קטגוריות
בלוג וידאו אימון אישי ועסקי
תגים
,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

מאמן עסקי מומלץ בערוץ העסקים של ישראל

הפוסט נכתב בתאריך 14 באוקטובר 2015, בשעה 14:06, על ידי עדי פרבר

מזמין אתכם לצפות בפרומו לתכנית חדשה של אימון עסקי מומלץ לבעלי עסקים קטנים בערוץ העסקים של ישראל. הפרומו הוא ראיון קצר באולפן אצל דויד בוטנרו, מנכ"ל אסקימו – אתר המומחים הבינלאומי. סיפרתי לדוד ולצופים על שיטת אימון עסקי ואישי DIB וכיצד פיתחתי אותה. כמו כן, שיתפתי על התכנים הייחודיים שאשדר לעסקים במסגרת הערוץ.

 

בנוסף, סיפרתי מנסיוני כקואצ'ר לבעלי עסקים על החסמים, הקשיים, והפחדים העיקריים שאיתם הם מגיעים לחדר האימון. על כל אותם דברים נפוצים שהם רוצים לחזק ולשפר בעצמם ובעסק שלהם. לסיום, הענקתי גם טיפ פרקטי בנושא אימון והתפתחות אישית ועסקית שאני בטוח שיתרום לקידום העסק שלכם להצלחה.

 

צפו עכשיו בתכנית המלאה באיכות HD

 

 

אשמח מאוד לקבל ממך פידבקים ושאלות.

הרשמו לניוזלטר וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות או צרו קשר עכשיו והתחילו להתאמן יחד איתי בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

 אם אהבתם לחצו על "like" ושתפו גם ברשתות החברתיות

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט