קטגוריות
בלוג וידאו אימון אישי ועסקי
תגים
, , ,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

אימון אישי על בירה? שינוי דעות קדומות – פתח את הראש, פתח את חייך!

הפוסט נכתב בתאריך 26 ביולי 2017, בשעה 17:42, על ידי עדי פרבר

אנחנו רגילים שפרסומת מסורתית לבירה תהיה ודאי שוביניסטית וסקסיסטית, אבל אז הגיעו היינקן ועשו משהו 'דיפרנט' לחלוטין. בקמפיין ויראלי שנוי במחלוקת בשם – "פתח את הראש שלך, פתח את העולם שלך" – הם יגרמו לכם לשאול שאלות על קבלת האחר ועל שינוי דעות קדומות וסטריאוטיפים. אימון אישי על בירה, מתאים לכם?

 

אין כמו לסיים יום עבודה בסטודיו אימון DIB אחרי 6 אימונים אישיים או אימונים עסקיים עם בירה צוננת. בביקור האחרון שלי בבנגקוק מותג היינקן לחלוטין שבה את ליבי. זה היה במהלך יום חם ומיוזע אחרי כיתותי רגליים מעייפים כשלפתע ראיתי מצידו השני של הכביש שלט שתפס את תשומת ליבי. חציתי את הכביש ועברתי חוויה מהנה ויוצאת דופן. בהכשרתי אני גם נלפיסט כך ברור לי שתמונה שווה אלף מילים אז אני מזמין אתכם להשתתף בחוויה שעברתי.

 

 

כשחזרתי לארץ גיליתי שהחברה הותיקה הוציאה פרסומת חדשה ו'דיפרנט' בשם "פתח את הראש שלך, פתח את העולם שלך". לא תמצאו בה בחורות בבגד ים או בחורים עם ריבועים על שפת הבריכה. היינקן בחרה דווקא לקחת כיוון פוליטי ושנוי במחלוקת במקום קמפיין שוביניסטי וסקסיסט כמו כולם עושים. בצעד אמיץ הם צילמו ניסוי אנושי עם בני אדם אמיתיים. הצפייה בו מביאה תובנות דומות לאלו שעלו בניסיון עשיר של ליווי אנשים בתהליכי קואצ'ינג, ומתחבר לסיבה שפיתחתי את שיטת אימון מנטלי DIB שמבוססת על האמונה שמה ש'אחר' בכל אחד מאתנו זה היתרון שלנו להצלחה.

 

הם הזמינו אנשים זרים בעלי אמונות ודעות שונות ואף מנוגדות לדבר. על בירה כמובן. כאלה שלא ידעו דבר אחד על השני או על הניסוי עצמו. שסביר להניח שבחיי יום לא היו בוחרים לייצר דיאלוג. שני זרים עם אמונות שונות שנפגשים לראשונה כמו ימני ושמאלנית קיצוניים בתפיסה הפוליטית. פעילה פמיניסטית ובחור שחושב שפמיניזם זה שנאת גברים. פעיל ירוק כנגד ההתחממות הגלובלית ואחר שחושב שכל הנושא הזה הוא שטויות. גבר מצ'ואיסטי והומופוב ואישה טרנסג'נדרית. מה אתם אומרים? האם יש יותר דברים שמאחדים ביניהם או שמפרידים ביניהם?

 

השלב הראשון בניסוי היה של שבירת הקרח. כל זוג שבנוי משני אנשים זרים עם אמונות ודעות מנוגדות השלים יחד משימה למען מטרה משותפת. השלב השני היה של שאלות ותשובות. כאשר כל אחד מהם התבקש לתת תשובה לשתי שאלות מעניינות. 1) תאר איך זה להיות אתה בחמישה שמות תואר? 2) אילו 3 דברים מהווים מכנה משותף ביניהם? (שווה לנסות בבית!). השלב השלישי של בניית גשרים אכן התחיל בבנייה של בר מאולתר. כשהשלימו את בניית הבר הם התיישבו לצפות בסרטונים שמציגים מי כל אחד מהם באמת ומה ה'דיפרנט' שלו.

 

השלב הרביעי והאחרון היה של קבלת החלטה. כל אחד מהשניים היה צריך לקבל החלטה אם הוא בוחר להישאר ולדבר על המחלוקות על בירה או לעזוב. כמובן ש-different is the NEW better וכל הצוותים ללא יוצא מן הכלל בחרו לקיים את השיחה. התוצאה אמיתית, מרגשת וכאמור מלאת תובנות אימוניות. כמו הנחת היסוד של הקואצ'ינג שאופי של בן אדם לא חייב להיות גורם מעכב, אלא שלכל אחד מאתנו יש את היכולת להשתנות. וגם כיצד אנחנו מגבילים את עצמנו כשאנחנו מתחבאים מאחורי דעות קדומות, תיוגים, סטריאוטיפים, הכללות ושלל פילטרים שמטרתם להשאיר אותנו באזור הנוחות.

 

הטרנסג'נדרית שאלה את הבחור ההומופוב אם הוא יוצא צבא. הוא צחק שהרבה שואלים אותו אבל התשובה היא לא. היא הניחה שהוא יוצא צבא רק בגלל החזות שלו. בתגובה הוא שאל אותה אותה אם היא שירתה בצבא וקיבל תשובה חיובית. הוא אמר לה מיד "אני כבר גאה בך!", זאת כמובן דקות ספורות לפני שגילה מי באמת עומדת מולו. הניסוי ממחיש לנו שפתיחות היא תנאי הכרחי ליצירת שינוי בחיים. שגיוון, דעות שונות ו'דיפרנט' הוא מקור השראה וצמיחה. ושהחיים הם לא שחור ולבן אלא כמו שאני תמיד אומר למתאמנים היקרים שלי – 50 גוונים של אפור.

 

צפו בפרומו קריאטיבי של היינקן לקמפיין  #OpenYourWorld

 

 

צפו בניסוי החברתי של היינקן על שינוי דעות קדומות ומנוגדות. 

 

 

לפוסט נוסף בנושא התמודדות עם דעות שונות, לחץ כאן
לעוד בלוגים וידאו, לחצו כאן

 

רוצים גם אתם לתאם תהליך אימון? צרו קשר עוד היום בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

הרשמו בחינם למגזין DIB וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות

תגובות על “אימון אישי על בירה? שינוי דעות קדומות – פתח את הראש, פתח את חייך!

  1. Pingback: קואצ'ינג בשיטת DIB לתהליכי אימון אישי או אימון עסקי שעושה את ה'דיפרנט'

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט