קטגוריות
בלוג וידאו אימון אישי ועסקי
תגים
, , , , ,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

למה חשוב לחלום כדי להעז להגשים

הפוסט נכתב בתאריך 28 בינואר 2018, בשעה 13:59, על ידי עדי פרבר

למה חשוב לחלום כדי להעז להגשים להצלחה? שימו לב ששורש המילה חלום הוא בדיוק הרכב האותיות של המילים לחם ומלח, שהם אולי הדברים הכי בסיסיים שקיימים לנו בני האדם. בדיוק כמו שחלום הוא הבסיס הראשוני להגשמה אישית או הגשמה עסקית ולמעשה כל דבר בחיים הוא פועל יוצא של חלום ויצירת פרי הדמיון.

 

החל מפעולה פשוטה בה אנחנו מאוד מיומנים כמו הליכה, שמתחילה בפעולת דמיון שמתבצעת במיינד שלנו – שמדמיין את כל הפעולות כמו להרים רגל, להושיט קדימה, רגל השנייה. ועד המצאות מדעיות או טכנולוגיות כמו המחשב שדרכו אתם עכשיו קוראים את הבלוג שלי. כמובן גם העסק שלנו והסיבה שאנחנו עושים דווקא את מה שאנחנו עושים נעוצה בחלום ראשוני שהתעורר בנו. הכל היה תחילה בדמיונו של אדם. 

 

מחקרים מראים שהמיינד האנושי, שהוא המשאב הכי גדול שיש לכל אחד ואחת מאתנו והאחראי לתוצאות שלנו בחיים, לא מבדיל בין מציאות לדמיון. הבנה זאת אף מדגישה את החשיבות וכח הדמיון בחיים שלנו. בעשרות השנים האחרונות פותחו שלל שיטות טיפול שמבוססות על ההבנה הזאת וביניהם נלפ ודמיון מודרך בהם אני עושה שימוש בתהליכי אימון DIB.

 

יכולת החלימה היא משאב זמין, נגיש, בלתי מוגבל, וחינמי שקיים עבור כל אחד מאתנו. פעולת החלימה אגב, בהיפוך אותיות היא לחימה וזה כי כשיש לי חלום אז יש לי משהו ששווה להילחם עליו. החלום שלי הוא זה שמייצר לי את המוטיבציה ואת התשוקה להצליח והוא שלב ראשון בדרך ליצירת שינוי מהותי וחיובי בחיים שלי. 

 

 

צפו בקטע של הרצאה שלי על תת מודע והגשמה אישית ועסקית

פעולת החלימה אגב לא מתרחשת אצל כולם באופן מודע, ויש גם מקרים בהם אנחנו מדלגים על  השלב הראשוני הזה, ועשויות להיות לכך השלכות על ההגשמה שלי. החלימה מדייקת אותי, מגדילה לי ביטחון עצמי, מייצרת מוטיבציה, ובעזרת פעולות נכונות גם מאפשרת את ההגשמה בפועל. בסך הכל הרצון שמשהו יקרה לי או שאשיג משהו – זה המפתח שפותח לי את הדלת הראשונית להגשמה שלי. גם המילים מחילה וחמלה הן בעלות שורש דומה כי כשאני מאפשר לעצמי לחלום אני נותנת לעצמי הזדמנות נוספת בחיים, וזה מה שעושה את ה'דיפרנט' בין אדם שמממש את עצמו לבין זה שלא.

 

> לצפיות בסרטונים נוספים בבלוג וידאו קואצ'ינג, לחץ כאן

 רוצים לתאם תהליך אימון? צרו קשר עוד היום בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

הרשמו בחינם למגזין DIB וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות  

אם אהבתם לחצו על "like" ושתפו גם ברשתות החברתיות

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט