קטגוריות
הבלוג של עדי
תגים
, , ,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

סקר הדיפרנט לשנה החדשה ובסופו…הזדמנות של אימון עצמי לחיים במתנה!

הפוסט נכתב בתאריך 18 בספטמבר 2017, בשעה 20:54, על ידי עדי פרבר

אז איך היתה עבורכם השנה החולפת? האם שנה שעברה היתה טובה? כמה הצלחות היו בשנה שעברה? אתם מסיימים אותה תקועים או במסלול צמיחה? האם הצלחתם לעשות את ה'דיפרנט' בחייכם או שגם היא היתה בסך הכל כמו בשנה שעברה…רגע לפני השנה החדשה אני מזמין אתכם להשתתף בסקר הדיפרנט !

בסקר ה'דיפרנט' תוכלו לבדוק את עצמכם מול משאבים והתנהגויות שונות שהם חלק בלתי נפרד מהגשמת הצלחה בחיים שלנו. עד כמה אתם פתוחים, עד כמה נחשפתם ללמוד דברים חדשים, יודעים לקבל את דעת האחר, לפתח גמישות מחשבתית, לנסות דברים חדשים, יציאה מאזור הנוחות, לחשוב מחוץ לקופסא הם כולם אלמנטים קריטים בהצלחת תהליך התפתחות וצמיחה אישית ו/או עסקית. מוכנים? ענו על השאלות והכינו את עצמכם לשנה החדשה!

 

 

עניתם מעל 3 'כן'? אז כנראה שאתם במסלול חיובי של צמיחה והתפתחות. אתם בסך הכל פתוחים, גמישים, לומדים ומתקדמים. כמובן, זכרו שתמיד אפשר ואף מומלץ לשפר וזה הרגע שלכם לפרוץ את הגבולות!

 

עניתם מעל 3 'לא'? אז סביר להניח שאתם תוקעים את עצמכם לממש את הפוטנציאל של הצלחה בחיים, בעיקר בגלל דפוסי חשיבה מעכבים והרגלים לא אפקטיביים. יש לכם הרבה עבודה מנטלית לעשות ויפה שעה אחת קודם!

 

עניתם מעל 3 'בערך'? אז גם החיים שלכם יראו "בערך" 🙂 רגע לפני השנה החדשה אל תסתפקו ב'בערך' אלא היו אמיצים לקבל החלטות חדשות, לייצר שינויים בחיים ולצאת מהבינוניות!

 

לקבלת חוברת עבודה בשיטת אימון DIB שתבטיח שהשנה החדשה תהיה טובה ו'דיפרנט', לחצו כאן

* מדריך קואצ'ינג מהודר עם 23 דפי הסבר ודפי עבודה פרקטיים

** מתאים לאימון אישי ו/או אימון עסקי

*** בונוס: הדרכת וידאו בה אני מלווה אתכם ב-7 שלבי תהליך אימון עצמי לחיים

**** מוענק חינם לגולשי האתר לזמן מוגבל בלבד

הירשמו וקבלו גישה מיידית לחוברת הקואצ'ינג, לחץ כאן

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט