קטגוריות
הבלוג של עדי
תגים
,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

ערב דיפרנט עם קהילת הבדסמ בישראל – שיעור על קבלה עצמית וקבלת השונה!

הפוסט נכתב בתאריך 8 בדצמבר 2016, בשעה 16:04, על ידי עדי פרבר

ההזמנה שקיבלתי במייל למסיבת יום הולדת 14 של הדאנג'ן, מועדון BDSM הראשון והיחיד בישראל, היתה מאוד מוקפדת. הוקצבה שעה בלבד למסיבה הפרטית לתקשורת, אסרו לצלם, ועוד דרשו ממני להגיע בבגדים שלא ממש נמצאים במלתחה שלי. אז גייסתי את כל משאבי הסטיילינג ומצאתי שילוב מנצח של חולצת הערפד שלי עם ז'קט שחור, כזה שאני לובש בעיקר בהרצאות וסדנאות אימון אישי או אימון עסקי בחברות או בראיונות לתקשורת. באותו ערב אני ובן זוגי קובי היינו בפתיחת תערוכה בה הוצגה תמונה שלי מחדר האימון בתערוכת צילומים. אני מודה שההתרגשות מהמסיבה בדאנג'ן היתה אפילו גדולה יותר 🙂

 

כבר בשנת 2002 נפתח הדאנג'ן שהוציא את קהילת הבדס"מ בישראל מהארון, ונחשב לאחד המועדונים הוותיקים והמסקרנים בתל אביב. הפליא אותי שעל אף שאני סקרן גדול ושנחשפתי לשפע של חוויות בחוץ לארץ, מעולם לא ביליתי בו לפני כן. זה בטח לא מה שהייתם מצפים מבחור תל אביבי בורן אנד רייז וגייי, אה? אולי זאת ההילה סביב המועדון שמשדרת שהוא מיועד רק לקהילת הסאדו־מאזו הסגורה ששומרת בקנאות על פרטיותה. אולי בגלל שלא היה ברור לי אם המועדון גם מתאים לחברי הקהילה הגאה או רק לסטרייטים. ואולי כי פשוט לא העלתי בדעתי שזאת תהיה חוויה כל כך 'דיפרנט'!

 

בכניסה למועדון הדאנג'ן בתל אביב נעצרנו מיד על ידי מאבטח חתיך שעיקב את כניסתנו בשאלות טיזריות. העיתונאים שנאספו מאחורינו פחות אהבו את העיכוב בכניסה…אני נזכרתי שהיה כתוב בהזמנה שרק בדאנג'ן 'הלקוח תמיד חוטף!'…אז זרמתי איתו. דמיינתי שאני מינימום במועדון בברלין במשחק תפקידים של שולט ונשלט. מאוחר יותר כשגיליתי שאני בין המוזמנים הממושמעים היחידים…מיד החלטתי להוציא את דמות המאסטר שבתוכי!

 

%d7%a7%d7%94%d7%99%d7%9c%d7%aa-%d7%94%d7%91%d7%93%d7%a1%d7%9e-%d7%91%d7%99%d7%a9%d7%a8%d7%90%d7%9c-%d7%a1%d7%90%d7%93%d7%95-%d7%9e%d7%90%d7%96%d7%95-%d7%90%d7%99%d7%9e%d7%95%d7%9f-%d7%90%d7%99%d7%a9

אני בידיים החסונות של גיא, בליין במועדון הדאנג'ן של קהילת הבדסמ בישראל

 

אז תיחקרתי את צוות העובדים וגיליתי שחלק גדול מהם אמנים. ציוויתי על אחד המבלים במקום להרים אותי בידיו החסונות! העבדתי בפרך את הברמנית אם אתם מבינים למה אני מתכוון. וכך התגלגל לו ערב 'דיפרנט' ללא ספק בעולם ה-BDSM, שמורכב מראשי התיבות של סאדו- מזוכיזם, שליטה וכניעה, וקשירה ומשמעת. מדובר באנשים כמוני וכמוך, סטרייטים או גייז, שמגיעים לגירוי מיני בעקבות משחק של כאב או השפלה. 'אדונים ומשרתים', 'עוזרות בית נחושות', ו'חוק וסדר' מקבלות אצלהם משמעות אחרת.

