קטגוריות
בלוג וידאו אימון אישי ועסקי
תגים
, ,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

על אסף אבידן ופולסים אחרים

הפוסט נכתב בתאריך 10 בפברואר 2014, בשעה 10:05, על ידי עדי פרבר

אין ספק שאסף אבידן הוא Different החל מהקול שלו, כשרונו המוזיקלי, ועד סיפור חייו. לכן לא מפתיע שבקריירה כל כך קצרה הצליח להגיע להישגים משמעותיים ובינלאומיים. כילד קטן גדל אבידן בג'מייקה, שם הרגיש מאוד בודד וחסר ביטחון. כשחזרה משפחתו לירושלים, אבידן למד בתיכון לאמנויות והעיד שהיה זה עבורו גלגל הצלה לפגוש אנשים שדומים לו. במקביל הוא דובב סרטים מצוירים למחייתו כבר מגיל 16. לכן היה טבעי שפנה בהמשך ללימודי קולנוע ואנימציה בבצלאל. בשנות העשרים התמודד עם מחלת הסרטן, ואחת התובנות שעלו בו היה שעליו לפעול כדי להשיג את הדברים שהוא באמת מאמין בהם.

 

לאחר מכן ובגיל מאוחר יחסית, רק לפני כ-6 שנים, פצח אסף אבידן באומץ בקריירה מוזיקלית. מאז חבר ללהקת המוג'וז, איתם הוציא שלושה אלבומים. הוא זכה לאלבום זהב ואינסוף הופעות בארץ ובחו"ל. פריצת הדרך הגדולה הגיעה בהחתמה עם חברת יוניברסל הבינלאומית על חוזה פבלישינג עולמי. אבידן נבחר בעבר על ידי עיתון "הארץ" למקום העשירי ברשימת המשפיעים במוזיקה הישראלית. והיה המוזיקאי הישראלי הראשון ששר באנגלית וזכה איש השנה במוזיקה של גלגלצ.

 

ב-2012 הוציא את אלבום הסולו הראשון המלא שלו ."Different Pulses" האלבום זכה בישראל למעמד אלבום זהב, בצרפת למעמד אלבום פלטינה, ובכל אירופה מכר למעלה מ-200,000 עותקים. יציאת האלבום לוותה בסיבוב הופעות בחו"ל בו הופיע לפני קהל של כחצי מיליון איש. הזאינו לשיר הנושא מתוך האלבום, על התייסרותו של אדם בניסיון לגלות את מהות האהבה. בפיזיקה, פולס הוא גל שאינו מחזורי, שמשדר אנרגיה חזקה ומרוכזת לזמן קצר ומעבד אותות לצורך תשדורות בקצב גבוה. גם תופעות בטבע יוצרות פולסים, למשל ברקים וכוכבי פולסר. בטכנולוגיה, פולס הוא מרכז אנרגיה לזמן קצר בהספק שיא. התלבטתי רבות כיצד לתרגם את המילה "pulses", חשבתי על דופק, תדרים, או פעימות. אבל הגעתי למסקנה שזה לא באמת משנה.

לכל אחד מאתנו יש תדר מיוחד או פעימת לב ייחודית שהופכת אותו למיוחד בדיוק כמו שאנחנו. אז נכון שלרב אהבה היא לא בהכרח המפתח לפתרון "הבעיות" שלנו, אבל אין ספק שכשהיא מגיעה לחיינו היא מביאה ערך רב. כדי ששני אנשים יוכלו להפוך את האהבה למערכת יחסים בריאה, צריך לקבל ולסנכרן בצורה אפקטיבית את השוני ביניהם. מה שייחודי בנו תמיד יהיה החוזקה שלנו, חשוב ללמוד להפוך את אותו פולס לפלוס בעזרת תקשורת זוגית טובה

 

"חיי הם כפצע שאני מגרד כדי שאוכל לדמם / מקיא מחדש את המילים שאני כותב כדי שאוכל להזין / ומוות גדל כעץ שתול בחזי/ שרשיו הם לרגלי, אני הולך כדי שזה לא ינוח / מנסה לדחוף את הצבעים דרך הפריזמה חזרה ללבן / כדי לסנכרן את הפולסים השונים שלנו אל אור מסנוור / ואם אהבה אינה המפתח / אם אהבה אינה המפתח / אני מקווה שאוכל למצוא מקום שבה היא יכולה להיות / אני יודע שבלבך יש תשובה לשאלה / שעדיין איני מודע ששאלתי / ואם העץ לא שתה את דמעותי / הייתי מדמם ובוכה בשביל כל השנים / שאני לבד נתתי להם לחלוף".

 

אשמח מאוד לקבל ממך פידבקים ושאלות.

הרשמו לניוזלטר וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות או צרו קשר עכשיו והתחילו להתאמן יחד איתי בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

 אם אהבתם לחצו על "like" ושתפו גם ברשתות החברתיות

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט