קטגוריות
הבלוג של עדי, תקשורת והמלצות
תגים
, ,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

פינת הקפה על DIB Coaching במעריב

הפוסט נכתב בתאריך 20 באוגוסט 2018, בשעה 16:11, על ידי עדי פרבר

פינת הקפה של מעריב אונליין הגיעה לסטודיו אימון DIB Coaching ונכנסו איתי לשיח מלאה קפאין, שניים סוכר ושלל תופינים. הראתי להם את השפע שקיים בפינת הקפה שלי אך גם הסברתי שהמתאמנים שלי שמגיעים במהלך היום מסתפקים במים… זאת מאחר ושעת קואצ'ינג היא יקרה ואנחנו לא מבזבזים אף דקה על להרתיח קומקום. מה גם, שכולם יוצאים ממפגשי האימון האישי ו/או אימון עסקי סופר ערניים! תסמכו עלי 🙂

 

בכתבה שיתפתי שלקפה הראשון של הבוקר יש משמעות גדולה מאחר והוא מלווה אותנו ברגעים הראשונים של הבוקר שלהם השפעה ישירה על איך יראה המשך היום. הרגל חדש שסיגלתי בשנה האחרונה הוא לא להיכנס למיילים, וואטסאפ, פייסבוק או כל הסחת דעת אחרת עד שאני לא מסיים את השלוק האחרון. זאת בעקבות מחקר שגילה שההתעסקות איתם עם הקימה מפתחת אצלנו דפוסי חשיבה מרצים. במקום, אני מנצל את זמן האיכות הזה עם עצמי עבור למידה חדשה, השראה, פוקוס או תכנון לקראת היום שבפתח.

 

שאלו אותי על הפעילות של DIB Coaching ושמחתי לשתף החל מהאימונים האישיים ו/או אימונים עסקיים בסטודיו שלי, הפינה בתכנית 'לבחור נכון' עם מיכל צפיר, ועל כלי איבחון של דפוסי התנהגות אוטומטיים שהבאתי בבלעדיות מקנדה. הראתי לצוות של מעריב אונליין את סטודיו האימון ואת המשרד האישי שלי וקינחנו באספרסו! מוזמנים גם אתם להביא כוס קפה ולקרוא את הכתבה המלאה.

 

לקריאת הכתבה "פינת הקפה: DIB Coaching" שהתפרסמה במעריב אונליין

 

הכתבה המלאה על עדי פרבר בפינת הקפה של מעריב אונליין

 

לכתבות נוספות בתקשורת על עדי פרבר, אימון אישי ועסקי בשיטת DIB, לחץ כאן

 

רוצים לתאם תהליך אימון אישי או אימון עסקי?
צרו קשר עכשיו בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il
הרשמו בחינם למגזין DIB וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות
אם אהבתם לחצו על "like" ושתפו גם ברשתות החברתיות

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט