קטגוריות
הבלוג של עדי
תגים

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

מה בין מתיחת פנים למתיחת גבולות מנטליים

הפוסט נכתב בתאריך 29 במאי 2015, בשעה 0:39, על ידי עדי פרבר

אתם בטח שואלים את עצמכם ממש כמוני, איך קרה שאת יום הולדת 37 חגגתי במכון אנטי אייג'ינג? כן, את בוקר יום הולדתי לא ביליתי בים, במסאג', או במסע שופינג. במקום זה מצאתי את עצמי דווקא במכון אנטי אייג'ינג .L.A.FACE כגבר יחיד בקהל מיד הפכתי לאטרקצייה בקרב הנשים, וחשבתי לעצמי ששיטת אימון אישי ועסקי שלי מוכיחה את עצמה. הנה עוד דוגמה בה ה'דיפרנט' הופך ליתרון בדרך להצלחה.

 

אמנם קהל הנשים שחיזרו אחריי היה לרוב בגיל העמידה, אך עם זאת כולן היו נראות מיליון דולר והפגינו בקיאות רב-לשונית. את חד מיניותי דווקא שמרתי לעצמי בצעד חסר תקדים, כדי לא לאכזב אותן בבוקר שכולו העצמה. האירוע התקיים במסגרת פורום נשים שמקיים מפגשי העצמה ומינוף אישי לנשים במכון הממוקם בתל אביב. סדרת המפגשים של הפורום היא בסימן "המפתח להצלחה" –  ומעניק ארגז כלים לנשים עצמאיות, ומטרתו העצמת נשים בישראל.

אימון אישי העצמה לנשים

עדי פרבר מאמן אישי ועסקי במפגש העצמה לנשים

ההרצאה הראשונה היתה של מאמנת לנשים ואימהות שלא הכרתי לפני כן בשם לירון גור שטייגמן. היא דיברה על המלחמה במציאת השעה ה-25 בניהול זמן, ועודדה את הנשים לשים את עצמן במקום הראשון ואפילו ליהנות על הדרך. לירון הפגינה קסם אישי רב, רק חבל שהשתמשה רק בדוגמאות של עשיית כלים, כביסה, ובישולים שלטעמי סקסיסטים ולא תורמים להעצמת נשים.

 

ההרצאה השנייה של אסנת גואז, מנהלת תקשורת שיווקית, הביאה כבר טון אחר. היא פתחה בסיפור אישי ומרגש בו הפכה מאשת קריירה מצליחה לעקרת בית בעקבות תאונת דרכים. הסיפור אמנם לא קרה במציאות כי אלו טבעם של סיפורים כפי שהסבירה אסנת בהרצאתה "מה הסיפור של העסק שלך? הסיפור ככלי שיווקי".

 

מה הסיפור של העסק שלך?

אסנת גואז בהרצאה הסיפור ככלי שיווקי

מאוד התחברתי לזווית של אסנת, שכמאמן אישי ועסקי אני חשוף מדי יום לסיפורים שאנשים מספרים לעצמם וער לפער ביניהם לבין העובדות. רק העובדות באמת מתרחשות, וחלק מעבודת המאמן היא לשקף למתאמן את ההבדל בין עובדה לדעה, ולאפשר לו לאמץ פרשניות מעצימות ומקדמות כלפי עצמו וכלפי החיים.

 

לקראת ההרצאה המסיימת של מנכל"ית מכון האנטי אייג'ינג L.A.FACE סיפרתי לעצמי סיפור שזה הזמן לקום וללכת. אני פה הרי בשביל ההעצמה ולא בשביל המתיחה, נכון? אני לא יודע אם זה שיירי הפולניות שנשארו בי או החום הכבד ששרר באותו יום, אבל ברגע האחרון החלטתי להישאר. וטוב שכך.

 

דניאלה גולן היא גם מפתחת שיטת BEAYUTIFUL MINDS שעוסקת בכוח החשיבה. כמנכ"לית מכון האנטי אייג'ינג היא מביאה לידי ביטוי את הערך של העצמה פנימית, מתוך האמונה שהגוף והנפש מחוברים ושהמודעות היא חלק מפעילות הגוף. לכן היא עובדת עם הנשים שמגיעים אליה במקביל להליך הרפואי, גם על חשיבה חיובית, חיבור לחזון, וחיזוק ערך עצמי.

 

יצאתי מהמכון בהרגשה של מיליון דולר בעודי מרגיש ונראה במיטבי, חוגג 37 ועם זאת נראה בין 20 פלוס. אז נכון שמתיחת פנים לא עשיתי, אבל על מתיחות מנטליות והתפתחות אישית אני מקפיד באדיקות ולא רק ביום הולדת.

 

אשמח מאוד לקבל ממך פידבקים ושאלות.

הרשמו לניוזלטר וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות או צרו קשר עכשיו והתחילו להתאמן יחד איתי בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

 אם אהבתם לחצו על "like" ושתפו גם ברשתות החברתיות

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט