קטגוריות
בלוג וידאו אימון אישי ועסקי
תגים
, , , , , ,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

המרדף לאושר

הפוסט נכתב בתאריך 26 בדצמבר 2012, בשעה 13:27, על ידי עדי פרבר

בסרט "המרדף לאושר" משחק וויל סמית את דמותו של כריס, בחור צעיר מהמעמד הנמוך בארצות הברית של שנות השמונים, שנאבק לפרנס בכבוד את אשתו ובנו בדרכו מלאת האתגרים לעבר ההצלחה. זהו סיפורו האמיתי של כריס גרדנר שהפך מהומלס ליזם מולטי מיליונר והיום מקדיש את עצמו לאימון להגשמת חלומות. במהלך הסרט, בכל פעם שנראה שהחיים הולכים להאיר לו פנים הוא מקבל סטירה נוספת מהמציאות ועדיין תמיד נשאר מחוייב לבנו, לאמונה בעצמו ולשאיפה בחיים טובים יותר. נוכל ללמוד מכריס הרבה עקרונות חשובים מתוך האימון האישי כמו: נחישות, התמדה, אחריות, מוטיבציה ואמונה עצמית. על אף הנסיבות הקשות, לא רק שהוא הפך לימון ללימונדה אלא גם מכר אותו לכל מי שהיה מוכן להקשיב.

 

וויל סמית בעצמו אמר בראיון שהנחישות של גרדנר להצלחה נתנה לו את ההשראה לתפקיד, "התשוקות שלך להיות מי שאתה רוצה להיות והמחוייבות שלך לזה, היא שיוצרת לך את העתיד". נכון שלא מובטח לנו אושר, הוא אומר, אבל לכולנו יש את ההזדמנות לרדוף אחריו. גרדנר הוא דוגמה מלאת השראה למישהו שהתמודד עם סיכוי כמעט בלתי אפשרי אבל לא קיבל כישלון כאופצייה. צפו בקטע מעורר השראה שמעביר את המסר המרכזי של הסרט: "אל תתנו אף פעם לאף אחד לומר לכם שאינכם יכולים לעשות משהו. אם יש לך חלום, אתה חייב להגן עליו. כשאנשים לא יכולים לעשות דברים בעצמם אז הם אומרים לך שגם אתה לא יכול לעשות זאת. אתה רוצה משהו? לך והשג אותו. נקודה". 

 

שם הסרט "המרדף לאושר" כתוב בטעות כתיב, בדומה לגרפיטי על קיר המקלט בו הוא נמצא. הבחירה לכתוב Happyness עם Y מדגישה את החשיבות של ה"למה" בחיינו. חשוב שתמיד נזכור למה אנחנו בוחרים את הבחירות שלנו, ה"למה" של כריס למשל, הוא יצירת חיים טובים יותר לעצמו ולבנו. כל עוד נבין את ה"למה" מאחורי מה שאנחנו עושים, תמיד נוכל להתמודד עם ה"איך" כדי להשיג את מה שנרצה. אם יש לך תכנית לחיים ו"למה" שמתחבר למי שאתה באמת, זה יסייע לך להמשיך קדימה גם בתקופות קשות.

 

לכולנו יש זכות להיות מאושרים ולחיות חיים של מימוש והגשמה. לעולם אל תפסיק להאמין בעצמך ובחלומות שלך, גם כשהדברים נראים חסרי תקווה ההצלחה עדיין אפשרית. אל תבלבל בין מצב בו תיאלץ לבצע בחירה קשה, למצב בו אין שום אפשרות. אל תיתן לאף אחד לקחת ממך את החלומות שלך – לא לפחדים, למתחרים, לחברים או לגוזלי האנרגיות שמתהלכים סביבנו. היה ער כל הזמן להזדמנויות ולעולם אל תאבד את התקווה לעתיד טוב יותר. המשיך לרדוף אחר האושר ותופתעו לדעת שהוא קרוב ממה שחשבת.

 

אשמח מאוד לקבל ממך פידבקים ושאלות.

הרשמו לניוזלטר וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות או צרו קשר עכשיו והתחילו להתאמן יחד איתי בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

 

אם אהבתם לחצו על "like" ושתפו גם ברשתות החברתיות

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט