קטגוריות
הבלוג של עדי
תגים
,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

מה נמצא בין זיכרון לעצמאות במדינה ובחיים האישיים והמקצועיים שלנו

הפוסט נכתב בתאריך 14 באפריל 2013, בשעה 19:17, על ידי עדי פרבר

איך לצאת לעצמאות אישית?

איך לצאת לעצמאות אישית? נגיע לזה בהמשך בבלוג אותו אני כותב בימים שמתחילים ביום השואה, עוברים דרך יום הזיכרון לחללי צה"ל ומסתיימים בחג יום העצמאות. ניתן לכנות ימי בין המצרים של החילוניים בישראל. אלו ימים טעונים שמעוררים בכל אחד מאתנו זיכרונות אישיים לצד קולקטיביים, מחברים אותנו בין עבר לעתיד ומעלים שאלות על משמעות הזהות היהודית או הישראלית עבורנו בעולם המודרני. ימים בהם אנחנו עדים לסיפורים לאומיים ואישיים על הישרדות מול איומים.

 

הסמיכות בין יום יום הזיכרון ליום העצמאות הינו שילוב דיפרנט מסוגו בעולם שבו טמון חלק מסוד קסמנו. ההיגיון הוא כמובן בתרומת והקרבת החללים לטובת הקמת מדינת ישראל ושמירה על בטחונה ועצמאותה. עם זאת לרגש זהו חיבור שלרבים צורם. אני אוהב את האותנטיות האנושית שמחברת בין עצב לשמחה ובין הרס לבנייה. אימון אישי מלמד אותנו להתבונן על החיים בגישה של "גם וגם" שמסייעת לנו לקבל את העובדה שאנו חיים במציאות מורכבת שמכילה יחדיו קטבים. נסו לראות את היופי בכך וכמובן בחרו להתמקד בהישגים שהתאפשרו ובראשם הקמת מדינה עצמאית.

 

בסיום יומיים עצובים עם פסקול שבשלב מסוים השירים (יגיעו לנו) עד כאן… נעבור במעבר חד מבכי לחגיגות, נפנופים, פטישים, זיקוקים וצ'ארלי וחצי. כאשר אפילו לא נשמעת ברקע צפירה שתסמן את המעבר בין השניים. עבורי הצפייה בטקס המשואות הייתה הפלטפורמה למעבר בין זכרון לחגיגת העצמאות. היה בו הכול בשיטת ה"גם וגם" הלקוחה מתוך אימון אישי. גם צבא וגם תרבות, גם היסטוריה, סיפורים אנושיים מעוררי השראה, נאומים מרגשים, צבעים, סמלים, ריקודים ועוד. לצערי בשנים האחרונות זה הפך לקרקס פוליטי ומושחת ובשנת 2023 אף הולך להיות דיקטטורי.

 
איך לצאת לעצמאות אישית אימון אישי מכיל גם זיכרון וגם עצמאות
הרגע שבין זיכרון לעצמאות – רגע דיפרנט !
 

איך לצאת לעצמאות אישית?

 

אז עד שנגשר על המחלוקות הפוליטיות והלאומני יחזור להיות לאומי… בואו נתמקד בחיים האישיים של כל אחד מאתנו, בהיבט של עצמאות אישית שלפני הכול זאת העבודה היומיומית שלי כקואצ'ר. אם הזכרנו את המשואה, בעבר השתמשו בה לסימון מקומות מסוכנים לספינות בים, כמעין מגדלור. כמאמן אישי אני עוזר יום יום למתאמנים שלי לראות את המגדלורים שבחייהם. חלקם בדמות ערכים, שעוזרים לנו לחוות את החיים כפי שאנחנו רוצים להיות וללא תלות בציפייה עתידית להגשמת מטרה. במקרים אחרים המגדלור הוא סמל לעובדות ולתוצאות שלא ניתן להתווכח איתם בחיינו. לקבל את כל הדברים שאין בכוחנו לשנות ומאידך לתקן את כל הדברים שתלויים רק בנו.

 

אני מציע לכם לעשות תרגיל עם עצמכם ולדמיין שאתם מדליקים את המשואה הפרטית שלכם עשרות שנים קדימה. איזו תרומה הבאת לעולם או לחברה? על אילו הישגים תשמח לספר בהתרגשות? אילו ערכים הבאת לידי ביטוי במהלך חייך? עד כמה לקחת אחריות ועצמאות על החיים שלך? מתוך המקום הזה, הגדירו 3 צעדים ראשונים שיקדמו אתכם לעבר העצמאות האישית אליה אתם שואפים. עצמאות אישית יכולה להיות גירושין או פרידה זוגית, עצמאות כלכלית, עצמאות מנטלית וכמובן במעבר מלהיות שכיר לעצמאי והקמת עסק. אני פה לעזור לכם לעשות את תהליכי האימון האלה. זיקוקים, סוף.

 

רוצה לגלות את הדרך שלך לעצמאות אישית באמצעות אבחון מבוסס מדע?

להעלות למודע הטיות אישיות שמשפיעות על קבלת ההחלטות שלך באופן אוטומטי
לזהות את המקודדים במוח שמייצרים עיוותי חשיבה, נקודות עיוורון וחסמים להצלחה
לקבל אינטליגנציה התנהגותית לגורמים הלא מודעים שמשפיעים על ההחלטות והביצועים שלך

 
 

הירשמו לתהליך אימון אישי ו/או עסקי (קואצ'ינג) ליצירת עצמאות אישית

 

 

תגובות על “מה נמצא בין זיכרון לעצמאות במדינה ובחיים האישיים והמקצועיים שלנו

  1. טליה לוין says:

    פספסתי את זה אתמול ובדיעבד..אני שמחה שקראתי את זה הבוקר!!! פוסט נפלא

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט