קטגוריות
הבלוג של עדי
תגים
, , , , ,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

איך להכין לוח חזון אישי ממש כמו אופרה וינפרי

הפוסט נכתב בתאריך 23 ביוני 2013, בשעה 15:54, על ידי עדי פרבר

מהו לוח חזון אישי וכיצד נוכל בעזרתו להגשים מטרות ויעדים בכל תחומי החיים? כל התשובות בפוסט שילמד אתכם איך להכין לוח חזון אישי כמו אחת הנשים הכי עשירות ומצליחות בעולם, אופרה וינפרי

מנחת הטלויזיה המצליחה, אופרה וינפרי, היא האשה העשירה ביותר בעולם הבידור ופילנתרופית גדולה. היא מאמינה גדולה בכך שאנחנו יוצרים עבורנו את החיים שלנו באמצעות הדרך בה אנו חושבים, פועלים ומאמינים. בהזדמנויות שונות אמרה שהמילים שלנו מושכים אלינו אנרגיה ולכן מה שנשדר ליקום נקבל בחזרה. היא נולדה במדינת מיסיסיפי לזוג הורים אפרו אמריקאים בני-עשרה, עניים ולא נשואים. לכן לא מובן מאליו שכבר בגיל 19 היא התקבלה לעבודה כשדרנית חדשות בתחנת טלוויזיה מקומית.

נחישות והתמדה הביאו אותה שנים אחר כך למועמדות לפרס האוסקר על תפקידה ב"צבע ארגמן" וכמובן לתכנית הבוקר המפורסמת. לצד פעילויות עסקיות מגוונות בתחום ההוצאה לאור והטלוויזיה, אופרה וינפרי גם יסדה גם קרן צדקה שתורמת מיליוני דולרים בכל שנה למטרות שונות. על אף נסיבות חייה ושלל הקשיים שחוותה כילדה תמיד ידעה והאמינה לאן היא תגיע. לוח חזון אישי, כלי אימון אישי מומלץ, היה לטענת וינפרי אחד מהדברים שסייעו לה להצליח כנגד כל הסיכויים.

לוח חזון מורכב מקולאז' שניצור מתמונות שמייצגות עבורנו את החלומות והמטרות שאנו מעוניינים להגשים. חשוב לבחור בתמונות שיש בהן משמעות סמלית עבורנו, שמפעילות אותנו רגשית, מניעות לפעולה וגם בכאלה שמשמחות ומרגשות אותנו. ניתן ליצור לוח חזון לזוגיות, לקריירה, לילדים ובכל תחום חיים או עבור כל הגדרת מטרה בתהליך הקואצ'ינג.

אפשרות נוספת היא ליצור לוח חזון אישי אחד שיאגד את כל מה שהיינו רוצים שיקרה בחיינו. בזמן יצירת הלוח נביא לידי ביטוי את תחומי החיים הרלוונטיים לנו כמו משפחה, זוגיות, קריירה, מטרה שהצבנו לעצמנו, רצון פיזי או נפשי שנרצה שיתממש. לוח חזון קצת דיפרנט שפיתחתי הוא יצירת לוח הוקרות שאותו אני מרכיב מתמונות אישיות שלי מהצלחות שחוויתי עד כה.

היופי בלוח החזון שהוא אישי ואין חוקים למעט להיות כנים ולהתחבר לרצונות שלנו והדברים שהיינו רוצים להשיג בשנים הקרובות. לכן, התחילו את יצירת לוח החזון בכך שתשאלו את עצמכם מה בדיוק אתם רוצים. היו ספציפיים ככל שתוכלו ורשמו כל תשובה שתעלה לכם בראש מבלי להיות שיפוטיים כלפי עצמכם.

אחרי שהקדשתם זמן איכות עם עצמכם לבירור הרצונות האמיתיים שלכם, תוכלו לעבור לחלק היצירתי והמהנה שביצירתו. תוכלו להוסיף לצד התמונות שתבחרו גם טקסטים שיתארו את החזון שלכם או כאלה שנותנים לכם השראה. את הלוח שתכינו תלו במקום שיאפשר לכם להתבונן בו פעמים רבות במשך היום. כמובן שתמיד באפשרותכם לשנות אותו ואף מומלץ לבדוק את הרלוונטיות שלו מדי פעם ולעדכן אותו במידת הצורך.

שימוש בלוח חזון ויומן הוקרות

אתם מומנים להתחיל במלאכת יצירת לוח החזון האישי שלכם. אם לא בא לכם לגזור את אוסף המגזינים בשירותים או שבדיוק נגמר לכם המנוי ל"לאשה", אז יש גם פתרונות טכנולוגיים. תוכלו לעשות שימוש באפליקציות או אתרים שונים ובאמצעותם ליצור לוח חזון במחשב ולחזות את החיים הכי טובים שלך. בלי מספרים ודבק תוכלו ליצור לוחות חזון כאוות נפשכם תוך כדי שימוש בתמונות אישיות מהמחשב שלכם. תוכלו להיעזר בגלריית התמונות של גוגל כדי לתרגם תמונות שעלו בדמיונכם לתמונות אמיתיות. בסיום הכנת הלוח תוכלו להוריד אותו כתמונה למחשב, להדפיס, להפוך לתמונת הדסקטופ, לעלות לרשתות החברתיות ועוד. זה מה שנקרא אימון חדשני, אז לכו בהשראת אופרה ואפילו טוב מזה לכו בהשראתכם.

להזמנת סדנת לוח חזון אישי / קבוצתי או הרצאה לעובדים בנושא חזון עם הקואצ'ר עדי פרבר, לחצו כאן

🔵 מתאים לחוגי בית, חברות ומחלקות

🔵 סדנא חדשנית ובלעדית בישראל שמותאמת למשתתפים ע"ב דפוסי חשיבה אוטומטיים שלהם שיזוהו באמצעות אבחון Accumatch

🔵 הסדנא כוללת תרגילים משיטת Nlp לחיבור לחזון, דיוק החזון האישי והעסקי של המשתתפים, והכנת לוח חזון אפקטיבי

רוצה לחשוף את דפוסי החשיבה שלך באופן אובייקטיבי ומדויק?

לגלות את דפוסי החשיבה שלך שמייצרים או מעכבים חיבור לחזון

לזהות במדויק את הגורמים הפנימיים במוח שחוסמים אותך מלהתקדם לעבר החזון

לייצר חיבור לחזון בעזרת שינוי התנהגויות מהמקור כדי לעשות שינוי יציב ולהגשים את עצמך עד הסוף!

לפרטים על תהליך אימון אישי ו/או עסקי הירשמו בטופס