קטגוריות
הבלוג של עדי
תגים
,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

המופע שיבשל לכם טיפים – אימון אישי לזוגיות מוצלחת

הפוסט נכתב בתאריך 20 ביולי 2016, בשעה 18:31, על ידי עדי פרבר

אז מה הקשר בין בישול לזוגיות? בשניהם אנחנו לוקחים מרכיבים שונים ו'דיפרנט' ומערבבים אותם יחדיו. לא תמיד אנחנו יודעים מה תהיה התוצאה. עם זאת בעזרת אהבה ונחישות יש סיכוי בסופו של דבר נקבל מעדן! גם בבישול וגם בזוגיות כדאי לבשל את הדברים על אש קטנה כדי שלא ישרף. והכי חשוב זה להוסיף תבלינים כדי לשמר את הריגוש. כמובן, על טעם וריח אין מה להתווכח.

 

מופע הבידור האינטראקטיבי "מבשלים זוגיות", שכתב וביים ניצן כהן, מביא את ההקבלה הזאת לבמה. יוסי פרץ ארי (שדרן רדיו, סטנדאפיסט ושף) מגלם בהצגה את שף שחווה משבר זוגי בנישואים. במהלך ההצגה הוא מסתייע בשתי נשות מקצוע אמיתיות. גלית צור, עו"ד לענייני משפחה וסימי אקשוטי, מאמנת זוגית ועיתונאית. יחד הן מנסות לסייע לו (ולקהל) לפתור בעיות בזוגיות באמצעות אימון אישי זוגי.

 

.מבשלים זוגיות אימון אישי לזוגיות תל אביב

 
הקהל הוא חלק בלתי נפרד מההצגה וניכר שמרבית הזוגות מזדהים עם התכנים שעולים בו. מי מאיתנו לא מוצא את עצמו לבוש בבית בחולצת סיום קורס צבאי או בתחתונים עם חור מהם מבצבצת הביצה הימנית. לא סקסי, אה? וכל מי שנמצא במערכת יחסים זוגית יודע את המאמץ שנדרש כדי למצוא זמן איכות יחד. גם אני ובן זוגי קובי הזדהנו עם החוויות המשותפות ונקרענו מצחוק על אף שהאוירה היתה סטרייטית למהדרין. עם זאת הרגשתי שההתעסקות בהבדלים בין גברים לנשים היא שטחית וסטריאוטיפית. אבל מאחר והזוגיות שלי מאושרת ושמחה גם אחרי 12 שנים, אז בואו נחזור ליוסי.

 

המצב בזוגיות שלי יוסי היה מעבר לבעיות נפוצות בזוגיות – חוסר תקשורת, בעיות רגשיות, בעית אמון ועוד. האופציות שהיו לפניו הם או ללכת לעשות אימון אישי מומלץ לשיפור זוגיות, או לפנות לעו"ד לקראת הליך גירושין. אגב, חוק חדש מחייב גישור בין זוגות לפני הגשת תביעת גירושין לבית המשפט או לרבנות. מזל שעורכת הדין שלנו גלית צור היא גם מגשרת, ומאמינה שהחוק החדש עשוי לפתור המון משברים זוגיים.

 

השילוב בין תיאטרון לקואצ'ינג הוא פשוט נפלא, ודאי למי ששתי האהבות הגדולות שלו הם תיאטרון וקואצ'ינג. נשות המקצוע מלאות בחן ועם זאת רציתי שהקהל יחווה יותר מהעבודה של מאמן אישי על הבמה. דווקא רמי בכשרון רב הופך את המופע לקומדיה משובחת, תוך כדי שהוא מבשל סיר גדול של מרק. הסכינים, הירקות, והמטאפורות מעולם הבישול משתלבים נפלא בקדרה של תהליך אימון זוגי. ספויילר, בסוף המופע הקהל גם יזכה לאכול את התבשיל.

אימון-אישי-זוגי-מומלץ-אימון-לזוגיות-תל-אביב-

 
התלהבתי לשמוע ממאמנת אישית סימי אקושטי טיפים אימון אישי על זוגיות ועל איך לשפר את חיי האהבה והנישואים בעזרת אימון לזוגיות. היא מסייעת לשף בין היתר להתמודד עם חבלני זוגיות כמו כסף, החמות (אמא של אשתך), והילדים. התחברתי לגישה האימונית ששמה דגש על החשיבות בשימוש בשפה חיובית ובהתמקדות בעצמנו. הרגעים היפים ביותר היו דווקא כשנשות המקצוע סיפרו באותנטיות ופתיחות את סיפורם האישי. סימי התגרשה לאחר 18 שנים ויצאה באומץ לדרך חדשה, וגלית הצליחה להציל נישואים שקרסו.

 

השלישייה הופיעו בסלונים של חברים ובהופעות אינטימיות, עד אשר אומצו על ידי תיאטרון חיפה והחלו להופיע ברחבי הארץ, כולל מסע הופעות מצליח בארה"ב. אז גם אם לא תמצאו שם את הנוסחה המנצחת לחיי זוגיות טובים, מגיע להם שאפו גדול! בסוף ההצגה מצא השף טעם מחודש באהבה, ואני מצאתי להפתעתי מרק יקרות מוקרם שהייתי שמח לקבל את המתכון שלו.  

רוצים לתאם תהליך אימון? צרו קשר עוד היום בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

הרשמו בחינם למגזין DIB וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות  

אם אהבתם לחצו על "like" ושתפו גם ברשתות החברתיות

תגובות על “המופע שיבשל לכם טיפים – אימון אישי לזוגיות מוצלחת

  1. Pingback: קואצ'ינג בשיטת DIB לתהליכי אימון אישי או אימון עסקי שעושה את ה'דיפרנט'

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט