קטגוריות
הבלוג של עדי
תגים
, , ,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

לצאת מעבדות לחירות בתפיסת המציאות – לא רק בפסח

הפוסט נכתב בתאריך 15 באפריל 2015, בשעה 12:09, על ידי עדי פרבר

פסח אמנם הסתיים, אבל האתגר בלחיות חירות אישית בחיינו הוא יומיומי. מי מאתנו לא עבד למשהו? אנחנו עבדים של התוצאות שלנו, של הפחדים שלנו, של האמונות המגבילות שלנו, של מערכות היחסים שלנו, וכמובן של ההתמכרויות הקטנות שלנו (מי אמר משחקי הכס?). אימון אישי מומלץ כתהליך שינוי שישחרר אותנו מעבדות לחירות אישית, חוויה מעצימה ואפקטיבית לחיים שלנו. החירות היא זאת שמאפשרת לנו להביא לידי ביטוי את האותנטיות וה'דיפרנט' שלנו – מרכיב קריטי להגשמת המטרות שלנו ולהשגת הצלחה בחיים.

 

כולנו עבדים למשהו אמר ברי סחרוף וצדק. גם אני מאמן אישי ועסקי שמתאמן בעצמו בכלים של קואצ'ינג באופן יומיומי, יכלתי בקלות להפוך לעבד בפסח. אולי לא עבד של המצרים, אלא של מצוות החג התובעניות כמו קניות, בישולים, ונקיונות כולל חלונות…או לחילופין בדינמיקה סביב שולחן הסדר ביחסים המשפחתיים. למזלי את החג שלי פתחתי בסדנת "לצאת מעבדות לחירות" שהעבירה דלית אליהו, שהזכירה לי את חשיבות החירות בחיינו.

 

דלית-אליהו-מאסטרי-אימון-לחיים-ועדי-פרבר-מאמן-אישי-ועסקי

אני משחרר תפיסה תפוסה בסדנה של דלית אליהו "מעבדות לחירות"

אליהו היא מייסדת לימודי הפסיכולוגיה הרוחנית בישראל, ושל בית הספר לאימון על פי עקרונות הפסיכולוגיה הרוחנית – "מאסטרי אימון לחיים". היא עצמה היתה בעבר עבד כמארגנת מסיבות תל אביבית מצליחה, עד שהתקפי חרדה שפקדו אותה גרמו לה להבין שהחומר הוא לא זה שיביא לה את האושר והשמחה בחיים. בהמשך, הפסיכולוגיה הרוחנית שינתה לה את ה-DNA לדבריה.

 

בגלריה רחבת יריעה אותנטית וקסומה ברחוב לילינבלום בתל אביב (אחד המקומות היפים בהם עברתי סדנת אימון אישי), לימדה אותנו דלית אליהו על תבניות חשיבה והשחרור מהן. הרמז נמצא ברגשות השליליים שלנו כמו כעס, פחד, וכדומה. אם נבחר לקחת עליו אחריות ונבין שהוא נובע מתוכנו, אז נוכל לבצע למידה שתשחרר את הרגש ואיתו את התפיסה השיפוטית שבו.

מאסטרי-אימון-לחיים-פסיכולוגיה-רוחנית-דלית-אליהו

סדנת בהנחיית דלית אליהו, מייסדת הפסיכולוגיה הרוחנית בישראל

איך עושים את זה? דלית לימדה אותנו טכניקה פשוטה, לא לפני שתירגלה איתנו שלל גישות וטכניקות בסיסיות של הקשבה. בחלוקה לזוגות העלנו סיטואציה שעוררה בנו תגובה רגשית שלילית, וביררנו יחד מה היא אותה תפיסה של המציאות שנמצאת בבסיס אותו רגש. בשלב הבא הגיעה השאלה האהובה עלי "מה הייתי צריך לעשות 'דיפרנט' באותה סיטואציה?". משם הדרך קצרה לתהליך סליחה שישחרר את התפיסה התפוסה. כמהלך אחרון ראינו בעיני רוחנו את עצמנו בסיטואציה המקורית אך הפעם מנקודת המבט ה"חדשה".

 

דלית גם עבדה באופן אישי עם אחת המשתתפות מול משתתפי הסדנה. היה תענוג לצפות בעבודה החדה שלה שמשלבת מגוון שיטות אימון אישי בשילוב עם אישיות כובשת ומיוחדת במינה. תענוג גדול יותר היה לאותה בחורה אמיצה שהשתחררה מתפיסה שהיא לא ראויה לאהבה, שנולדה בעקבות חוויה כביכול באנלית בילדות שהשפיעה עליה עד היום. בסדנה היתה אווירה מרגשת, ונקווה שבקרוב נוכל להכריז על קולולו כשהיא תמצא חתן.

 

כמי שמסקר קורסים והכשרות אימון אישי ועסקי בטור האישי שלי בפורטל תל אביב, הופתעתי שמעולם לא פגשתי את דלית בתעשיית המנטורינג בישראל. כל כך התלהבתי שניגשתי אליה בתום הסדנה, ושאלתי אותה בחום "איפה הסתתרת עד היום?". היא הגיבה אלי בחיוך כובש ולא אמרה דבר. המחשבה על זה הטרידה אותי שעות לאחר מכן אז פניתי לחברי הטוב גוגל וחיפשתי אותה. במהרה גיליתי שדלית מנחה תכנית טלוויזיה "שדרג את הסלב", בה היא עושה אימון למפורסמים כמו דניאלה פיק ואילנה אביטל בהוט בידור ישראלי. הבנתי שזה לא שהיא הסתתרה, אלא שאני מחצי העם שיש לו תפיסה של יס!

 

 אשמח מאוד לקבל ממך פידבקים ושאלות.

הרשמו לניוזלטר וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות או צרו קשר עכשיו והתחילו להתאמן יחד איתי בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

 אם אהבתם לחצו על "like" ושתפו גם ברשתות החברתיות

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט