קטגוריות
מאמרים
תגים
, , , , ,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

על שיווק ומכירות בעולם המודרני בטור שלישי בסדרת אמנות השכנוע עם יניב זייד

הפוסט נכתב בתאריך 8 ביוני 2013, בשעה 9:00, על ידי עדי פרבר

"טור אישי של מאמן אישי" בפורטל תל אביב שהתפרסם ב-9 באוגוסט, 2012

 

עדי פרבר, המאמן אישי של פורטל תל אביב, בטור השלישי בסדרת הטורים על סדנת "אמנות השכנוע". ברוכים הבאים לעידן החדש בו הוחלף איש השיווק במספר סיפורים והתחרות בשיתוף פעולה. וגם מענה לפרדוקס, למה ישראלים מכורים לקניות אבל לא אוהבים שמוכרים להם.

 

בטור הפעם יסביר לנו יניב זייד, מנטור לשכנוע ועמידה מול קהל, למה לתחום המכירות והשכנוע יצא שם רע. הכל על המכירה המודרנית שעשתה טרנספורמציה מאגרסיבית ומציקה לרכה ומלאת תוכן וגם על התרגיל שלי בעמידה מול קהל והמסר שהעברתי לתת מודע מבלי להתכוון.

הטור השלישי בסדרת אמנות השכנוע שהתפרסמה בפורטל תל אביב והפעם שיווק ומכירות בעולם המודרני

לאן נעלם איש השיווק שעבר מדלת לדלת? איך זה שישראלים מכורים לקניות אבל לא אוהבים שמוכרים להם?

 

אשמח מאוד לקבל ממך פידבקים ושאלות.
הרשמו לניוזלטר וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות או צרו קשר עכשיו והתחילו להתאמן יחד איתי בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

 

> לחץ לקריאת הטור הראשון בסדרת "אמנות השכנוע"

> לחץ לקריאת הטור השני בסדרת "אמנות השכנוע"

> לחץ לקריאת הטור הרביעי בסדרת "אמנות השכנוע"

> לאינדקס המלא של "טור אישי של מאמן אישי" כפי שפורסם בפורטל תל אביב

 אהבת את המאמר? לחצו על "like" ושתפו אותו גם ברשתות החברתיות

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט

דילוג לתוכן