קטגוריות
בלוג וידאו אימון אישי ועסקי
תגים
, , , ,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

על ייאוש, בלבול, קורבנות, ורחמים עצמיים – שאלה למאמן אישי

הפוסט נכתב בתאריך 8 בדצמבר 2014, בשעה 17:18, על ידי עדי פרבר

ליהי מפורום אימון אישי באתר תפוז שיתפה בגילוי לב על התחושות הכבדות שמלוות אותה. היא מרגישה שהיא אובדת עצות, מיואשת, מבולבלת, עצובה, ולא מצליחה להגיע להחלטות. היא טוענת שמה שהוביל לזה הם ה"נטיות הטבעיות" שלה לרחמים עצמיים, וקורבנות, ושכבר מגיל 16 היא ידעה שהולכים להיות לה חיים קשים.

 

אני הולך להפתיע אתכם וכמו שעניתי לליהי, היא זאת שלמעשה מגבילה את עצמה! למעשה היא אספה אמונה מגבילה בגיל מוקדם והשרישה אותה בתת מודע שלה, התוצאות שהיא מקבלת בחיים שלה מושפעות ממנה באופן ישיר. לכן חשוב להיות עירנים לאותם אמונות מגבילות ולהחליף אותם לאמונות מעצימות. נקודה נוספת שחשוב להבהיר, זה שרחמים עצמיים, קורבנות, עצבות, פסימיות וכדומה, הם לא נטיות כפי שציינה ליהי, אלא התנהגויות. כשאני מתייחס אליהם כנטיות אז הם בעצם מהוות תירוץ בשבילי להישאר תקוע. כשאני מבין שאלו התנהגויות, אז אני מוצא את האחריות שיש לי לשנות אותם. 

 

שמתי גם לב שליהי פונה אל עצמה בשמות גנאי, וזאת התנהגות מחבלת שלא רק שלא תורמת למצבה אלא מזינה אותו. לכן הצעתי לה להתחיל להאיר את כל אותם המקומות שכן חיוביים, ושהיא כן אוהבת בעצמה. כך היא תעצים את עצמה, יהיה לה קל יותר לקבל החלטה, החלטה תביא לעשייה, ועשייה תביא לתוצאות. בינתיים נראה שהיא חיה  בעולם הרגשי, המחשבתי – ולא בעולם הפיזי. תהליך אימון מומלץ יציע לליהי את הכלים והפתרונות לכל הנושאים שהיא העלתה ויוציא אותה מהתקיעות שבה היא נמצאת.

 
 אשמח מאוד לקבל ממך פידבקים ושאלות.

הרשמו לניוזלטר וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות או צרו קשר עכשיו והתחילו להתאמן יחד איתי בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

אם אהבתם לחצו על "like" ושתפו גם ברשתות החברתיות

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט