קטגוריות
הבלוג של עדי
תגים
, , , ,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

אפשר להתחיל את 2013 אחרת

הפוסט נכתב בתאריך 17 בינואר 2013, בשעה 8:00, על ידי עדי פרבר

 

"אפשר להתחיל את 2013 אחרת" הוא הסלוגן של הקמפיין לתהליכי אימון אישי שאני מעביר, איתו פתחתי את השנה האזרחית החדשה. במהלך חודש ינואר אני מציע הטבה גדולה לנרשמים, פגישה ראשונה ואחרונה ללא תשלום. תהליך קואצ'ינג מלא מכיל 12 מפגשים חד שבועיים כך שהבנתם שזאת הזדמנות שווה. אני כבר יודע שאפשר אחרת, כבר חוויתי תהליך אימון על בשרי ובזכותו החיים שלי נראים אחרת ב 180 מעלות מאיך שהיו לפני כן.

 

 

בתהליך האימון האישי ניזכר שיש לנו זכות בחירה להגדיר את עצמנו כמו שאנחנו רוצים ונראה את עצמנו כמו שאנחנו באמת. חשוב שנאהב את מה שאנחנו רואים ונדע שאנחנו טובים מעצם היותנו. במהלך השנים הרבה מאיתנו איבדו את עצמם איפשהו על הדרך בגלל תכתיבי החברה, הנורמות, כשלונות שחוו ולא מעט פחדים שככל הנראה אינם רציונליים. צבירת שק האכזבות מעצמנו גורמת לנו להפסיק להאמין בעצמנו ובחלומות שלנו ולהתמקם באזור הנוחות.

 

 

אזור הנוחות הוא לא באמת נח כמו שהוא נשמע והוא מוביל אותנו לחיים של תקיעות. אנחנו מסתפקים בחיים בינוניים בהם אנחנו מבטלים את עצמנו, את היכולות והרצונות שלנו. הפסקנו לנסות יותר שיהיה אחרת. אני קורא לכם לא לוותר על עצמכם, תזכרו שאפשר אחרת והכל מתחיל מבחירה שלנו. לפעמים החלטה אחת קטנה עושה את כל ההבדל. מאחר וזה תלוי רק בכם, כך שיש לכם את היכולת להפוך גם את החיים שלכם ב 180 מעלות. ומי שצריך יכול להעלות אותם ב 20 מעלות.

 

 

לתהליך האימון האישי הגעתי כשכיר שלא חשב שיש אופציה אחרת ויצאתי עצמאי. הגעתי כאיש הייטק שרק מחכה למשכורת החודשית ויצאתי מאמן אישי שמתרגש כל פעם מחדש מהתוצאות של המאומנים שלי. הזוגיות שלי טובה יותר ואפילו מצאתי סוף סוף את ה"זמן" שמעולם לא היה לי להתנדבות. התפיסה שלי השתנה והביאה איתה דרכי פעולה אחרות בכל תחומי החיים. אז כן, אני אומר מניסיון שאפשר להתחיל את 2013 אחרת.

 

אימון אישי - הטבה מיוחדת לינואר 2013

גם אתם יכולים להתחיל את 2013 אחרת, הקמפיין

 

אז למה בחרתי לקמפיין שבע דמויות כל כך שונות שעליהם הופיעו הפנים שלי? חשוב היה לי להעביר את המסר שבכל אחד מאתנו יש הרבה פנים. חשוב שנביא אותם לידי ביטוי ולדעת להשתמש בהם כחוזקות שלנו. אחרת לעולם לא נקבל את עצמנו כמו שאנחנו. יש לנו מקום לבטא את הפנים השונות כי הן אינם באות אחת על חשבון השניה. כמו שאומרים באימון, לא במקום אלא "גם וגם". מותר ואף רצוי להשתנות במהלך חיינו, גם אם לפעמים לסביבה קשה לקבל זאת בהתחלה. לפעמים החיים מאלצים אותנו לגלות בעצמנו פנים אחרות.

 

 

במשך שנים הייתי שחקן ובמהלך הזמן נהייתי פריק של אינטרנט (מי אמר גיק?). אני בעל יכולות בניהול ושיווק בו בזמן שאני חובב אמנות מושבע. זכיתי רק ב 1.70 ס"מ ומאוד נח לי איתם. ואולי אחד הנושאים המהותיים בחיי הם הזהות המינית, כהומו גאה שגם חובק מערכת יחסים בשמונה השנים האחרונות. אז נכון שמעולם לא הייתי אישה שחורה עם אפרו אבל אני בהחלט אוהב להשתעשע. מה איתכם? אתם יכולים למנות בקלות את רשימת הדברים שאתם טובים בהם? אתם מכירים ומביאים לידי ביטוי את הצדדים השונים שלכם?

 

 

אני מאמין בלעשות דברים אחרת. מי שעושה פעולות אחרות מקבל גם תוצאות אחרות ממה שהוא רגיל אליהם וכך אפשר לפרוץ את התקיעות. במילים אחרות "לחשוב מחוץ לקופסא", תפיסה שמאפינת את כל המצליחים הכי גדולים בעולם. כשעושים דברים אחרת נרוויח נסיון, ידע וחוויה. מקסימום, גם נצליח. אני מזמין אתכם לעבור יחד איתי תהליך מרתק, מהנה, אולי לא קל לעיתים אבל משתלם ומשנה חיים. אם יש ולו משהו אחד בחייכם שהייתם רוצים שיהיה אחרת, עדיין לא מאוחר להתחיל את 2013 אחרת!

 

עדי פרבר שחקן, איש הייטק, מאמן והומו גאה

לנרשמים לתהליך אימון אישי בחודש ינואר, פגישה ראשונה ואחרונה חינם!

 

אשמח מאוד לקבל ממך פידבקים ושאלות.

הרשמו לניוזלטר וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות או צרו קשר עכשיו והתחילו להתאמן יחד איתי בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

 

אם אהבתם לחצו על "like" ושתפו גם ברשתות החברתיות

 

תגובות על “אפשר להתחיל את 2013 אחרת

  1. טליה לוין says:

    כיכייף לקרןא. ומאיר עיניים במיוחד בתקופה כזו של שינויים!ובעיצומן של פריקת ארגזים. תודה!!

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט