרסום, פיתוח עסקי, ניהול זמן ועוד. עם זאת וע"פ שיטת אימון DIB ברגע שהמתאמנת קיבלה את עצמה כמו שהיא כולל העבר שלה, אז היא הצליחה לראשונה להגיד בפה מלא שהיא "מרצה". וברגע שזה קרה היא התחילה לפתח את העסק שלה בהצלחה.

 

ציטוט של המתאמנת על תהליך אימון אישי המלצות חדשות ב- DIB Coaching:

"התקופה הזאת שבה ידעתי שכל שבוע ביום מסוים אגיע השאירה לי בתודעה את האימון,

גם אם נסחפתי לקבעונות, התניות ודפוסים ישנים…

בכל זאת היה קול קטן שהוטמע בי בתקופה הזאת שאומר – לא כך". 

 

לקריאת עוד המלצות לאימון אישי ועסקי ב-DIB Coachingלחץ כאן

 

> המלצה לאימון ממאמן כושר גופני שהגשים חלום, לחץ כאן

> המלצה לאימון אישי מקצועי, לחץ כאן

> המלצה לאימון אישי, לחץ כאן

> המלצה לאימון אישי ועסקי בעלת סטודיו, לחץ כאן

> המלצה לאימון אמנים, לחץ כאן

> המלצה לתהליך אימון אישי ועסקי, לחץ כאן

 

רוצים גם אתם לתאם תהליך אימון? צרו קשר עוד היום בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

הרשמו בחינם למגזין DIB וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות

אם אהבתם לחצו על "like" ושתפו גם ברשתות החברתיות

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט