קטגוריות
בלוג וידאו אימון אישי ועסקי
תגים
, ,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

טיפ 3: אימון עסקי ליצירת תוכן שיווקי אפקטיבי

הפוסט נכתב בתאריך 22 בפברואר 2015, בשעה 10:43, על ידי עדי פרבר

טיפ אימון עסקי שלישי ליצירת תוכן שיווקי אפקטיבי כבעלי עסקים, והפעם נענה על השאלה "למה". כן, אני יודע שאתם רוצים להתפרנס ממש כמו כולם! ועם זאת כדי למצוא את הייחוד שלכם, נצטרך לחפש תשובה שתדייק למה אתם עושים דווקא את מה שאתם עושים. אחת הדרכים הטובות למציאת ה"למה" היא לשאול לקוחות קיימים. זכרו שאנשים באמת יתחברו למה שאתם עושים וירצו להיות לקוחות שלכם, רק כאשר הם יתחברו ל"למה" שלכם.

 

במילים אחרות ה"למה" הוא האני מאמין שלכם, הסיבה שבגללה אתם קמים בבוקר? התשובה לשאלה זאת בהכרח תהיה תמיד גדול יותר מזוטות היומיום. למשל, במקרה שלי כמאמן אישי ועסקי – התשוקה לעזור לאנשים להפוך את מה שאחר בהם ליתרון. אז תשאלו את עצמכם "מהי המתנה הייחודית שלכם לעולם? ה"למה" הוא הליבה של החזון, והוא מכיל בתוכו את הערך הגדול שאתם עתידים ליצור עבור הלקוחות שאליהם אתם פונים.

 

> לצפייה בטיפ השני בסדרת "אימון עסקי ליצירת תוכן שיווקי אפקטיבי", לחצו כאן

> לצפייה בטיפ הראשון בסדרת "אימון עסקי ליצירת תוכן שיווקי אפקטיבי", לחצו כאן

 

 אשמח מאוד לקבל ממך פידבקים ושאלות.

הרשמו לניוזלטר וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות או צרו קשר עכשיו והתחילו להתאמן יחד איתי בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

אם אהבתם לחצו על "like" ושתפו גם ברשתות החברתיות

תגובות על “טיפ 3: אימון עסקי ליצירת תוכן שיווקי אפקטיבי

  1. Pingback: אימון וליווי | עדי פרבר DIB

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט