קטגוריות
בלוג וידאו אימון אישי ועסקי
תגים
,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

טיפ 1: אימון עסקי ליצירת תוכן שיווקי אפקטיבי

הפוסט נכתב בתאריך 14 בדצמבר 2014, בשעה 14:23, על ידי עדי פרבר

טיפ אימון עסקי ראשון ליצירת תוכן שיווקי אפקטיבי כבעלי עסקים, הוא לתת מענה על השאלה "מה" – מה אני רוצה רוצה להשיג בדיוק באמצעות התוכן שלי? בין אם אני כותב מאמר או מקליט סרטון, אני צריך לברר עם עצמי מה אני רוצה להגיד בו? ברוח האימון העסקי,לפני כל פעולה או החלטה שאנחנו מתכוונים לבצע עלינו להגדיר בבירור את המטרה. זה תקף על רעיונות רחבים כמו יעדים עסקיים או הקמת אתר אינטרנט. אבל בהחלט נדרש גם בפעולות חד פעמיות וספציפיות, כמו כתיבת מאמר או צילום סרטון.

 

מבחינתי דילוג על שלב זה משול לכניסה לרכב ויציאה לנסיעה שאינכם יודעים את יעדה. המטרה היא כמו תוכנת ה"וויז", הגדרתה תאפשר לכם לייצר תוכן בדרך הנכונה, המהירה, והמדוייקת עבורם. כדי להגדיר מטרה שאלו את עצמכם מה אתם רוצים להשיג באמצעות התוכן – לייצר או לחזק מיתוג? להביא הוכחה חברתית? לאסוף פרטים של לקוחות פוטנציאלים? לתת מידע אינפורמטיבי? הגדרת המטרה תייצר מיקוד שיתבטא גם בהכנות וגם בתוצאות שהוא ייצר בהמשך. באמצעותה כל האלמנטים שמהם יורכב התוכן, יתמכו ויעזרו לכם בהשגת תוצאות רצויות.

 אשמח מאוד לקבל ממך פידבקים ושאלות.

הרשמו לניוזלטר וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות או צרו קשר עכשיו והתחילו להתאמן יחד איתי בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

אם אהבתם לחצו על "like" ושתפו גם ברשתות החברתיות