קטגוריות
הבלוג של עדי
תגים
, , , ,

על המחבר

עדי פרבר, מאמן אישי, עסקי ומרצה מוביל. מפתח שיטת אימון DIB - different is the NEW better מתוך האמונה שמה שאחר בכל אחד מאתנו זה היתרון להצלחה, ושרק אם נעשה דברים אחרת נקבל תוצאות שונות וטובות יותר. נציג כלי אבחון ואימון חדשני Accumatch בישראל, באמצעותו מציע תהליכי אימון מבוססים אבחון התנהגותי מבוסס מדע, אובייקטיבי ומדויק, מה שמאפשר לבנות לכל אחד תהליך אימון מותאם אישית למבנה המוח, שיהיה אפקטיבי ויביא תוצאות דיפרנט! עדי מופיע במדיות השונות כמומחה בתחומי הקואצ'ינג, בין היתר השתתף בצוות המומחים של תכנית הבוקר 'לבחור נכון'.

למה לא כל יום בחירות? אימון אישי תהליך קבלת החלטות טובות ונכונות

הפוסט נכתב בתאריך 21 במרץ 2021, בשעה 22:40, על ידי עדי פרבר

התראיינתי לתכנית "למה לא כל יום בחירות" בגלי צה"ל במשדר מיוחד של מאיה ראכלין, עידן אלתרמן ואבי גרייניק. על אימון אישי של קבלת החלטות לא רק בקלפי. מי שמצביע משפיע!

לא רק בקלפי אנחנו בוחרים אלא בכל יום. כמעט כל דקה כל אחד מאתנו מקבל החלטה. תהליך קבלת החלטות מתרחש בין היתר מסגרת ביצוע תפקיד, בפיתוח קריירה, בניהול צוות, בקבוצה או בארגון. העניין שאנחנו כמעט לא מבינים בכלל את הבחירות שאנחנו עושים, בעוד תהליך קבלת החלטות בחיים מתבצע לרוב באופן אוטומטי. נכון שאנחנו שוקלים, מתלבטים וחלקנו אף חופרים לעצמנו במוח. מה שאתם לא לוקחים בחשבון זה שתהליך קבלת ההחלטה עובר דרך פילטרים, הטיות אישיות בקבלת החלטות.

ניסיון וחוויות העבר שלנו פיתחו דפוסי חשיבה אוטומטיים שהתקבעו במוח ואחראיים על תהליך קבלת החלטות בתת מודע. הם בעצם מנהלים אותנו באופן לא מודע עד כדי כך שהבחירה שאנחנו עושים לא באמת בשליטתנו. אז איך לקבל החלטות נכונות? המפתח הוא להיות מודעים לגורמים הפנימיים שמביאים אותנו לגבש את הבחירה. אגב, גם תהליכי קבלת ההחלטות של המנהיגים שלנו זהים, רק שההחלטות שלהם הרות גורל ומשפיעות על כל אחד ואת מאתנו.

בשיחה על קבלת החלטות שהתקיימה ביום הבחירות של 2019 סבב ב'. עידן אלתרמן ואבי גרייניק שאלו אותי איך מתאוששים מכישלון מתבוסה, כמו זאת שחווה ביבי נתניהו שלא הצליח להרכיב ממשלה. כעבור שנה וחצי אנחנו מוצאים את עצמנו בסבב בחירות רביעי !! הם גם ביקשו ממני להעניק טיפ אימון אישי להורדת לחץ בעת תהליך קבלת החלטות, עבור מי שיבחר לנהל את המדינה שלנו. בין לבין תארו לעצכם כמה הומור משובח היה עם שני הקומיקאים הנפלאים האלה. ושאלת השאלות – למה הם חשבו שאני מאמן אישי של ביבי נתניהו??

האזינו לראיון שלי בנושא אימון אישי של קבלת החלטות בגלי צה"ל

וכמו שאמרתי בסוף הריאיון למאזינים כך אני גם כותב היום לכם הקוראים. לא משנה מה הדעה שלכם – צאו להצביע ולהשפיע. אני יודע שיש לי את הקולות בראש של "זה לא נוח", "יותר בא לי ללכת לים", וכמובן "זה לא באמת יעזור". הניסיון שלי באימון אישי של מאות אנשים הוא שאלו שלא מצביעים בקלפי הם גם אלו שמאותה גישה לא לוקחים אחריות על החיים האישיים שלהם. עשו את הדיפרנט! הבחירות שאנחנו עושים מעניקים לנו תחושת שליטה בחיים – צאו להצביע ולהשפיע, בקלפי וביום יום! אז איך לקבל החלטות נכונות?

להזמנת סדנא חדשנית או הרצאה בנושא קבלת החלטות עם עדי, צרו קשר


רוצה לעבור אבחון אישי מדויק של תהליך קבלת החלטות בעזרת טכנולוגיה?

לקבל מידע התנהגותי שיעזור לך לקבל החלטות מיטביות?

לזהות גורמים פנימיים בקבלת החלטות – הטיות אישיות, חסמים ונקודות עיוורון?

לקבל הכוונה וייעוץ מותאמת אישית ליצירת שינוי ופריצת דרך?

הירשמו לתהליך אימון אישי ו/או עסקי (קואצ'ינג) לקבלת החלטות בצמתי חיים

 

 

שתפו אותי במחשבות שלכם על התוכן בפוסט