 

אני ללא ספק חושב שזה מגניב, מלהיב ואפילו עמוק במשמעויות הפסיכולוגיות. אבל בעולם ונילי בו הרב מנהלים אורח חיים רגיל ומקיימים חיי מין סטנדרטים…זה לא פשוט להיות חבר קהילת הבדסמ בישראל. איך אני יודע? כי החוויה מאוד דומה ללהיות גיי בישראל. אין ספק שנדרש אומץ לדבר על נטיות מיניות שהם 'דיפרנט' ולאפשר אותם וזה תהליך מתמשך. החל מתקופת הבושה, ההכחשה העצמית, האשמה, הכעס, והפחד. הפחד לצאת מהארון ועד הדרך הייחודית של כל אחד לגלות איך להתחיל לאהוב את עצמי כמו שאני. תהליך קבלה עצמית למרות הקושי הוא הכרחי ובלתי נמנע בין אם תעשו זאת לבד או בעזרת מאמן אישי מומלץ. קבלה ואהבה עצמית היא תנאי בסיסי להצלחה בכל תחומי החיים.

 

%d7%a2%d7%95%d7%9c%d7%9d-%d7%94%d7%91%d7%93%d7%a1%d7%9e-%d7%91%d7%99%d7%a9%d7%a8%d7%90%d7%9c-%d7%92%d7%99%d7%99%d7%96-%d7%a1%d7%90%d7%93%d7%95-%d7%9e%d7%90%d7%96%d7%95-%d7%90%d7%99%d7%9e%d7%95%d7%9f

אני ובן זוגי קובי בערב 'דיפרנט' של עולם ה-BDSM במועדון הדאנג'ן בתל אביב

 

אחד מהמתאמנים שהגיע אלי מקהילת בדס"מ בישראל היה מאוד מפוחד והתבייש בעצמו. הוא רצה שזה יפסיק וחיפש תקופה ארוכה פתרון להימנע מזה. כבר בפגישה הראשונה אמרתי לו שהפתרון היחיד זה לקבל את עצמך כמו שאתה ולא להתכחש להעדפות המיניות שמגרות אותו. הוא אפילו התבלבל ושאל את עצמו אם הוא גיי על אף שהוא סטרייט לחלוטין. הקושי של קבלה עצמית והפחד של אי קבלת השונה מצד הסביבה השפיע גם על שאר תחומי החיים, מצב הרוח, וכמובן ביצירת קשרים עם בחורות. במהלך תהליך אימון אישי DIB בליווי שלי הוא הצליח לקבל את עצמו בדיוק כמו שהוא. היום יש לו בת זוג, הוא סוף סוף מפוקס בלקדם את העסק שלו, וגם נהנה בחדר המיטות. אבל לשם אני לא נכנס!

 

אחד הדברים היפים שמצאתי בעולם ה-BDSM זה העקרון הנוקשה לכך שהכל נעשה בהסכמה של שני הצדדים שניתנת מתוך ידיעה ורצון חופשי. יש חוקים, כללים, הגנות וכבוד הדדי וגם במועדון הדאנג'ן הקפידו על זה! אני מצידי נחשפתי לקהילה של אנשים פתוחים, שמחים, אותנטים, שמבטאים את עצמם כמו שהם. כך גם היתה המורה דניאלה והספורטאית אינה איתן בילינו את מרבית הערב. נשים נפלאות, משכילות, ואותנטיות שתוך זמן קצר היה נראה שארבעתנו חבורה מגובשת מתקופת הצבא. אפרופו שליטה וצבא אז…קבלו פקודה של קואצ'ר: תהיו מי שאתם כמו שאתם כי מה ש'דיפרנט' בכל אחד מאתנו זה היתרון שלנו להצלחה!

רוצים לתאם תהליך אימון? צרו קשר עוד היום בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

הרשמו בחינם למגזין DIB וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות  

אם אהבתם לחצו על "like" ושתפו גם ברשתות החברתיות

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט