קטגוריות
הבלוג של עדי
תגים
, ,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

כולנו שווים ובאימון אישי מעשה שווה יותר ממילים

הפוסט נכתב בתאריך 10 באוגוסט 2015, בשעה 16:45, על ידי עדי פרבר

מסע הדקירות במצעד הגאווה בירושלים ומותה של שירה בנקי ז"ל זעזעו את הקהילה הגאה ומדינה שלמה. כולם טרחו להגיד ולהביע דעה, אבל יש גם כאלה שמחליטים לעשות מעשה. ואם באמנות תמונה אחת שווה 1000 מילים, אז באימון 1000 מילים שווה מעשה אחד. ולכן מגיע שאפו לצלם רן יחזקאלי.

 

רן החליט ליזום ולצלם קמפיין שמטרתו להביע הזדהות ותמיכה בקהילה הגאה בישראל ולמען שוויון זכויות. לפרוייקט "כולנו שווים" הוא הקדיש יומיים שלמים מזמנו וממשאבי הסטודיו שלו ברמת גן. את הסטודיו פקדו הומואים, לסביות, ביסקסואלים, טרנסג׳נדרים, וגם סטרייטים שהביעו תמיכה במסר החשוב הזה. כל זוג התקבל בברכה לדבריו, הרי כולנו שווים!

 

התמונות שצילם רן בכישרון רב, הועלו בעמוד הפייסבוק שלו וגרפו כמות גדולה של לייקים ותגובות תומכות. הרבה אנשים תהו מדוע כל הזוגות המצולמים מביטים בעניים מושפלות, במקום במבט מלא גאווה. יחזקאלי שגם הגה את הקונספט מסביר "מדובר בתקופה לא קלה לקהילה הגאה. התמונות צריכות להעביר מסר חזק, אפילו לזעזע. זה הרעיון, זה הקונספט".

עדי פרבר מאמן אישי ועסקי קהילה גאה וקובי צרפתי צייר ומעצב  אינטרנט בפרוייקט צילום כולנו שווים

עדי פרבר מאמן אישי ועסקי DIB עם בן זוגו קובי צרפתי בקמפיין "כולנו שווים" (קונספט וצילום: רן יחזקאלי)

 

על אף שכולנו שווים העיניים מושפלות כי מדינת ישראל עדיין מסרבת לעגן את השוויון בחוק. העיניים מושפלות בעקבות הכאב הגדול על המחדל שהיה במצעד, והשנאה שגבתה את חייה של ילדה צעירה וחפה מפשע. העיניים מושפלות כי במדינת ישראל הדמוקרטית חברי כנסת ואנשי ציבור מסיתים כנגד קהילה שתורמת לחברה וממלאת את כל חובותיה כאזרחים. העיניים מושפלות כי התבטאויות וגילויים הומופוביים הם עדיין חלק מהחברה הישראלית.

 
כולנו בהחלט שווים ועם זאת השתתפו בפרוייקט גם כמה שווים יותר. בין הזוגות תוכלו למצוא לא מעט סלבס שהתגייסו גם הם לתמוך ולהעביר הלאה את המסר החשוב. יוצאי האח הגדול ליהיא גרינר ולאון שניידר הגיעו להצטלם יחד. מלכת היופי לשעבר ומודחת אקס פקטור, שני חזן, הצטלמה עם אמא שלה. רוני דלומי הצטלמה עם הכיראוגרף עוז מורג. וגם אליאנה תדהר ודרור רפאל היו מהמחוברים לפרוייקט.
 

ליהיא גרינר ולאון שניידר בפרוייקט כולנו שווים קואצינג לאמנים

ליהיא גרינר ולאון שניידר תומכים במסר שכולנו שווים (קונספט וצילום: רן יחזקאלי)

 

גם אני ובן זוגי קובי צרפתי עשינו מאמץ כדי לקחת חלק בפרוייקט השווה הזה. בעשר השנים האחרונות בהם אנחנו יחד הספקנו להיות ולצאת מהארון. מאז מדי שנה אנחנו צועדים במצעד הגאווה בתל אביב. זוכרים את הלילה בו התבשרנו על הפיגוע בבר-נוער והעצרת וההפגנות בעקבותו. במשך מס' שנים התנדבתי בקו הקשב והסיוע של הקהילה, והיום אני מאמן אישי ועסקי של חברי הקהילה הגאה בשיטת DIB – different is the NEW better.

 

מוקדם יותר השנה חוותה ארה"ב השמרנית והדתית רגע היסטורי, כשבית המשפט העליון בארה"ב פסק בעד נישואים של בני אותו מגדר. שינוי חוקתי שאיפשר לזוגות חד-מיניים להינשא כחוק ברחבי ארה"ב, כולל ב-13 המדינות בהם נאסרו עד לא מזמן נישואים חד מיניים. בעזרת אנשים כמו רן יחזקאלי, פעילים ומתנדבים, תומכים ומעורבים – יום אחד גם בישראל יהיה שיוויון זכויות אמיתי. בעקבותו אני מאמין שגם תגדל קבלת האחר והסבלנות בחברה שלנו. עד אז תזכרו ש – different is the NEW better.

 

 אשמח מאוד לקבל ממך פידבקים ושאלות.

הרשמו לניוזלטר וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות או צרו קשר עכשיו והתחילו להתאמן יחד איתי בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

 אם אהבתם לחצו על "like" ושתפו גם ברשתות החברתיות

2 תגובות ב- “כולנו שווים ובאימון אישי מעשה שווה יותר ממילים

  1. Pingback: אימון וליווי | עדי פרבר DIB

  2. Pingback: קואצ'ינג בשיטת DIB לתהליכי אימון אישי או אימון עסקי שעושה את ה'דיפרנט'

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט