קטגוריות
בלוג וידאו אימון אישי ועסקי
תגים
, , ,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

איך להתמודד עם פרפקציוניזם עסקים? תובנה עסקית מס' 1 לגיבורי על

הפוסט נכתב בתאריך 10 באוגוסט 2017, בשעה 8:38, על ידי עדי פרבר

קטע מתוך הרצאות לבעלי עסקים שאני מעביר והפעם מהרצאה בשם "איך לעשות את הדיפרנט בעסק שלי כמו גיבור על אמיתי". צפו בסרטון הקצר וגלו איך להתמודד עם פרפקציוניזם עסקים?

 

לפעמים נדמה שאנחנו בעלי העסקים ממש גיבורי על, נכון? אנחנו מתמודדים עם לחץ בעבודה, עומס ואינסוף משימות בזמן מוגבל. אנחנו וגם אחרים (כמו לקוחות, קולגות, ספקים וכו') מצפים מאתנו לכל כך הרבה. אנחנו עובדים סביב השעון כדי למנף את העסק להצלחה. לכן הטיפ הראשון שלי מתוך אחת הרצאות לבעלי עסקים שהעברתי הוא שבעל עסק בדומה ל"גיבור על" הוא קודם כל אנושי. שמתם לב שברב המכריע של סרטי גיבורי העל הגיבורים היו במקור אנושיים? חשוב שגם אנחנו בעלי עסקים נזכור את זה 🙂

 

להיות אנושי יעזור לנו לקחת בחשבון שאנחנו עשויים על הדרך לטעות, לפשל, לקבל 'לא' ולקבל תוצאות בלתי רצויות או לא אידיאליות. אלו אירועים שהם חלק טבעי מהחיים ומהצלחה עסקית ולכן חשוב שנלמד להתמודד איתם. רב בעלי עסקים מתנהלים מתוך פחד להתמודד עם כישלון שמתבטא בתופעת פרפקציוניזם עסקים. זה נובע מתפיסה שכישלון הוא חותמת עבורם שהם לא מספיק טובים וזה מונע מבעדם בכלל לנסות ולעשות. זה מה שגורם לרב בעלי העסקים להיות תקועים במקום לחוות התקדמות או צמיחה. רק מי שמפנים את התובנה הזאת בכל תחום שהוא באמת יוכל להתקדם.

 

העניין הוא שהאנושיות שבנו לא צריכה לעצור אותנו מלעשות או להגשים את כל מה שחלמנו. להיפך. בתהליך אימון עסקי בשיטת DIB אנחנו מגלים שבאנושיות גלומות בדיוק אותן איכויות שיעזרו לנו כדי להצליח. אנחנו רגישים, בעלי אינטיליגנציה רגשית, סקרנות ועוד כ"כ הרבה נפלאים שמקדמים אותנו. אנשים נוטים לבלבל בין המושג 'אנושי' למושג 'מושלם'. והפער בין שני המושגים האלה הוא עצום! אפשר להגיד שהקשר ביניהם ממש מקרי. באמת פגשתם פעם בן אדם שהוא מושלם? אין דבר כזה. המצליחנים הכי גדולים הם דווקא אלה שהרשו לעצמם להיות אנושיים. לטעות, להיפגע, להיעלב, להיכשל, להפסיד…אבל דבר אחד הם לא הרשו לעצמם וזה לוותר. תחשבו על פרס זכרונו לברכה. ותיזכרו שהאנושיות שבכם היא לא תירוץ לעצור אתכם.

 

 

צפו עכשיו בתובנה מס' 1 לגיבורי על – להתמודד עם פרפקציוניזם עסקים ! 

 

מה לעשות כדי להימנע מפרפקציוניזם עסקים?

  • להבין שמטעות או כישלון ניתן ללמוד!
  • לאפשר לעצמנו לקחת סיכונים.
  • לוודא שהעשיה שלנו באמת מקדמת ואינה מתמקדת בתפל.
  • להימנע מלחכות או לדחות עשיה עד ש…
  • להפנים שככל שאעשה כך הסיכוי שאצליח גדל!

רוצים לתאם תהליך אימון? צרו קשר עוד היום בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

הרשמו בחינם למגזין DIB וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות  

אם אהבתם לחצו על "like" ושתפו גם ברשתות החברתיות

 

2 תגובות ב- “איך להתמודד עם פרפקציוניזם עסקים? תובנה עסקית מס' 1 לגיבורי על

  1. מתחברת לסרטון.
    מאמינה שפרפקציוניזם לא באמת קיים. בעיקר מונח שעוזר לנו להתמודד כשאנחנו לא שלמים עם משהו. ולפעמים זה קל יותר מאשר להודות ב"כישלון".

    • תודה רבה רינת!
      נכון, זה ללא ספק אחד הנרטיבים שמשמרים את הפרפקציוניזם למרות שזה כל כך תוקע אנשים.
      יש גם נרטיבים נוספים 🙂
      עדי

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט