קטגוריות
בלוג וידאו אימון אישי ועסקי, תוכניות טלוויזיה
תגים
, ,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

משדרים מומחיות – לשים את עצמך בפרונט

הפוסט נכתב בתאריך 1 בפברואר 2015, בשעה 20:54, על ידי עדי פרבר

מוזמנים לצפות בתכנית הראשונה בה הצטרפתי כמנחה ומנטור ללירון גליקמן, בתכנית "משדרים מומחיות" באתר המומחים הבינלאומי אסקימו. התכנית מיועדת לבעלי עסקים ומומחים בכל התחומים, ובה אנחנו נותנים לכם ערך וידע כדי לקדם את עצמכם להצלחה!

 

הנושא בתכנית הקואצ'ינג הפעם על החשיבות לשים את עצמנו בפרונט. אחד הדברים החשובים שמתרחשים בתהליך ליווי ואימון עסקי אצלי, זאת התובנה שאין הפרדה ביני לבין העסק שלי ושבמקום להסתתר מאחוריו עלינו להביא את עצמנו לידי ביטוי באמצעותו.

 

בתכנית אירחנו את איריס קלאוזנר רובין, כירולוגית רוחנית בכירה ואישה מופלאה ודיפרנט בעצמה! דיברנו על החשיבות בלשים את עצמנו בפרונט ומה עוצר בעדנו, על התפתחות מקצועית והסבות מקצועיות, על הצורך של מומחים להמשיך ללמוד ומתי זה בעצם עוצר אותנו מעשייה, על דפוסים שמנהלים אותנו ומונעים מאתנו בחירה חופשית אמיתית, ועוד.

 

ולסיום הפינה בה אני מנתח את הדרך בה גוגל רואה אותך כמומחה באינטרנט וכיצד נוכל להשתמש בשיווק באינטרנט בצורה אפקטיבית. היה מרתק!

 

✔️ למה הכרחי לבעלי עסקים לשים את עצמם בפרונט?
 

✔️ מה עוצר אותנו לשים את עצמנו במרכז "הבמה"?
 

✔️ האם יש הפרדה ביני לבין העסק שלי?
 

✔️ כיצד נביא את עצמנו לידי ביטוי?
 

✔️ על הסבות מקצועיות והמעבר בין שכיר לעצמאי
 

✔️ דפוסים שמנהלים אותנו ומונעים מאתנו בחירה חופשית אמיתית ועוד…
 

צפו עכשיו בתכנית קואצ'ינג עסקי על החשיבות לשים את עצמנו בפרונט HD

 

 

 אשמח מאוד לקבל ממך פידבקים ושאלות.

הרשמו לניוזלטר וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות או צרו קשר עכשיו והתחילו להתאמן יחד איתי בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

 אם אהבתם לחצו על "like" ושתפו גם ברשתות החברתיות

Comments are closed.