קטגוריות
מאמרים
תגים
, ,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

הקואצ'ר עדי פרבר מגלה את כל הסודות של שרון אייזן להצלחה

הפוסט נכתב בתאריך 1 בנובמבר 2017, בשעה 13:31, על ידי עדי פרבר

"טור אישי של מאמן אישי" על שרון אייזן שהתפרסם בפורטל תל אביב 

 

עדי פרבר, מאמן אישי של פורטל תל אביב, ממשיך לסקר את טובי מנטורים עסקיים המובילים בישראל מחוויה והתנסות אישית. והפעם הוא נחשף אל סודות החשיבה המנצחת ולומד את שבעת הסודות של שרון אייזן לתקשר עם הבוס, הלא הוא התת מודע שלנו. בתום תכנית VIP לעסקים קטנים אצל שרון אייזן הוא גם עשה שיחה צפופה וביקש העלאה !

 

בטור תקראו על הסודות שילמדו אתכם איך להשיג תוצאות מבלי לעבוד יותר קשה, איך לצאת מתקיעות בחיים וגם להשתחרר מפחדים,  להגדיר מטרות בחיים, להחזיר את התשוקה לחיים, לחשוב מחשבות חיוביות, להיות יעיל יותר ולהשיג הצלחה אישית. אז איך תתקינו נוהל GPS כדי להתמקד על המקום אליו אתם רוצים להגיע בכל סיטואציה? קראו את הטור המלא.

הטור על שרון אייזן ו-7 סודות לחשיבה מנצחת כפי שפורסם בטור אישי של מאמן אישי בפורטל תל אביב

 

לטור הקודם בנושא תהליכי שינוי NLP שיוציאו אותך מהסרט שלך, לחץ כאן

לאינדקס המלא של "טור אישי של מאמן אישי" כפי שפורסם בפורטל תל אביב, לחץ כאן
אשמח מאוד לקבל ממך פידבקים ושאלות.

הרשמו לניוזלטר וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות או צרו קשר עכשיו והתחילו להתאמן יחד איתי בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט