הפוסט נכתב בתאריך 8 ביוני 2013, בשעה 9:00, על ידי עדי פרבר
"טור אישי של מאמן אישי" בפורטל תל אביב שהתפרסם ב-9 באוגוסט, 2012
עדי פרבר, המאמן אישי של פורטל תל אביב, בטור השלישי בסדרת הטורים על סדנת "אמנות השכנוע". ברוכים הבאים לעידן החדש בו הוחלף איש השיווק במספר סיפורים והתחרות בשיתוף פעולה. וגם מענה לפרדוקס, למה ישראלים מכורים לקניות אבל לא אוהבים שמוכרים להם.
בטור הפעם יסביר לנו יניב זייד, מנטור לשכנוע ועמידה מול קהל, למה לתחום המכירות והשכנוע יצא שם רע. הכל על המכירה המודרנית שעשתה טרנספורמציה מאגרסיבית ומציקה לרכה ומלאת תוכן וגם על התרגיל שלי בעמידה מול קהל והמסר שהעברתי לתת מודע מבלי להתכוון.
אשמח מאוד לקבל ממך פידבקים ושאלות.
הרשמו לניוזלטר וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות או צרו קשר עכשיו והתחילו להתאמן יחד איתי בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il
> לחץ לקריאת הטור הראשון בסדרת "אמנות השכנוע"
> לחץ לקריאת הטור השני בסדרת "אמנות השכנוע"
> לחץ לקריאת הטור הרביעי בסדרת "אמנות השכנוע"
> לאינדקס המלא של "טור אישי של מאמן אישי" כפי שפורסם בפורטל תל אביב
אהבת את המאמר? לחצו על "like" ושתפו אותו גם ברשתות החברתיות