קטגוריות
תקשורת והמלצות
תגים
, , , ,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

ראיון על תהליכי אימון אישי וקבלה עצמית ברדיו 106FM

הפוסט נכתב בתאריך 10 ביולי 2015, בשעה 11:03, על ידי עדי פרבר

ראיון איתי באורך של כשעה ששודר ברדיו 106FM בתכנית "אות לאות תביע אומר" בהגשת שרון נריה בר-און. בתכנית נדבר על נקודות ציון משמעותיות בחיי שהביאו אותי לפתח את שיטת אימון אישי ועסקי DIB – different is the NEW better, מתוך האמונה שמה ש'אחר' בנו הוא היתרון שלנו. נדבר על החשיבות של קבלה עצמית, וכיצד אהבה עצמית יכולה לשנות את חיינו ללא הכר!

 

בנוסף לשיחה מרתקת על תהליכי אימון אישי וגם אימון עסקי שאני מעביר ועל המרכיב החשוב שאני קורא לו –  'דיפרנט'. למה חשוב שנלמד לקבל אותו ולחגוג אותו בחיינו, ואיך תהליך אימון אישי מומלץ יכול לסייע לנו בכך. וגם עוד הפתעה מעניינת בשידור, שרון נריה בר-און הידוע גם בתור "המאבחן", מנתח בשידור חי את האישיות המיוחדת והאחרת שלי באמצעות מפה טארונומרולוגית.

 

 

אשמח מאוד לקבל ממך פידבקים ושאלות.

הרשמו לניוזלטר וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות או צרו קשר עכשיו והתחילו להתאמן יחד איתי בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

אם אהבתם לחצו על "like" ושתפו גם ברשתות החברתיותF

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט