קטגוריות
בלוג וידאו אימון אישי ועסקי
תגים
, , , , ,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

הקשר בין אזור הנוחות ודימוי עצמי חיובי: קטע מהרצאת קואצ'ינג בנושא לצאת מאזור הנוחות

הפוסט נכתב בתאריך 18 באפריל 2021, בשעה 16:46, על ידי עדי פרבר

בזמן שהשאיפה לחיים נוחים היא לגיטימית, התנהלות מתוך אזורי הנוחות היא דווקא מגבילה ומחבלת. ובכל זאת למה לצאת מאזור הנוחות? קטע מתוך הרצאה שלי בנושא על הקשר בין אזור הנוחות ודימוי עצמי חיובי

שאנחנו חושבים על נוחות לא בהכרח יש לנו קונוטציה שהיא נגטיבית. לי באופן אישי עולים בראש רעיונות כמו מלון חמישה כוכבים, גדג'טים משוכללים, סביבת עבודה נוחה ועוד. אפשר אפילו להרחיק לכת ולהגיד מרבית מהמטרות שאנחנו מציבים לעצמנו – הם למעשה הגשמה של חיים טובים ונוחים יותר. בכל זאת, למה לצאת מאזור הנוחות?

אזור הנוחות הוא חסם שעומד בינינו לבין יצירת שינוי, התפתחות אישית או מקצועית והשגת מטרות. אני אוהב לדמות את אזור הנוחות לפריים של מצלמה דרכו תוכלו לראות רק חלק מהתמונה השלמה. באותו הרגע אתם אפילו לא מודעים לכל מה שנמצא מחוץ לאותו פריים. כל עוד נסתכל על החיים שלנו דרך אותו פריים זה יעכב ואף יעצור אותנו מלהגשים מטרות, שאיפות וחלומות. ואם אתם עדיין שואלים למה לצאת מאזור הנוחות אז קחו בחשבון שיש 5 סיבות מהותיות. הראשון שבה הוא הקשר בין אזור הנוחות ודימוי העצמי.

אזור הנוחות של אדם משקף את הדימוי העצמי שלו ואת האופן שבו הוא חושב ומרגיש כלפי עצמו. למעשה הרחבת פריים הנוחות זה חלק בלתי נפרד בכל תהליך של קבלה עצמית – לקבל את עצמי כמו שאני למרות, על אף ובזכות הדיפרנט שלי. אם אתם שואלים אותי זה אחד תהליכי אימון אישי הכי חשובים שכל בן אדם רצוי שיעבור! מחקר פסיכולוגי מצא שכל יציאה מאזור הנוחות מאפשרת גמישות, דרכי פעולה חדשים ומסייעת באימוץ התנהגויות אפקטיביות. כל אלו מניעים משמעותיים שיעזרו לכל אחד להעלות את הדימוי העצמי.

צפו בקטע מהרצאת קואצ'ינג חדשנית בנושא לצאת מאזור הנוחות

בכל פעם שאני מרחיב את פריים הנוחות שלי אז אני בעצם נענה לאיזשהו אתגר. באמצעותו אני מותח את הגבולות המנטליים, הרגשיים ו/או הפיזיים שלי. התנהגויות חדשות מייצרות קשרים חדשים במוח וכך אפשר לשנות דפוסי חשיבה אוטומטיים. ברגע שאני יוצא מאזור הנוחות אני גם מקבל תוצאות חדשות ומגלה את עצמי מחדש. אני מגלה שאני יכול ומסוגל! אני מחזק את הנחישות והאמונה בעצמי. אם אני עושה את זה שוב ושוב ושוב אז גם נהיה לי יותר קל – וזאת פשוט הדרך האפקטיבית ביותר להעלות את הדימוי העצמי ❤

רוצה לחשוף את דפוסי החשיבה שלך באופן אובייקטיבי ומדויק?

לגלות איך המוח שלך מתמודד עם אתגרים חדשים?

לזהות במדויק ובאובייקטיביות גורמים פנימיים שמשאירים אותך באזור הנוחות?

לשנות התנהגויות כדי לעשות שינוי יציב וסוף סוף להגשים עצמך עד הסוף!

לפרטים על תהליך אימון אישי ו/או עסקי הירשמו בטופס

 

 

ניתן להזמין את עדי להרצאה בחברות, ארגונים וחוגי בית בנושאים של אימון אישי לחשיבה חיובית, שינוי דפוסי חשיבה ועוד נושאים חדשניים מעולמות הקואצ'ינג.

Comments are closed.