קטגוריות
בלוג וידאו אימון אישי ועסקי
תגים
, , , , , ,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

שלוש וחצי מיליארד נשים בעולם ואולוויז אין שתיים זהות – תמיד דיפרנט !

הפוסט נכתב בתאריך 7 בספטמבר 2017, בשעה 16:45, על ידי עדי פרבר

שום דבר הוא לא באמת לתמיד…ועם זאת חברת אולוויז ידועה כ'דיפרנט' וכמי שמשנה את הכללים כפי שאנחנו מכירים. קבלו 5 תובנות של אימון אישי בהשראת הקמפיינים המעצימים של חברת התחבושות המצליחה. לא לנשים בלבד!

 

1. מעורבות.

 

אני רואה תהליך אימון אישי ככזה שמחזיר לא פעם "שחקני ספסל" למגרש. כלומר, באמצעותו אנשים מפסיקים להימנע מלקחת חלק בחיים ומתחילים ללמוד איך להגשים את עצמנו. במהלך התהליך ובעזרת הכלים בשיטת אימון DIB אנחנו מגדירים את הכללים וכשצריך מתמודדים עם כללים משתנים. לא פעם אפילו אנחנו קובעים לשנות את הכללים שלנו כדי לייצר חיים אפקטיביים ומצליחים יותר.

 

חברת אולוויז מזכירה לנשים שתמיד יוכלו לבחור לקחת חלק במשחק ולא להישאר בצד. במקרה הזה, היא מעודדת אותן להמשיך לעסוק בספורט על אף הערות שמקבלות בעקבות דעות קדומות על נשים כמו "זה לא ספורט לבנות". בסקר שהתבצע הסתבר ש-7 מתוך 10 ילדות מרגישות שמסגרת ספורטיבית אינה בשבילן. 57% מהבנות מרגישות שהחברה עוצרת אותן ומכתיבה להן מה הן צריכות לעשות ומה לא. הלחץ להתאים את עצמן לציפיות החברה גורם למרבית הנשים לא לעסוק בספורט כי זה 'דיפרנט' ממה שהחברה מצפה מהן. זכרו שכל פריצות דרך בהיסטוריה התרחשו כאשר מישהו החליט לעשות את ה'דיפרנט'. בפרט נשים פורצות דרך בישראל ובעולם.

 

 צפו בסרטון בו שיעורר בכם השראה להמשיך לשחק

 

 

2. נחישות.

 

כאמור בתהליך אימון אישי ו/או אימון עסקי המתאמן מהר מאוד חוזר למגרש החיים וממשיך לשחק. אחד המרכיבים המשמעותיים להצלחת תהליך הקואצ'ינג הוא טיפוח נחישות עצמית. נחישות להמשיך ולשחק בכל אחד מהמגרשים בחיינו (תחומי החיים השונים) גם שקשה, שאנחנו טועים, שמקבלים ביקורת, מתאכזבים או מול כל משוכה שתהיה בדרך. כאשר יש נחישות הסיכוי להצלחה בכל דבר בחיים גובר משמעותית. הנחישות היא זאת שגורמת לנו להמשיך קדימה גם שקשה, גם שלא מאמינים בנו, או שהתנאים האובייקטיבים על פניו קשים. נחישות נותנת מענה על פחד וחששות ולתגובות של הסביבה.

 

בסדרת סרטונים משנת 2016 ליוותה חברת אולוויז ארבעה ספורטאיות אולימפיות ישראליות כל הדרך לאולימפיאדת ריו. הן רצו להוכיח שלמרות מוסכמות חברתיות לנשים שום דבר לא יכול לעצור אותן מלעלות למגרש, ואפילו לעשות את כל הדרך עד לניצחון! כל אחת מהספורטאיות שיתפה את סיפורה האישי וה'דיפרנט', וכיצד הצליחה להעפיל למעמד הנכסף של תואר אולימפי בזכות נחישות שהביאה לידי ביטוי בחייה.

 

צפו בסרטון בו ספורטאיות אולימפיות מעוררות השראה על נחישות

 

 

 

3. ביטחון עצמי.

ביטחון עצמי גבוה הוא תוצאה אך ורק של ניסיון. כך שאם אני נמנע מפעילות כזאת או אחרת לאורך זמן זה יגרום אצלי ביטחון עצמי נמוך מול אותה פעולה. אנשים שנמנעים מעשיה בקריירה, זוגיות, מימוש עצמי, אמנות, משפחה ובכל תחום יביאו ל ירידה בביטחון העצמי. כשהביטחון העצמי יורד אז מיד תופס את מקומו קושי ופחד מעשייה. בתהליך אימון אישי עצם זה שהמתאמן חוזר למגרש ומשחק בו בנחישות והתמדה מגביר ביטחון עצמי שלו, שהוא מרכיב מכריע בהגשמה והצלחה שלנו בהמשך חיינו.

 

חברת אולוויז טוענת שבגיל ההתבגרות הבטחון העצמי של נשים צונח ומחציתן מפסיקות לעסוק בספורט. הפרדוקס הוא שדווקא אותה פעילות ספורטיבית ידועה כמסייעת בתהליך הגברת ביטחון עצמי. בקמפיין מרתק על זהות ומגדר מנסה אולוויז ליצור שינוי בשימוש במושג 'כמו בת' המשמש לרב בעולם הספורט ללעג והשפלה. הסרטון מציג את ההבדל בין התפיסה של המונח אצל בנים בכל הגילאים ונשים מבוגרות שהטמיעו בו פרשנות שלילית, כמו תיאור של משהו חלש, לא נכון או עשוי בצורה רעה. להבדיל, בנות צעירות מייחסות לו משמעות חיובת של בטחון עצמי והיכולת לעמוד על שלי. "תהיי בת. תהיי את" הם אומרים ואני מחזק אותם באמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון שלנו להצלחה.

 

צפו בסרטון המרתק של חברת אולוויז #LIKEAGIRL על זהות, מגדר וביטחון עצמי

 

 

4. קבלה עצמית.

בפרסומת החדשה של אולוויז שמשודרת בימים אלו נאמר "שלושה וחצי מיליארד נשים בעולם ואין אפילו שתיין זהות". בפרסומת זאת הצטרפה גם חברת אולוויז להבנה שכל אחת (ואחד) מאתנו הוא 'דיפרנט' וכמה חשוב לקבל ולהפוך אותו ליתרון. אז במקרה שלהם הם מציעים את ההגנה הכי מתאימה לגוף האישה. אני באמצעות קואצ'ינג לנשים וקואצ'ינג לגברים עוזר להם להפוך את מה ש'אחר' בהם ליתרון, בתהליכי אימון שמותאמים להם באופן אישי בשיטת DIB.

 

אנשים מופתעים לפעמים איך זה שאנשים מאוד מצליחים ומפורסמים מגיעים אלי לתהליכי אימון אישי או עסקי שמבוססים על קבלה עצמית? הנקודה היא שהרבה פעמים דווקא האנשים המצליחים הם אלה שעברו חיים מורכבים יותר וצריכים לעשות סגירה בנושא קבלה עצמית. אפילו סגנית אלופת אירופה בהיאבקות הייתה צריכה קודם כל להיאבק במוסכמות ולהוכיח שבנות יכולות. בסרטון מרגש היא משתפת שתמיד הרגישה שונה מבנות אחרות, פיזית היא היתה יותר רחבה ושרירית וגם בפנים היא היתה אחרת. האהבה למה שהיא עושה והנחישות להגשים את החלום הם אלו שהניעו אותה לקבל את ה'דיפרנט' שלה ואת עצמה כמו שהיא. האמונה בעצמה וחוסן אישי מול תגובות מהסביבה הביאו אותה להיות סגנית אלופת אירופה במשך 4 שנים ברציפות ואלופת ישראל בהיאבקות משנת 2004.

 

 צפו בשיתוף של אילנה קרטיש, סגנית אלופת אירופה בהיאבקות, על ה'דיפרנט'

 

 

5. לקחת צד.

 

כשאנחנו בקבלה עצמית הרבה יותר קל לנו לנקוט עמדה ולקחת צד. כלומר, נעמוד על שלנו ועל הערכים שחשובים לנו. נעמוד לצד אנשים שאנחנו אוהבים. למען חיזוק הזהות העצמית שלנו. בן אדם שלא לוקח צד אל מול עוולה שהוא נחשף אליה למרות שהוא לא מסכים איתה, סביר להניח שלא עבר תהליך של קבלה עצמית ושהערכה עצמית שלו נמוכה. ככל הנראה זאת הסיבה שע"פ מחקר שעשתה חברת אולוויז 58% מהבנות עומדות בצד ולא נוקטות עמדה מול סיטואציית שיימינג. זאת בזמן שאחת מ-5 בנות בישראל עוברת שיימינג. שאני מקבל את עצמי כמו שאני אז קל לי יותר להשפיע ולשנות את העולם. מעבר לאימונים האישיים ועסקיים שאני מעביר בסטודיו DIB, השליחות שלי היא לקחת צד ולהעביר מסר בהרצאות וסדנאות קואצ'ינג שאני מעביר ברחבי הארץ ש-different is the NEW better.

 

 צפו בניסוי חברתי שחיזק בנות לקחת צד ולעשות סוף לשיימינג

 

 

לפוסט על חברת לנובו וה'דיפרנט', לחץ כאן

לפוסט על חברת הייניקן וה'דיפרנט', לחץ כאן

לפוסט על חברת שברולט וה'דיפרנט', לחץ כאן
לעוד בלוגים וידאו, לחצו כאן

רוצים גם אתם לתאם תהליך אימון? צרו קשר עוד היום בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

הרשמו בחינם למגזין DIB וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט