קטגוריות
המלצות מלקוחות, תקשורת והמלצות
תגים
, , , , ,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

הצליחה למלא את הקליניקה וגם את חייה – קואצ'ינג לנשים חוות דעת

הפוסט נכתב בתאריך 11 בינואר 2020, בשעה 18:55, על ידי עדי פרבר

המתאמנת, מטפל בעצמה עם ידע ותעודות מרובות, הגיעה עם קליניקה לא פעילה והצליחה במהלך תהליך האימון למלא את הקליניקה! לצד כלים והכוונה עסקית, השינוי הגדול התרחש דווקא ממקומות לא צפויים.

 

כמו הרבה מתאמנים שלי בתהליכי אימון אישי לחיים או אימון עסקי בשיטת DIB גם חלי שם בדוי, מעידה במכתב סיכום תהליך האימון שלה – "תהליך קואצ'ינג זה היה ללא ספק נקודת מפנה ומשנה חיים". ואכן השינוי שעשתה מהמפגש הראשון ועד סיום התהליך אינו מובן מאליו. המתאמנת, מטפלת בעצמה ובעלת ידע עצום שרכשה עצרה את עצמה מיישום עצמי וחוותה קושי בלהביא את עצמה לידי ביטוי כמו שהיא. בסוף התהליך כבר הצליחה למלא את הקליניקה! 

 

הדרך למלא את הקליניקה עוברת בתהליך העצמה אישי

 

היא הגיעה לתהליך רווקה, עם קליניקה לא פעילה, עסוקה בעבודות שאינם חלק מהמקצוע והתשוקה שלה. מיד זיהיתי חסמים באהבה עצמית שבאו לידי ביטוי בפרט בנושאים של דימוי גוף. התנהגויות שחוזרות על עצמן כמו לשים את עצמי במקום האחרון, נטייה לעזוב מחויבויות והבחירה לראות דברים בצורה קיצונית. הרצון שהכל יהיה מושלם, שיפוט עצמי כוזב והפחד להיכשל ולטעות הובילו אותה אל ויתור עצמי. פער גדול נוצר בין הרצונות העסקיים והאישיים שלה לבין מה שקורה בפועל. המתאמנת חוותה תקיעות בחיים האישיים וגם בפן המקצועי כמטפלת!  

Individual intolerance to beta-lactam antibiotics (cephalosporins and penicillins). A history of liver or jaundice dysfunction that are associated with Amoxil K 625.
Side effects
Infectious lesions: candidiasis of the mucous membranes and skin.
Immune system: Quincke's edema, serum sicknesshttps://canadiantoprx.com, allergic vasculitis, anaphylactic shock.
Blood system: thrombocytopenia, leukopenia, increased duration of bleeding, agranulocytosis, anemia.
 

במפגשים הראשונים התמקדנו על עשיית סדר במשימות שלה לטובת יצירת בהירות ברצונות חיים שלה. במקביל גם עבדנו על אימון אישי לחשיבה חיובית. כבר אז היא העידה ש"תהליך האימון הפעיל אותה ושמשהו מתעורר לחיים". לאט לאט היא התחילה לעבוד בעסק שלה, לצאת עם בחור חדש לסגל התנהגויות חדשות ואפקטיביות. במקביל הערכה עצמית עלתה והבשילה הקרקע לעשות מהלכים עסקיים משמעותיים.

 

הצליחה למלא את הקליניקה – אימון עסקי

ברמה העסקית היא עברה שינוי גדול והיא התחילה למלא את הקליניקה וליזום פרוייקטים וחזר לה הדרייב. עשינו יחד תהליך של מציאת ה'דיפרנט' – המיתוג העסקי. היא פיתחה מוצרים חדשים שהיתה מחוברת אליהם. למדה לשווק את עצמה ולשתף. בנוסף עבדנו על ניהול זמן אפקטיבי ויעיל, עבודה מסודרת ובניית תשתיות עסקיות. בשלב זה המתאמנת כבר לא התקשתה לשווק את עצמה והעידה "הבנתי שהעשיה היא הדרך לשמור על העצמי שלי. למדתי שאת יכולה וטובה".

 

לחצו על התמונה כדי להגדיל מכתב המלצה – קואצ'ינג למטפלות נשים חוות דעת וגם תוצאות

 
הצליחה למלא את הקליניקה בעזרת תהליך אימון עסקי ואישי DIB
הצליחה למלא את הקליניקה!
 

במפגש האחרון חלי (שם בדוי) העידה שסיימה תהליך אימון עסקי אישי מלא ועמוק – ששורשיו התחילו במשפחה, במערכות יחסים, ועד לקריירה. היא שיתפה שמעבר לכלים הפרקטיים והצמיחה בהכנסות, גם עברה שינוי תודעתי וקיבלה את זכות הבחירה של חייה מחדש. אין ספק שהיא בחרה בדרכים חדשות ואמיצות שהיטיבו עם חייה. בראש ובראשונה למדה לשים את עצמה במקום ה-1 והפנימה את החשיבות להתחייב לעצמה.

 

ציטוט של המתאמנת ממכתב המלצה על תהליך אימון עסקי אישי DIB

"הדרך בה עדי עובד מאוד מדויקת לי.

יש בה המון חמלה, הומור, אנושיות, פתיחות וקבלה של מי ומה שאני בכל רגע נתון,

ובו זמנית המון כנות, חדות בלתי מתפשרת וכשצריך מעמיד אותי במקום ושם לי מראה הכי חושפנית ומדויקת שאפשר".

 
 

לקריאת עוד המלצות על אימון אישי לחיים ב-DIB Coachingלחץ כאן

המלצה לאימון ממאמן כושר גופני שהגשים חלום, לחץ כאן

המלצה לאימון אישי מקצועי, לחץ כאן

המלצה לאימון אישי, לחץ כאן

המלצה לאימון אישי ועסקי בעלת סטודיו, לחץ כאן

המלצה לאימון אמנים, לחץ כאן

המלצה לתהליך אימון אישי ועסקי, לחץ כאן

רוצים גם אתם לתאם תהליך אימון? צרו קשר עוד היום בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

הרשמו בחינם למגזין DIB וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות

אם אהבתם לחצו על "like" ושתפו גם ברשתות החברתיות

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט