קטגוריות
הבלוג של עדי
תגים
, , , , , ,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

טרנספורום – מהפכה של אהבה עצמית, התעוררות באמצעות אמנות

הפוסט נכתב בתאריך 29 בספטמבר 2016, בשעה 17:54, על ידי עדי פרבר

כמה שניסיתי להכין את עצמי לקראת מופע טרנספורום אליו הוזמנתי, לא באמת קיבלתי מידע ברור לגבי החוויה ה'דיפרנט' שחיכתה לי. מצוייד בבן זוגי ובכמה כוסות יין מהשקת ספרו החדש של דדה אמן גרפיטי רחוב ישראלי, הגעתי למרכז לאמנויות הבמה בסקולה ברחוב לה גרדיה בתל אביב, שגם על קירותיו מתנוסס גרפיטי. לאחר שצלחנו את התור לכניסה, קיבלנו מסיכות לבנות ומיד צללנו אל תוך חוויה הכי סטייל "עיניים פקוחות לרווחה" שחוויתי בארץ.

 

לעורר אנשים לחיות מימוש פוטנציאל אישי היא מטרתו של פרויקט דור אחד, שמייסדו אייל סלונים שגם יצר את המופע. בכניסה קיבלו את פנינו שלל אמנים ומייצגים באווירה חופשית וההתרגשות היתה ניכרת באוויר. ניכר היה שלא רק אני הסתובבתי עם סימני שאלה, מה שהגביר את הסקרנות שלי מהעתיד לקרות. המופע נפתח בהזמנה אישית מדמות הקוסם ומנחה הערב, דורון עמית שחקן טלוויזיה ותיאטרון הבימה, לצאת אל מסע הטרנספורום.

 

השילוב בין טרנס שמשמעותה התעלות ופורום שזה מרחב – היא הגדרה מדוייקת לחוויה יוצאת הדופן שחווה הקהל. עם היציאה למסע התבקשנו להוריד את המסכות ואיתם להתחיל בתהליך שחרור חסימות רגשיות, שחרור כבלים אנרגטיים, ושחרור לחצים. להתמסר לתהליך שינוי אישי של פקיחת עיניים שתתעורר את עוצמתנו הפנימית ותגלה האפשרויות הגלומות בכל אחד מאתנו ובסביבתנו. ה'אחד' הוא לא רק אדם יחידי בדורו כמו דוד המלך, ישו מנצרת, או נלסון מנדלה. ה'אחד' הזה הוא גם אופרה ווינפרי, אריאל שרון, או אריק איינשטיין. הוא גם אני ואתה!

 

%d7%90%d7%99%d7%99%d7%9c-%d7%a1%d7%9c%d7%95%d7%a0%d7%99%d7%9d-%d7%9e%d7%94%d7%a4%d7%9b%d7%94-%d7%a9%d7%9c-%d7%90%d7%94%d7%91%d7%94-%d7%93%d7%95%d7%a8-%d7%94%d7%90%d7%97%d7%93-%d7%98%d7%a8%d7%a0%d7%a1

מתוך מופע אינטראקטיבי ויוצא דופן 'טרנספורום' אייל סלונים

 

אני מאמן אישי ועסקי בשיטת אימון DIB שמושתתת על כך שמה ש'אחר' בכל אחד מאתנו זה היתרון שלו להצלחה. לא פלא שהזדהתי עם האני מאמין של יוצרי המופע, בלי צל של ספק כל אחד מאתנו הוא מפתח יחודי שאין כמותו וזה מה שעושה אותנו 'דיפרנט'. מצאתי שהמופע בנוי בחשיבה אימונית שבאה לידי ביטוי בתכנים, בפעילויות, ובקווי המתאר שלו. בראש ובראשונה גם תפקידו של קואצ'ר זה בין היתר להעיר אותך ולשמור אותך ער בכאן ועכשיו. גם הפתיחות שנדרש לה הקהל שמגיע למופע טרנספורום, היא המפתח גם לכל תהליך שינוי. כך לא מפתיע שהגיע קהל איכותי, מגוון, ומשתף פעולה ממש כמו המתאמנים האהובים שלי!

 

חלקו הראשון של המופע הנחה אותנו להיכנס פנימה אל תוך המרחב של עצמנו – לנשום, לרקוד, לעוף. בתהליך אימון אישי או אימון עסקי אנחנו גם מתחילים בלחקור את מה שאני קורא לו מעגל ה-I שמייצג את האני. מקשיבים לעצמנו ומחזקים את עצמנו כי שינוי מתחיל מבפנים, והבסיס שלו הוא חיבור עם עצמי, קבלה עצמית, וכמובן העצמה אישית. מכאן אפשר לעבור לשלב הבא. במופע היתה זאת הנפרדות שלאט לאט הפכה לאחדות עד השיא הגדול בו כולנו התחברנו יחד ופעמנו כלב אחד. בתהליכי האימון שאני מעביר אני קורא לזה יציאה למעגל B שמייצג את העולם הרחב שמסביבנו. בשלב הזה אנחנו יוצאים מאזור הנוחות, נחשפים, גדלים ומתחברים למשהו שהוא גדול מאתנו. אנחנו מתחברים לחזון, לייעוד, לאפשרויות והזדמנויות. מתחילים בעשיה משמעותית שמייצרת לנו חיים של הגשמה עצמית, אפקטיביים ומיטביים.

 

%d7%90%d7%99%d7%9e%d7%95%d7%9f-%d7%90%d7%99%d7%a9%d7%99-%d7%9c%d7%90%d7%9e%d7%a0%d7%99%d7%9d-%d7%a7%d7%95%d7%90%d7%a6%d7%99%d7%a0%d7%92-%d7%9e%d7%99%d7%9e%d7%95%d7%a9-%d7%a4%d7%95%d7%98%d7%a0%d7%a6

אפשר לראות אותי בקהל של המופע טרנספורום – גם אני התעוררתי!

 

למופע כמו פגישה אימון אישי אתם נדרשים להגיע בזמן, והכניסה אינה אפשרית לפרשנים! בהזמנה אתם מתבקשים להגיע עם נעליים נוחות כי אתם לא רק צופים, אלא חלק בלתי נפרד מהחוויה האינטרקטיבית שאורכת שעתיים. אתם מתבקשים לנוע עם הגוף, להתמסר לצלילים ולצבעים, ולהרגיש את קשת התחושות. לעשות שימוש בכל החושים ולצאת לחוויה פנימית בחוויה משותפת. לבחור להתחבר לכמה אנשים מתוך המאות בקהל (אמנם פיספסתי את רייקולס אמזונס אבל ד"ש לבלונדיני המקסים מההפקה :-).

 

בהפקה משתתפים כ-40 יוצרים מתחומי אומנות מגוונים – שחקנים, רקדני מחול, נגנים, זמרים, פרפורמנס, וידאו-ארט ועוד. כולם מופיעים בהתנדבות והכנסות המופע יתרמו לקידום פעילויות הדוגלות בערכים של סובלנות, חמלה ואכפתיות. כמי שמעביר גם אימון אישי ועסקי לאמנים ומעביר את המסר ש-different is the NEW better – כבר החבורה הזאת שבתה את ליבי. וכמו כל דבר בחיים…זה תלוי בכם מה תקחו ממופע טרנספורופם וכמה תתנו לו להשפיע עליכם. אני חזרתי עם תובנות מנטליות ופיזיות והרשתי לעצמי לעבור עוד טרנספורמציה אישית 🙂

 

רוצים לתאם תהליך אימון? צרו קשר עוד היום בטלפון 054-2321933 או במייל info@dib.co.il

הרשמו בחינם למגזין DIB וקבלו עדכונים על תכנים חדשים והטבות בלעדיות  

אם אהבתם לחצו על "like" ושתפו גם ברשתות החברתיות

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט