קטגוריות
בלוג וידאו אימון אישי ועסקי
תגים
, , ,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

טיפ אימון אישי 1: קבלה עצמית תנאי לשינוי

הפוסט נכתב בתאריך 26 בנובמבר 2015, בשעה 21:05, על ידי עדי פרבר

מוזמנים לצפות בטיפ אימון אישי מומלץ בסדרת טיפים חדשה שלי – "כיצד לקבל את מה שאחר בנו ולהפוך אותו ליתרון". בעוד אנשים כל הזמן מנסים לשנות את עצמם ורצים ממטפל למטפל, אני דווקא יודע דיפרנט מתוך נסיון אישי ומקצועי. ככל שנקבל את עצמנו ואת מה ש"אחר" בנו – כך נגיע מהר יותר להגשמה והצלחה.

 
כשאנחנו אוהבים את עצמנו אז יהיה לנו הרבה יותר קל לנו לייצר שינויים ולהשקיע בעצמנו, ולכן חשוב שנלמד לראות ולציין את כל היתרונות שלנו. אז מה לעשות? 
 

  • הסתובבו עם פנקס בתוך כיס המכנסיים שלכם.
  • כתבו בו חוזקות או יתרונות שלכם בכל פעם שאתם נתקלים בהם במהלך היום יום.

באמצעות הפעולה הזאת תוכלו לכוון את המיינד שלכם (התת מודע) להתמקד בכל אותם איכויות שקיימות בכם ואז הם גם יתעצמו. כשתציינו אותם בהתמדה אז תתחילו להיות מודעים לחוזקות שלכם, בעקבות זה הביטחון העצמי יגדל, ואז באמת תרגישו מצויינים. (שמתם לב שהמילה ציון לקוחה מהמילה מצויינות?)

צפו בטיפ אימון אישי על אהבה עצמית מס'1

אשמח מאוד לקבל ממך פידבקים ושאלות.

הרשמו לניוזלטר וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות או צרו קשר עכשיו והתחילו להתאמן יחד איתי בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

אם אהבתם לחצו על "like" ושתפו גם ברשתות החברתיות