קטגוריות
בלוג וידאו אימון אישי ועסקי
תגים
, , , , , ,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

קואצ'ינג ממוקד תוצאות אבל מומלץ…שהמיקוד שלכם יהיה במקום 'דיפרנט'!

הפוסט נכתב בתאריך 16 בינואר 2017, בשעה 9:00, על ידי עדי פרבר

הגיע הזמן לעשות סדר בפרדוקס בנושא מיקוד בתוצאות במהלך תהליך קואצ'ינג או אימון אישי. אין ספק שעולם קואצ'ינג הוא בעל גישה תוצאתית, כאשר כמתאמן אתה זה שקובע מהי הצלחה עבורך. תפקיד המאמן האישי בשלב זה הוא לעזור לך להתמקד בתוצאות הרצויות על פי ערכים ומטרות בחיים שלך. הצלחת תהליך אימון אישי או אימון עסקי נמדדת בהתקדמות של מתאמן להגשמה רצויה בתחומי החיים השונים, דהיינו תוצאות בשטח. אנחנו עובדים במסגרת ברורה של זמן שמהווה אינדיקציה ומדד להצלחת התהליך וממוקדים בתוצאות.

 

עם זאת בדרך להצלחה מומלץ למתאמן דווקא לשים את הפוקוס במקום 'דיפרנט', כמו הדרך או עצם העשיה שאינה מובנת מאליה. מתוך ההבנה שמה שמאפשר לנו להגיע לתוצאות חדשות ואחרות אלו אלמנטים של מוכנות רגשית ונפשית כמו העצמה אישית, ביטחון עצמי גבוה, הערכה עצמית, כישורי חיים, מוטיבציה פנימית ועוד. כל אלו נמצאית בשליטתו של כל אחד ואחת מאתנו (להבדיל מתוצאות). הבניה ופוקוס דווקא עליהם בדרך להגשמה תהיה אפקטיבית יותר בדרך להשיג תוצאות. יותר מזה, שינוי דפוס חשיבה תוצאתית כשלעצמו מאפשר לרב פריצת דרך בחיים של המתאמן.

 

לצפייה בקטע מ סדנת אימון אישי של הקואצ'ר עדי פרבר בנושא חשיבה תוצאתית, לחצו כאן   

 

 

אז מה המחירים בדפוס חשיבה תוצאתי?

 

1. אני מודד את עצמי ע"פ תוצאות אשר חיצוניות לי ואינן באמת בשליטתי.

 

2. אנחנו לא נהנים מהדרך ולכן ההתנהלות שלי נפגעת והופכת להיות לחוצה, שיפוטית, ומעורערת.

 

3. אני תלוי בתוצאות ולא מביא את מי שאני, האיכות והייחוד שלי, לידי ביטוי.

 

4. אני חי חיים לא יציבים של נחום ותקום – למטה ולמעלה לפי התוצאות.

 


רוצים לתאם תהליך אימון? 
צרו קשר עוד היום בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

הרשמו בחינם למגזין DIB וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות  

אם אהבתם לחצו על "like" ושתפו גם ברשתות החברתיות

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט