קטגוריות
בלוג וידאו אימון אישי ועסקי
תגים
, , , , , ,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

לכל אחד יש סיפור שיכול לעורר השראה

הפוסט נכתב בתאריך 16 במרץ 2018, בשעה 9:58, על ידי עדי פרבר

הילה סידי, מנכ"לית מיזם simpleasme, גדלה בעולם בו לימדו אותה לחיות בהיחבא ולא לשתף או לחשוף, בפרט את החולשות. למרות שהיתה לה קריירה מצליחה עם שכר גבוה ותנאים סוציאליים שהבטיחו לה שקט כלכלי, היא ידעה שהיא לא במסלול הנכון לה. מי כמוני יודע כמה קשה לעזוב כלוב של זהב. עד שבגיל 30 ללא הכנה מוקדמת באמצע יום עבודה היא נפגעה בתאונה שזרקה אותה מהמסלול תרתי משמע.

 

במהלך תהליך שיקום פיזי ונפשי של 3 שנים הוציאה הילה לאור את ספרה הראשון "מכתבים מאמא". זאת היתה הפעם הראשונה בו אזרה את האומץ לחשוף את עצמה כמו שהיא לעולם ולבטא את הפחדים והרגשות שלה. רגע לפני שעידן הפייסבוק שהפך את כולנו לחשופים וערומים. היא סיפרה בו סיפור אישי מרגש שלה בצורה ישירה וללא מסיכות. אז היא הבינה שכל אדם יכול לעורר השראה באמצעות הסיפור האישי שלו ולעורר באחרים את התשוקה לספר גם את שלהם. 

 

החוויה המעצימה דחפה אותה להקים את מיזם simple as me, פלטפורמה שמאפשרת לכל אחד לספר את הסיפור האישי שלו בשתי דקות ו-22 שניות. פשוט כמו שהוא. סימפל אז מי הפכה לבנק הגדול בעולם של סרטונים עם סיפורים אישיים מעוררי השראה.
 
תמצאו בו בין היתר אנשים מעוררי השראה ישראלים כמו יובל אברמוביץ', חיים צינוביץ', שלי ורוד, איתם ישראל, צופית גרנט, חיים כהן, רמי לוי, וריי שגב. וגם אושיות בינלאומיות כמו מארי פורלאו שהיא המנטורית של אופרה ווינפרי. בשנה שעברה שפנתה אלי הילה וביקשה שאספר את הסיפור האישי והדיפרנט שלי. כמובן שמחתי לשתף פעולה.

 

צפו בחלק הראשון של הסיפור האישי וה'דיפרנט' שלי ב-simpleasme

 

 

בסרטון נוסף שיתפתי את המשך סיפור חיים אישי שלי כחלק ממאגר סיפורי השראה simple as me ובו שיתפתי על המשך מסע חיי הדיפרנט בחיי הבוגרים. על הבחירה להיות שחקן בניגוד לציפיות של המשפחה והסביבה. על הארה רוחנית שהיתה לי בהודו שבעקבותה עשיתי הסבה להייטק ופיתוח עסקי. אבל נחשו מה? גם שם הרגשתי לא שייך. ואיך כל המסע האישי שעברתי החזיר אותי לעצמי ודחף אותי לייסד את שיטת אימון אישי ועסקי DIB שמבוססת על האמונה שמה ש'אחר' בכל אחד מאתנו זה היתרון שלנו להצלחה. התשוקה שלי לעזור לאנשים לקבל את מה ש'אחר' בהם ולעסקים למצוא את ה'דיפרנט' שלהם.

 

צפו בחלק השני של הסיפור האישי וה'דיפרנט' שלי ב-simple as me

 

 

השנה קיבל המיזם של הילה סידי תפנית מעניינת כאשר סיפורי השראה קצרים של simpleasme יצאו מתוך מסך המחשב. הם קיבלו חיים על במות חיות בליין אירועים בשם 2:22, בהם תמצאו תמהיל שונה של מרצים מעוררי השראה בהתאם לקהל היעד. כל המרצים משתפים סיפורי חיים מעוררי השראה מתוך האמונה שאנשים יכולים לשאוב כוחות מסיפור חיים דומה. גם אני השתתפתי בערב כזה בבר זוזו בתל אביב ובו סיפרתי את סיפור חיי ב…2 דקות ו-22 שניות.

 

צפו בסיפור 2:22 שלי על במה מתוך ערב סימפל אז מי

 

 

אירועי סימפל אז מי 2:22 מותאם גם לקהל של בעלי עסקים כמו אירוע נוסף בו השתתפתי שהתקיים בוויקס ישראל. אחרי הכל עסקים שרוצים להצליח חייבים להיות מגובים בסיפור עסקי מעורר השראה כדי לבנות מותג חזק ודיפרנט שהקהל יתחבר אליו. מה גם שבדומה לסיפור של הילה ושלי, מרבית העסקים הקטנים צומחים מתוך סיפור אישי מרגש ובעקבות רגע מכונן, כזה שגרם לנו להסתכל באופן 'דיפרנט' על עצמנו ועל החיים.

 

צפו בסיפור 2:22 שלי על במה מתוך ערב סימפל אז מי לבעלי עסקים בוויקס ישראל

 

 

 

לכל אחד יש סיפור וכל אחד יכול לעורר השראה. אנחנו חייבים להיות מודעים ולשמר את האותנטיות ורגעי ההשראה שלנו בחיים לטובת הצלחה אישית ו/או הצלחה עסקית. אין עוד מישהו שהוא פשוט כמוני. ואין עוד מישהו שהוא פשוט כמוכם. וזה עושה את כולנו 'דיפרנט' ו'בטר' אז זכרו להיות פשוט אתם למרות, על אף ובזכות ה'דיפרנט' שלכם !

 

רוצים גם אתם לתאם תהליך אימון? צרו קשר עוד היום בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

הרשמו בחינם למגזין DIB וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות

אם אהבתם לחצו על "like" ושתפו גם ברשתות החברתיות

תגובות על “לכל אחד יש סיפור שיכול לעורר השראה

  1. Pingback: קואצ'ינג בשיטת DIB לתהליכי אימון אישי או אימון עסקי שעושה את ה'דיפרנט'

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט