קטגוריות
בלוג וידאו אימון אישי ועסקי
תגים
, ,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

טיפ 2: אימון עסקי ליצירת תוכן שיווקי אפקטיבי

הפוסט נכתב בתאריך 11 בינואר 2015, בשעה 16:35, על ידי עדי פרבר

טיפ אימון עסקי שני ליצירת תוכן שיווקי אפקטיבי כבעלי עסקים, והפעם נענה על השאלה "מי" – מי הם כל אותם האנשים שאליהם אני רוצה לפנות בתוכן שלי? בין אם אני כותב מאמר או מצלם סרטון וידאו, אני צריך לדעת למי הוא מיועד. זכרו שבסך הכל התוכן שלכם לא מיועד עבורכם אלא לקהל שלכם. וככל שקהל היעד שלי יהיה מדוייק יותר, כך התוכן שלכם יהיה אפקטיבי יותר ויניב עבורכם את התוצאות הרצויות. זה קורה מהסיבה הפשוטה שכשאני יודע בדיוק למי אני פונה, אז אני יכול להתאים את התוכן שלי בצורה נכונה לקהל שלי ולהעביר מסר ברור.

 

הגדירו לכם את קהל היעד אליו מיועד התוכן, תוך כדי מענה על שאלות כמו – מה מעניין אותם? מה מניע אותם לפעולה? עם אילו בעיות הם מתמודדים? איזה סוגי תכנים הם אוהבים? וברגע שיהיה לכם פרופיל של קהל היעד יהיה לכם הרבה יותר קל לייצר תוכן אפקטיבי. בהתאם לקהל היעד שהגדרתם תוכלו להתאים את סגנון התקשורת שלכם, את הדרך בה תעבירו את התוכן, ואפילו את בחירת התוכן כדי שיהיה רלוונטי ובעל ערך לאותו קהל.


 

> לצפייה בטיפ הראשון בסדרת "אימון עסקי ליצירת תוכן שיווקי אפקטיבי", לחצו כאן

 

 אשמח מאוד לקבל ממך פידבקים ושאלות.

הרשמו לניוזלטר וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות או צרו קשר עכשיו והתחילו להתאמן יחד איתי בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

 

אם אהבתם לחצו על "like" ושתפו גם ברשתות החברתיות

2 תגובות ב- “טיפ 2: אימון עסקי ליצירת תוכן שיווקי אפקטיבי

  1. Pingback: אימון וליווי | עדי פרבר DIB

  2. Pingback: קואצ'ינג בשיטת DIB לתהליכי אימון אישי או אימון עסקי שעושה את ה'דיפרנט'

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט