קטגוריות
בלוג וידאו אימון אישי ועסקי, תקשורת והמלצות
תגים
, , , , , , , , ,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

לעשות דברים Different בסביבת העבודה כדי לייצר הצלחה

הפוסט נכתב בתאריך 12 במאי 2014, בשעה 0:08, על ידי עדי פרבר

ההרצאה "לעשות דברים Different בסביבת העבודה כדי לייצר הצלחה" עלתה לאוויר, ואני מזמין אתכם לצפות בה ולהעשיר את עצמכם. ההרצאה התקיימה מול קהל חי ולכ-500 נרשמים שצפו מהמחשב הביתי במסגרת "הכנס הוירטואלי לעסקים ולמומחים". על אימון עסקי – מומלץ לצפייה לבעלי עסקים ושכירים כאחד.

 

מה אתם עושים כשאתם מרגישים תקועים ולא מצליחים לייצר את התוצאות הרצויות? לרב אנשים נוטים להגביר את תחושת התסכול על ידי שימוש חוזר באותם התנהגויות לא אפקטיביות. ההרצאה מבוססת על שלוש הנחות יסוד של שיטת האימון העסקי DIB, לשיפור ההתנהלות העסקית וליצירת תוצאות א-ח-ר ות.

 

הנחת יסוד 1. different is the NEW better הנחת יסוד 2. כל סביבת עבודה משולה לעסק. הנחת יסוד 3. הצלחה אינה אבסולוטית. את הנחות היסוד אדגים בהרצאה בעולם התוכן של ניהול זמן ושיווק ברשתות החברתיות, עם הרבה טיפים לישום עצמאי.

אשמח מאוד לקבל ממך פידבקים ושאלות.

הרשמו לניוזלטר וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות או צרו קשר עכשיו והתחילו להתאמן יחד איתי בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

 אם אהבתם לחצו על "like" ושתפו גם ברשתות החברתיות  

תגובות על “לעשות דברים Different בסביבת העבודה כדי לייצר הצלחה

  1. Pingback: אימון וליווי | עדי פרבר DIB

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט