קטגוריות
בלוג וידאו אימון אישי ועסקי, תוכניות טלוויזיה
תגים
, , ,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

משדרים מומחיות 7: על יצירת קהילה והתפתחות עסקית

הפוסט נכתב בתאריך 9 בפברואר 2015, בשעה 8:24, על ידי עדי פרבר

אני מזמין אתכם לצפות בפרק נוסף של משדרים מומחיות, התכנית בה עדי פרבר ולירון גליקמן עוזרים לבעלי עסקים ועצמאיים בכל התחומים למתג את עצמם כממומחים! 

 

בתכנית קואצ'ינג הפעם אנחנו מארחים באולפן את אביעד דוידוביץ', מנחה מעגלי כוח והעצמה למאמנים ומטפלים. אני מספר בה גם כיצד עזרתי בתהליך למתאמנת שלי בתהליך אימון אישי ועסקי להתמודד עם אחד הפחדים הגדולים שלה – פחד ממצלמה. 

 

בפרק אנחנו מדברים על הנושאים הבאים: החשיבות ביצירת קהילה תומכת וקשר עם קולגות, האם יש דרך נכונה לעשות הסבה משכיר לעצמאי, טיפים לקידום בגוגל שיעלו אותנו בתוצאות כשגולש מחפש אותנו, על החשיבות שלנו כבעלי עסקים להתפתח מקצועית ואישית,

 

ולסיום בפינת ה"סלב על העדשה" – 5 דברים שאנחנו יכולים ללמוד ממשה כחלון. היה שידור מעניין ושמח במיוחד, מוזמנים לצפות

 

✔️ איך ליצור קהילה סביב העסק שלך
 

✔️ איך נטוורקינג עובד
 

✔️ על המעבר בין שכיר לעצמאי
 

✔️ טיפים לקידום עסקים בגוגל
 

✔️ על החשיבות של התפתחות אישית להצלחה של בעלי עסקים
 

✔️ פינת ה"סלב על העדשה" – 5 דברים שאנחנו יכולים ללמוד ממשה כחלון.
 

 צפו עכשיו בתכנית קואצ'ינג על יצירת קהילה עסקית וטיפים אימון עסקי HD

 

 

 אשמח מאוד לקבל ממך פידבקים ושאלות.

הרשמו לניוזלטר וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות או צרו קשר עכשיו והתחילו להתאמן יחד איתי בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

 אם אהבתם לחצו על "like" ושתפו גם ברשתות החברתיות

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט